Rancangan Realiti Fesyen LazAda Style Di TV3 dari Lazada Malaysia

May 26, 2018


Salam dan Hai semua,

Sebut sahaja nama Lazada semua orang dah kenal jenama terkemuka ini. Platform yang terkenal di Asia Tenggara yang menjual pelbagai barangan dan pilihan. Lia juga salah seorang pembeli tegar di Lazada. Rasanya dah lama Lia berbelanja di platform atas talian Lazada ini dan membeli lebih 10 barang dari Lazada. Lazada memang pilihan Lia dengan servis yang baik. harga barangan yang berpatutan dan sistem penghantaran barang yang cepat.

LazAda Style - Destinasi Fesyen Anda

Kini Lazada Malaysia ada rancangan realiti yang tersendiri. Terkejut bukan? Lia terus rasa exicted dan tak sabar nak tengok.


 Lazada Malaysia telah melancarkan rancangan realiti TV  bertajuk LazAda Style untuk fashionita dan pereka fesyen. Rancangan ini ditayangkan di TV3 yang menampilkan Nana Mahazan sebagai pengacara. Ini juga merupakan rancangan realiti pertama ditayangkan sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri tahun ini.



Dengan kerjasama Rangkaian Televisyen Media Prima, LazAda Style dianjurkan dikelolakan oleh pelakon terkenal Malaysia iaitu Nana Mahazan dan bertujuan untuk meletakkan Lazada sebagai destinasi membeli-belah rakyat Malaysia untuk produk fesyen dan kecantikan.




Christophe Lejeune, Ketua Pegawai Eksekutif Lazada Malaysia berkata, "Kami sedang memulakan perjalanan yang menarik pengguna dalam berfesyen. Acara TV realiti LazAda Style adalah cara kami untuk terus melibatkan mereka dalam cara yang lebih menarik dan relevan selain menyediakan pengguna dengan pelbagai jenis pelbagai. Fesyen dan kecantikan adalah tumpuan utama kami untuk Hari Raya tahun ini kerana ia merupakan elemen penting untuk keluarga Melayu semasa masa perayaan ini. "


Untuk pengetahuan semua, LazAda Style terdiri dari empat episod yang menggabungkan lapan pereka tempatan yang berminat untuk mempamerkan pakaian terbaik mereka dalam masa, yang diberikan, serta bahan dan tema yang berlainan setiap miggu. Setiap reka bentuk dan idea cetusan mereka akan dinilai oleh personaliti terkenal dalam industri fesyen termasuk Rizman Rozaini dan Wirda Adnan. Peserta juga turut diawasi oleh usahawan fesyen popular seperti Min Luna, Syed Faizal dan Bustaman Mokhtar sepanjang pertandingan.

Setiap episod juga akan digandingkan bersama tetamu selebriti seperti Elfira Loy, Siti Sarah Raisuddin, Sherry Alhadad, Yasmin Hani, dan Sha'rin Razali. Para peserta akan disingkirkan secara berperingkat jika tewas di dalam task yang diberikan sehingga pemenang yang layak akan dipilih pada akhir rancangan realiti . Pemenang LazAda Style akan memenangi wang tunai dan hadiah yang menakjubkan sehingga RM100,000.00. Lumayan bukan?

Lapan peserta telah disenarai pendek melalui uji bakat tertutup selepas pertandingan yang dianjurkan oleh Lazada Malaysia di Instagram yang menerima lebih daripada 300 penyertaan di seluruh negara.



Rakyat Malaysia digalakkan mengikuti episod LazAda Style setiap hari Ahad pada jam 3:00 petang di TV3 bermula 6 hingga 27 Mei, dan lihat Lazada Malaysia tawaran Hari Raya dan promosi khas di lazada.com.my.


Baru Lia sedar rancangan realiti LazAda Style telah memasuk episod ke 4. Anda boleh lihat Teaser untuk episod 4 di sini. Jangan lupa untuk menonton rancangan ini ya!



Lia juga kongsikan episod yang lepas untuk anda saksikan sendiri.

Episod 1 - Artis jemputan Elfira Loy bertemakan Hijabista


Episod 2 - Artis jemputan Siti Sarah Raisuddin bertemakan Ibu dan Anak


Episod 3 - Artis jemputan Sherry Alhadad bertemakan Plus Size


Anda juga tonton episod-episod ini youtube TV3MALAYSIA Official ataupun Lazada Malaysia
Anda juga boleh membeli penampilan kegemaran anda yang ditampilkan oleh pereka fesyan dari rancangan TV di aplikasi Lazada
https://www.lazada.com.my/wow/i/my/MYCampaign/lazadastyle-fashion-tv-show-looks?hybrid=1.

Untuk para penonton :

  • Tonton persembahan hari Ahad & muat turun LazadaApp anda
  • Tonton ke TV3 untuk menonton rancangan TV LazAda Style
  • Sediakan aplikasi anda & ambil bahagian dalam pertandingan "Shake shake" kami untuk memenangi baucar!
  • Beli pemandangan yang anda lihat di TV di laman web kami di LazAda Style! https://www.lazada.com.my/wow/i/my/MYCampaign/lazadastyle.
  • Jika anda seorang penjual, dan anda ingin dipaparkan di LazAda Style, sila log masuk sebagai penjual di Lazada.com.my untuk #everyonecansell!
  • Berkongsi bersama kami dengan #mylazadastyle dan berpeluang untuk dipaparkan!
  • Ikuti https://www.instagram.com/lazadafashion_my/?hl=en untuk trend terkini!

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community