Kaki Travel Wajib Ada Deluxe Scratch World Map dari PTT Outdoor

April 18, 2018

Kaki Travel Wajib Ada Deluxe Scratch World Map dari PTT Outdoor | Salam dan Hai semua,

Ramai di luar sana suka bercuti, mengembara, travel dan menjelajah tak kira di dalam Malaysia ataupun luar Malaysia. Aktiviti mengembara dan bercuti juga salah satu hobi Lia jika ada masa lapang dan juga peruntukkan yang lebih. Lia memilih untuk mengembara dan menjelajah ke luar negara kerana kita lebih mempelajari mengenai adat resam, aktiviti, makanan, bahasa, budaya, cuaca, agama dan banyak lagi mengenai negara tersebut.

Bagi pendapat Lia juga, kalau travel ini juga dapat membuka mata dan minda kita. Malam pemikiran kita juga lebih terbuka dan belajar mengenai negara orang lain. Kita akan memahi dengan lebih lanjut bahawa inilah masyarakat dunia. Tak sama dengan mata kita memandang negara sendiri dan masyarakat Malaysia. Setiap negara mempunyai keunikan dan keistimewaan masing-masing termasuklah negara tercinta Malaysia.

Kaki Travel Wajib Ada Deluxe Scratch World Map dari PTT Outdoor



Lia juga sangat gembira kerana ada produk yang sangat membuatkan semangat Lia berkobar-kobar untuk jelajah dan jelajah dunia lagi. Akhirnya jumpa juga Deluxe Scratch World Map dari PTT Outdoor dimana anda boleh lihat sendiri negara mana yang anda pernah lawati dan negara mana yang bakal dilawati seterusnya.

 Apa itu PTT Outdoor?

Kedai barangan atas talian yang menjual peralatan untuk berbasikal, kecergasan dan perjalanan, produk kembara yang terbaik, peralatan perkhemahan Malaysia dan banyak lagi.

 Apa itu Deluxe Scratch World Map?
Deluxe Scratch World Map membolehkan anda mengesan dan menjejaki perjalanan anda dengan membuang ataupun menggores lapisan foil ke atas bandar, negara dan benua yang anda lawati, mendedahkan warna dan perincian di bawah. dilengkapi dengan kerajang tembaga yang dicetak pada kertas berwarna hitam matte cantik. Peta kami yang paling terperinci, Deluxe juga mempunyai maklumat grafik yang menarik di sepanjang bahagian bawah, mendedahkan banyak fakta dan maklumat tentang tanah dan lautan, dibentangkan dengan cara yang menarik dan berwarna-warni.

 Rupa bentuk Deluxe Scratch World Map?
Deluxe Scratch World Map didatangkan dalam bekas berbentuk silinder dan berbentuk segi empat tepat bersaiz 82.5cm x 59.4cm. 

Ciri-ciri Deluxe Scratch World Map?

✔ Rich copper foil finish, dicetak pada kertas hitam matte yang indah

✔ Butiran geografi dan maklumat grafik yang lebih besar

✔ Pulau dan bandar tambahan

✔ Dibungkus dalam tiub hitam matte (berbentuk silinder)

✔ Bahan:  Laminate, card, colored foil


 Kelebihan Menggunakan Deluxe Scratch World Map?

✔ Stylish
✔ Informative
✔ Complete view
✔ High-quality

Cara Penggunaan Deluxe Scratch World Map?

Anda boleh menggunakan duit syiling untuk menggores. Jangan gunakan benda yang tajam yang boleh merosakkan Deluxe Scratch World Map anda seperti pisau.


Anda boleh menggores negara yang telah anda lawati. Selepas gores, anda akan lihat perubahan warna pada Deluxe Scratch World Map.


In lah contoh hasil sebelum dan selepas penggunaan Deluxe Scratch World Map.


Antara beberapa negara yang telah Lia lawati ialah :
✔ Thailand
✔ Indonesia
✔ Singapore
✔ Cambodia
✔ Vietnam
✔ Hong Kong
✔ Macau
✔ China

Cara Penyimpanan Deluxe Scratch World Map?

Anda boleh simpan di dalam bekas silinder tiub hitam matte. Setiap kali anda menggunakannya, hanya perlu buka dari bekas silinder.

Anda boleh tampalkan di dinding rumah anda dijadikan poster untuk memudahkan anda melihat setiap hari.



Semangat untuk mengembara dan jelajah dunia merupakan satu impian Lia dari dahulu lagi. Ia juga merupakan terapi minda dan pengubat tekanan anda seketika. Lepas gores di Deluxe Scratch World Map, rasanya banyaj lagi yang perlu digores. Apakan destinasi seterusnya Lia akan travel selepas ini? Tunggu Lia update di blog Lia ya.


Jangan lupa Subscribe Youtube Channel Lia!
www.youtube.com/liahasty 

Dapatkan segera dan produk Deluxe Scratch World Map dari PTT Outdoor ini di pasaran!


Harganya RM30 sahaja!

Anda akan perolehi Kod diskaun RM5 semasa pembelian di https://www.pttoutdoor.com/ gunakan kod ini  👉LIA5OFF👈 


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web dan media sosial yang lain:


Selamat mencuba!

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community