Dear Alyssa Bernal,

5:57:00 PM

I adore with ur voice..
love u singing song..
u really good in singing..
I love watching ur videos at youtube..



Alyssa Bernal

mesti korang ade tengok video-video Alyssa Bernal nie kan..
mmg best sangat nyanyian Alyssa..
suara dia mmg best..
dia adalah seorang orang biasa..
yang suka nyanyi, men gitar, wat video & publish kat youtube..
banyak video yang dinyanyikan oleh Alyssa..
sekarang nie dah jadi recording artist..
& telah release album..
kalau nak tengok video Alyssa Bernal nie..

sila tekan sini..

Enjoy ur self okay =)


xoxo
Clara Emily Cancer


You Might Also Like

15 inspiration

  1. tiffany jo pun best jugak. die mcm alyssa:)

    ReplyDelete
  2. em, em! search tiffany jo allen kot. best jugak:D

    ReplyDelete
  3. wah..
    awk pon minat dia ek.
    kwn sy siap amik video utube tu..hehe

    ReplyDelete
  4. yeke..
    saya save suma..
    dalam hp pun de gak..
    best la..

    ReplyDelete
  5. Memang manarik suara dia dan dengan muka selamba je dia nyanyi, taklah macam sesetengah artis tu macam nak terb***k diaorang nyanyi... malam tadi saya layan semua youtube dia... :)

    ReplyDelete
  6. yeke..
    saya dlowd suma gak..
    mmg best kan chilabaey's..
    dia mmg ade bakat..
    cute pun ade..
    nyanyi selamba je..

    ReplyDelete
  7. sore besh.
    pndai men gitar..
    lawa lak tuh..
    cm mlayu pn ade..

    ngee =D

    ReplyDelete
  8. yup..
    fara patut dengar tau..
    mula2 mmg ingt dia melayu tau..

    ReplyDelete
  9. ramai jadi artis sebab youtube ni.
    i pun nak try jugak lah.,
    boleh kan.
    :)

    ReplyDelete
  10. tula ..
    cube la try yui..
    mn tau jd artis..
    cm yna tuh kan..

    ReplyDelete
  11. sora sedap...
    muke comey...

    :)

    ReplyDelete

APDM SAPS

Follow by Email

Google+ Followers