love hannah montana + miley cyrus

6:47:00 PM

Love Miley Cyrus..
Love
Hannah Montana..

adore her voices..
her songs..
her style..
her dress up..
her great hair..
she nice & pretty..

I LOVE ALL OF HER..



Love dis songs..

The Climb by Miley Cyrus

lyric dis song..
so sweet..


I can almost see it

That dream I am dreaming

But there's a voice inside my head saying

"You'll never reach it"



Every step I'm taking

Every move I make feels

Lost with no direction

My faith is shaking



But I gotta keep trying

Gotta keep my head held high



There's always gonna be another mountain

I'm always gonna wanna make it move

Always gonna be a uphill battle

Sometimes I'm gonna have to lose



Ain't about how fast I get there

Ain't about what's waiting on the other side

It's the climb



The struggles I'm facing

The chances I'm taking

Sometimes might knock me down

But no, I'm not breaking



I may not know it

But these are the moments that

I'm gonna remember most, yeah

Just gotta keep going



And I, I got to be strong

Just keep pushing on



'Cause there's always gonna be another mountain

I'm always gonna wanna make it move

Always gonna be a uphill battle

Sometimes I'm gonna have to lose



Ain't about how fast I get there

Ain't about what's waiting on the other side

It's the climb, yeah!



There's always gonna be another mountain

I'm always gonna wanna make it move

Always gonna be an uphill battle

Somebody's gonna have to lose



Ain't about how fast I get there

Ain't about what's waiting on the other side

It's the climb, yeah!



Keep on moving, keep climbing

Keep the faith, baby

It's all about, it's all about the climb

Keep the faith, keep your faith, whoa


You Might Also Like

4 inspiration

  1. i tak suka sangat miley cyrus but i like this song very much.
    macam satu inspirasi pulak lagu ini.
    :)

    ReplyDelete
  2. oh yeah, som say she was bitchy, but i love all of her songs. totally awesome. her dad was really cool!

    ReplyDelete
  3. ruhil

    yup..
    lagu nie dgr mmg touching skit..
    mmg cm sumber inspirasi..
    lirik dia..
    mmg best la.. =)

    ReplyDelete
  4. Addeena Dzakwan

    yes i love her very much..
    talented person la dia nie..
    suka sgt tgk hannah montana..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Search This Blog