tag by Hann

4:46:00 PM

I have been tagged my techinque schoolmate, Hanif..
click here to log on his blog!!

1. Bekas kekasih saya adalah :
Ntahle saya x ingatla ;-)

2. Saya sedang mendengar :
bunyi aircond yang kuat di opis

3. Mungkin saya patut :
balik tido.. sebab semalam balik keje lambat..

4. Saya suka :
dengar lagu kuat2 + nyanyi

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Mimi, Stuart, Nadiah, Waddah, Belle, Zuzu, Bai, Liza..

6. Saya tak faham :
dengan perangai manusia yang suka mengkritik orang tapi diri sendiri pun x betul..

7. Saya kehilangan :
apa yang saya fikir penting sebelum ini

8. Ramai yang kata :
Saya seorang yang kelakar

9. Makna nama saya :
Yang Memelihara untuk Mielia..
Kalau Clara tu xtau la..
artis kut..

10. Cinta itu adalah :
hidup & mati, pengorbanan, setia, saling memahami

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
merenung masa depan saya

12. Saya akan cuba :
buat yang terbaik dalam apa jua hidup saya dan sentiasa berfikiran positif..
dan abaikan kritikan-kritikan yang tidak berguna kerana boleh menjatuhkan saya..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Kalau orang lain boleh buat, Nape aku tidak boleh!!

14. Telefon bimbit saya :
okay je.. tp selalu jer terjatuh..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya rasa macam nak tidur balik je..

16. Saya paling meluat bila :
been alone

17. Pesta/Parti adalah :
tempat kumpul kawan2

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
anak kucing yang gebu

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
16 tahun..
rasa paling best =)

20. Hari ini :
nak mandi syampoo rambut..

21. Malam ini saya akan :
rehat2 kut..

22. Esok saya akan :
cuti & tido..
hangout..

23. Saya betul-betul inginkan :
seseorang yang betul memahami saya!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Cek ade jerawat ke x?

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Both =)

26. Makanan barat atau Jepun :
Both i like =)

27. Bilik yang terang atau gelap :
sederhana gelap..
romantik skit =)

28. Makanan Segera adalah :
Fastfood - McD, KFC, O-Town, Marrybrown, Baskin Robbin, 1901 dll

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Hari ini nak makan ape?

30. Siapa yang anda mahu TAG?

My Followers..
sape nak wat, watla..

You Might Also Like

4 inspiration

  1. kenape umur 16 paling best? :D

    ReplyDelete
  2. Naps,
    sbb best je tym tuh..
    br meningkat remaja..
    kalau boleh kan nk umur 16 smpi bile2..
    tp xleh..
    huhu

    ReplyDelete
  3. Lady Dyla,
    malas nak ingt.
    kenangan lama yang menyakitkan hati..
    dh buang jauh2 dh pun..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Search This Blog