rindu blog =) konkovekesyen yang meletihkan..

8:25:00 AM

Hye All!!

Rindu bloggin.
7 hari x men blog.
rindu nye..

selama 7 hari ni la saya konvo.
selama 7 hari ni gak la saya demam teruk.
selesema + batuk + sakit tekak..
dari pegi konvo sampai balik Penang..

Konvo tersangatlah penat.
tapi saya amat merindui poli dan bandar Kota Bharu.
yang paling rindu sekali kawan2 saya yang best..
akan diupdate lagi aktiviti konvo saya k.

You Might Also Like

14 inspiration

  1. Wah dah balik konvo.... macamana seronok.... penatkan tapi hilang bila jumpa kawan2.... Jaga kesihatan sekarang ni.... maklumlah wabak banyak.... so, makan ubat terus jangan tinggal2 kan ye.... :) Welcome back....

    ReplyDelete
  2. Chilabaey's,
    muz.
    ye dh blk.
    best gak la.
    tp penat sgt.

    ReplyDelete
  3. congrats clara.
    jaga kesihatan tu.
    jgn lupe makan ubat.
    jg diri baik baik k.

    salam.

    ReplyDelete
  4. hafidz,
    yerla..
    jaga kesihatan le nie..
    tima kasih..

    ReplyDelete
  5. Mish Hawtchocolate,
    okay2..
    i do..
    pasni akan diupload pic byk2..

    ReplyDelete
  6. Memanglah.... sebab jauh dari rumah... macam saya dulu dekat je kat Shah Alam je... so takdelah nak penat2.... Apa2 pun tahniah atas konvo baru2 ni... barulah bekerja terasa diri ni ada harga.... :)

    ReplyDelete
  7. Chilabaey's,
    yup.
    terasa gak la sebagai graduan..
    hrp dpt konvo sebagai degree lak pasni.

    ReplyDelete
  8. Insya-Allah... berkat kesabaran nanti.... Tahniah sekali lagi yer... nanti buatlah entry pasal konvo dan juga baju baru hari tu... :)

    ReplyDelete
  9. ChiLaBaey's,
    lia pn tgh pk nk wat entry ape psl konvo..
    nnt post je la..
    tp kene edit gmbr dulu la..

    ReplyDelete
  10. Bila gambar dah banyak sangat tulah yang malas nak edit tu.... kadang2 tu lambat buat entry sebab kerja2 mengedit... kan...??

    ReplyDelete
  11. ChiLaBaey's,
    yerla..
    nak edit tu la..
    simple2 dh la..
    klu yg advanced tu kene ade idea kan..

    ReplyDelete
  12. tahniah utk konvo haritu.. =)

    yeah i miss u blogging..cewah..hee

    ReplyDelete
  13. Shafie,
    welcome a lot..

    mmg rindu blog pun..
    xleh la kalau x on9..
    boring dowh..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Search This Blog