Warning !!!!

8:21:00 PM


PERINGATAN!!

Lihat diri sendiri dulu sebelum nak berkata tentang orang lain.
Kalau diri sendiri pun dah betul,
barulah bercakap pasal baik dan buruk seseorang.

Kalau orang lain boleh terima kelemahan kebaikan seseorang,
Kenape ko x boleh terima orang lain seadanya.

Jangan fikir diri ko hebat!!
sebab ade orang yang bagus dari ko.

Kalau aku dengar lagi ko bawa cite pasal aku.
Siap ko.

Aku xkan cari pasal dengan orang,
Kalau orang len x cari pasal dgn aku dulu.

So baik ko berjaga-jaga!!
Cakap siang pandang-pandang.

Aku boleh putus kawan.
Aku x memerlukan kawan macam ko.

You Might Also Like

18 inspiration

  1. Macam tulah perangai kawan2 yang kita dengan ikhlas menganggapkannye sebagai kawan... tetapi sebaliknye bermuka2 di belakang kita... bawa bersabar Lia, dah menjadi asam garam dunia berkawan... dari situ baru kita tahu yang mana kawan dan yang mana lawan.... :(

    ReplyDelete
  2. alololololololololo.

    jgn sedeyh2.

    abaikan jew kwn cam2.

    xrugi kalau kt xda kwn yg menyusahkan kitew~

    sabauuuuuu oke? :):)

    ReplyDelete
  3. be strong dear! it happened to me too...

    ReplyDelete
  4. Chilabaey's,
    tu la Muz,
    sakit ati gak.
    nie kwn rapat wat cmtuh.
    pastu nsb baik roomate lia ade gtau.
    so tau le..
    tp malu tau dia cite yang bukan2 psl lia kt org len.
    bile tnya x ngaku.
    tp yg suma dah tau & mmg dgr cite dia tuh.

    ReplyDelete
  5. Queen Mia,
    tenkiu Mia..
    tgh bersabar le nie..
    tgh tnngkan fikiran..

    ReplyDelete
  6. Miss Lolly,
    kalau ade kwn yg ssh kan kite..
    baik bunga jauh2 kan..
    malas nk pk..
    wat skt otak je..
    tgh bersabar je nie..

    ReplyDelete
  7. AwinLaLaLa,
    thank dear..
    i always be strong..
    sometimes people make me angry..

    ReplyDelete
  8. backstabber ke ni???
    wat vudus je..kawan ngn org len..hehe ;)

    ReplyDelete
  9. sabar beb...wt dunno suda...wt p lyn dak tu...dia kn xbrape nk btul dr dlu..huhu

    ReplyDelete
  10. chipsmore,
    yup2..
    mmg nk cr kwn len je..
    kwn yg betul otak dia..

    ReplyDelete
  11. liezza,
    tula..
    aku pun malas dh..
    wat xtau je la skrg nie..
    tp yg pelik nya dia sndiri x ngaku..
    biar jela..
    yg pnting nk jupe housemate kite konvo nnti..

    ReplyDelete
  12. Kurang asam punya kawan, dahlah tak mengaku.... tikam dari belakang pulak tu... tak payah jadi kawanlah lepas ni.... menyusahkan orang je.... :(

    ReplyDelete
  13. Chilabaey's,
    biar je la..
    mls dh nk ingt..
    skt ati je klu ingt blk..

    ReplyDelete
  14. b4 ni mmg rapat sgt ke ngan die?
    bese la tu.. ape pun sabar je k. xmo gaduh2 x elok hehe

    ReplyDelete
  15. Azmer,
    rapat gak la..
    tp sbr je la..
    mls dh nk pk..

    ReplyDelete
  16. aik...berkata pada seseowg ek??
    sabar jap ek???

    ReplyDelete
  17. Momosukie,
    xde papela..
    dh x ingt..
    lupa dh pun..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Follow by Email

Google+ Followers