Lure Shu | Wanita Cantik Taiwan yang Awet Muda

June 29, 2017

Salam dan Hai semua,


A post shared by ⭐️許路兒⭐️ (@lurehsu) on

A post shared by ⭐️許路兒⭐️ (@lurehsu) on

A post shared by ⭐️許路兒⭐️ (@lurehsu) on

A post shared by ⭐️許路兒⭐️ (@lurehsu) on

Setelah melihat gambar-gambar di atas, mesti akan kagum dengan kecantikan wanita muda ni. Tetapi sayangnya selepas mendengar berita ini, semua akan terkejut.


Memperkenalkan, wanita cantik ini bernama Lure Hsu, berumur 42 tahun dan berasal dari Taiwan. Ya berumur 42 tahun dan kelihatan seperti umur 21 tahun. Merupakan interior designer dan seorang fashion blogger.  Lure Hsu telah menggemparkan dunia dengan kemunculan seperti remaja bersama anggota keluarganya.


Lure Hsu mempunyai kulit yang cantik dan lembut. Wanita awet muda ini mengamalkan minum kopi, minum air masak secukupnya, menghindari makanan manis dan minyak, mengamalkan banyak makan salad dan selalu berolahraga.


Lure Hsu mempunyai 2 adik perempuan bernama Fay Fay, 40 tahun, ibu kepada 2 orang nak dan juga Sharon, 36 tahun, seorang selebriti dan model di Taiwan. Ibu kepada 3 orang adik beradik ini merupakan guru tarian.


Lure Hsu, 42 tahun (kanan) bersama adiknya Sharon, 36 tahun (kiri) bersama ibunya, 60 tahun (tengah). Ibu kepada 3 beradik ini kelihatan seperti separuh dari umurnya.


 Lure Hsu, 42 tahun (kanan) bersama dua adiknya, Fay Fay, 40 tahun (tengah) dan  Sharon, 36 tahun (kiri).


Keluarga ini semuanya awet muda. Sungguh tak percaya bukan. Mereka masih mengekalkan rupa parasa yang cantik dan menawak walaupun umur meningkat tua.

You Might Also Like

2 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community