makanan kesihatan

11:21:00 PM



Subway



30 October 2009
Saturday
Subway E-gate, Penang


After keje at 9.00 pm, my schoolmate ajak nak jupe jap..
Datang opis untuk siapkan keje yang x siap.
Anyway opis sekarang memang bz..
Lambat update sebab bz keje.
Ok stop pasal keje!!



Subway...
Ramai yang tau kan pasal nie.
Aku baru first time makan..
Sebelum nie ajak membe xde sorang pun nak.
Diorang kata makanan kesihatan.
xsedap la. Macam2..
So aritu dapat jupe makan Subway nie.
Sangat seronok.


Eh sorang nie keje nak bergambar jer..
=)



Menu yang banyak.
So sape yang x pandai pasal subway nie.
Baik mintak recommendation dari staf diorang nie je.
Kang tersalah pilih roti dengan meal.
X sedap je rasa nanti.



View dari subway yang disnap oleh diri sendiri.
Malam halloween..
Cantik juga gambar aku amek kan..




Nie lak makanan yang aku amek.
Sangat besar.
X habis pun makan.
memang kenyang.
makanan kesihatan bagus ape untuk kesihatan.
Is dat right??


Pasni rasa nak makan lagi subway.
Jom Jom!!

You Might Also Like

8 inspiration

  1. uh! tak ajak pun gi mkn T_T

    eh! makan kt e-gate!
    dekat ngn umah saya..alalalala!

    ReplyDelete
  2. AdamLUBA,
    u la bz jer..
    x sempat nak lepak lg kan..
    cepat2 bile free nie??

    ReplyDelete
  3. M[o]M[o]S[u]K[i]E ™,
    banje ke..
    dtg r cni..
    sruh adam banje

    ReplyDelete
  4. sedap eh subway?
    aku pun tak penah try.
    kalau lalu depan subway pun wat tatau je.hehe
    maybe publisiti die masih kurang kot.

    ReplyDelete
  5. izwan7,
    sedap gak la..
    kalau lapar kenyang gak.
    habis gak..
    maybe 1 day u can try it..

    ReplyDelete
  6. shafie tak pnh mkn kt subway..
    best ek..

    xpe lia mkn lg byk tau :pp
    t carl jr lak ey...hee

    ReplyDelete
  7. Shafie,
    mmg nk makan CJ lak..
    nk g kl.
    nk mkn..
    mn leh shafie sorg jer..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Follow by Email

My Online Shop

Hastylia Attire


www.facebook.com/hastyliaattire
www.instagram.com/hastylia.attire

Google+ Followers