Luxola Destinasi Kosmetik Terbaik

July 13, 2015

Salam dan hai semua.


Wanita dan kosmetik mempunyai hubungan yang sangat erat. Wanita yang mementingkan penjagaaan kulit dan kecantikan sanggup berbelanja untuk penampilan yang menarik, cantik dan sempurna. Mereka ingin tampak segar dan keinginan kulit yang bersinar dan sihat. Produk kecantikan dari wanita secara umum dikenali sebagai kosmetik. 








Bagi mereka yang menetap di Singapura pastinya agak familiar dengan portal online Luxola yang telah dilancarkan pada tahun 2011. Setelah semakin dikenali di Singapura, Luxola berkembang dengan pesat di rantau Asia Tenggara termasuk India, Australia dan UAE dengan membawakan ribuan produk kosmetik dan penjagaan kulit.


Apa itu Luxola?


Apa yang menarik, Luxola menghimpunkan ratusan jenama tempatan dan antarabangsa yang terbaik di bawah satu platform. Setiap produk yang ditawarkan adalah 100% tulen dan ini menjadikan Luxola merupakan salah satu portal yang paling dipercayai.



Wanita di luar sana yang gemar berbelanja membeli barang kosmetik, kini anda boleh melayari portal online Luxola dan membeli secara online di sini.




Luxola juga mempunyai produk kecantikan dan penjagaan kulit yang menyeluruh, antaranya barangan alat solek, penjagaan kulit, penjagaan badan, alat dan penggayaan, penjagaan kuku, dan  juga barangan lelaki. Anda boleh memilih sendiri barangan kosmetik kesukaan anda mengikut jenama yang digemari.


Bukan itu sahaja, anda turut boleh menemui ruangan 'demo' dan 'review' daripada pengguna-pengguna yang lain untuk mengetahui kebersanan serta cara menggunakan sesuatu produk itu. Selain itu, Luxola juga memberi jaminan hanya produk yang benar-benar dipercayai dan berkualiti sahaja akan dijual di laman web tersebut.





Nanti dulu! 

Sebelum anda melayari laman web Luxola, apa kata anda layari dahulu laman web Shopback MY. Di Shopback Malaysia, anda boleh meraih lebih ganjaran seperti kupon, diskaun hebat dan cashback. Ini kerana, Luxola merupakan salah satu affiliated partner di Shopback Malaysia (anda boleh menemui icon Luxola di laman web Shopback)






Bagaimanakan semua ini berfungsi? 


Begini, jika anda membuat pembelian apa jua barangan kosmetik Luxola melalui laman web Shopback Malaysia (dan pembelian tersebut berjaya), pihak Luxola (selaku merchant) akan membuat pembayaran komisen kepada pihak Shopback. Daripada jumlah keseluruhan komisen tersebut, pihak Shopback akan memberikan sebahagian kepada anda (ini lah yang dinamakan cashback!) Lihat tawaran dan promosi Luxola di sini.



Tunggu apa lagi jangan lepasan peluang untuk berbelanja online Luxola di laman web Shopback Malaysia. Ganjaran hebat sedang menanti anda!


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community