"Top Product Picks" - Lazada Birthday Blogger Contest

March 17, 2017

Salam dan Hai.

Bila sebut mengenai Lazada Malaysia? Ramai rakyat malaysia sudah mengetahui portal online yang menjual pelbagai jenis barangan.

Lazada Malaysia adalah sebahagian daripada Lazada Group yang beroperasi nombor satu dalam talian membeli-belah dan jualan destinasi Asia Tenggara di Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura, Thailand dan Vietnam. Merintis eCommerce di rantau ini, Lazada menyediakan pelanggan dengan pengalaman membeli-belah tanpa tenaga dan peruncit dengan akses mudah dan terus kepada pelanggan yang terbesar di Asia Tenggara.

Apa yang anda suka tentang Lazada Malaysia?
What do you love about Lazada Malaysia?


Lazada Malaysia merupakan portal online terbaik di Malaysia. Saya sebagai Pengguna merupakan pelanggan setia hampir beberapa tahun dengan Lazada Malaysia kerana kemudahan membeli belah dengan menggunakan komputer atau pun telefon mudah alih. Saya mempercayai Lazada Malaysia dari dahulu dan membeli banyak barangan daripada laman web www.lazada.com.my . Salah satu sebab kenapa saya menyukai Lazada Malaysia, kerana mempunyai segala jenis barangan yang saya mahu hanya perlu menaip dan mencari. Segalanya di hujung jari. Antara barangan yang telah saya beli : Samsung Smart Camera NX Mini, Xiaomi Yi Cam Sports Action Camera, Straightening Irons Combs, Makeup Brush Set, Shoe Rack, Swimming Suit, dan lain-lain lagi. Saya juga pernah mencuba cara pembayaran dengan setiap produk pembelian Lazada Malaysia antaranya online banking dan Cash On Delivery. Penghantaran juga sampai tepat pada waktunya dan kadang-kadang sampai awal daripada tarikh yang ditetapkan. Itu sangat terbaik seperti pelanggang seperti saya gembira bila barangan yang di pesan tiba seperti yang ditempah.

Tiga pilihan utama Produk dari Lazada Malaysia (tiga produk kegemaran anda)
Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products)

1. Go Pro Hero 5 Black

Pilihan pertama Lia ialah Go Pro Hero 5 Black kerana merupakan wishlist dari dahulu lagi dan mudah dibawa ke sana sini terutamanya travel bersama kawan-kawan dan family. Lia juga saiznya yang kecil dan paling penting ingin rekod setiap detik dan memori.

2. Camera Fujifilm X-A3 (Pink) with 16-50mm + 50-230mm + 8GB + Bag

Pilihan kedua Lia kerana merupakan hobi suka mengambir gambar kemana-mana sahaja jika ada moment yang menarik. Lia kerap menggunakan kamera sewaktu bekerja, kedai makan yang menarik, travel dan upload di media social untuk berblogging. Juga hendak menggantikan dengan model kamera Lia yang lama dan juga ingin mencari model yang baru.

3. Casio G-Shock S Series Ladies Watch 

Pilihan ketiga Lia merupakan jam tangan jenis Casio G-Shock S Series Ladies Watch berwarna Blush Pink kerana reka bentuknya yang menarik dan merupakan warna kegemaran dan juga sesuai untuk aktiviti luar seperti berbasikal dan berlari.

Bagaimana anda berfikir Lazada Malaysia boleh diperbaiki?
How do you think Lazada Malaysia can improve?

- Memperbanyakkan lagi barangan yang susah didapati di Malaysia khususnya barangan luar Malaysia
- Kerap melakukan promosi dan diskaun

Apakah ucapan selamat hari lahir anda untuk Lazada Malaysia?
What is your birthday wish to Lazada Malaysia?

Selamat Hari Lahir Lazada Malaysia, Semoga Lazada Malaysia sentiasa menjadi pilihan No 1 Rakyat Malaysia dan sentiasa memenangi hari rakyat Malaysia.

Kepada kawan-kawan blogger di luar sana, JOM lah beramai-ramai menyertai "Lazada Birthday Blogger Contest". Klik sini untuk tahu maklumat lanjut. http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

You Might Also Like

5 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community