X-fresh gig..

10:36:00 AM


Ade kawan baik aku bagi poster nie kat myspace..
Ade gig anjuran Xfresh.fm ..
X-gig kat QE2, Tanjong City Marina, Jeti, Penang..
Aku rasa mesti sesape yang layan music genre indie..
Akan ikuti dan pegi gig nie...
Aku bukanlah peminat indie band tapi aku universal..
I love RNB tapi suma layan seh..
Ade sesetengah lagu indie yang aku suke dengar.
Band-band yang ade sila tgk poster k..
Ade band THE TIMES, NITRUS, GREY SKY MORNING, THE HANS, BOURJUIS dan SKATANIX.
Tiket percuma.. masa pukul 1 sampai 5 ptg..
Mesti orang kedah, perlis dan seberang akan turun Penang tgk gig nie..
Kepada semua peminat gig dan indie band turunlah tengok gig nie k =)


You Might Also Like

6 inspiration

  1. cm besh je x-gig ni
    kt kl bl ek??rs mcm nk g je.hehe

    ReplyDelete
  2. ntahle..
    kt kl xtau bile..
    mayb lps penang kut..

    ReplyDelete
  3. penang.
    jauh sangat.
    nak pergi macam mana.

    ReplyDelete
  4. fuh best la x-gig kt jb
    tapi syg bittersweet kene ban ngan bdak jb..

    ReplyDelete
  5. ske la penaja pakaian tu :D
    MACBETH ;)

    ReplyDelete

APDM SAPS

Search This Blog