Wahai Anas Tahir,

9:43:00 AM

Apehal kau kelakar sangat weh.
Setiap kali tengok video kau jer.
mesti tergelak besar punye.
Cara kau nyanyi.
Muka kau.
Gaya kau.
Memang kelakar habis.



Sebenarnye dah lama subsribe video Anas Tahir nie.
Bosan layan youtube.
Tak tau nak wat ape.
Layan jer video mamat kelakar nie.
One day, ade tunjuk kat sorang office mate, Liani,
dia tengok je terus gelak guling.
Tak sangka lak dia dah separuh nyawa gelak tengok Anas Tahir nie.



Siapa Anas Tahir nie?
Dia adalah adik kepada penyanyi Faisal Tahir.
Muka pun sama.
Ada info mengatakan Anas Tahir nie study kat oversea.
kat UK.





Bunkate - Situasiom

Lagu Bunkface - Situasi yang diubahsuai.
Yang nie lah paling kelakar sekali.
Sakit perut gelak.




Tribute to Tomok




Tapi Bukan Aku Koq by Anas feat Akhbar



Kalau bosan & tak tahu ape nak buat.
Log on youtube dan search Anas Tahir.
Banyak video-video menarik beliau.
Menyanyi dan bermain gitar.
Promote.. Promote..
So layan ;-)

You Might Also Like

8 inspiration

  1. Memang tak betul lah budak2 ni... Takde kerja langsung... kelakar juga sebenarnye.... :)

    ReplyDelete
  2. ChiLaBaey's,
    yerla muz.
    maybe dorg nak ilang boring kut.
    suara sdp gak.
    kelakar dorg nie.

    ReplyDelete
  3. haha..lia pon lyn youtube dia ek :P
    kalau dia lebey seyes ley jd cm abg dia kot.

    ReplyDelete
  4. Shafie,
    xoer.
    biar anas cmnie.
    kelakar skit kan.
    xde la serius sgt..

    ReplyDelete
  5. PHIRDOTE,
    yes you are..
    thankz drop ur cmnt here..

    ReplyDelete
  6. cik EPAL,
    memang sama pun la..
    dah adek badek kan..

    ReplyDelete

APDM SAPS

Search This Blog

Google+ Followers