Wangian Sempurna dari Evogue New York Eau De Parfum Stylus

July 22, 2018

Salam dan Hai semua,


Salah satu produk kecantikan wanita selain alat solek dan penjagaan wajah, ialah wangian atau minyak wangi. Jangan ambil mudah mengenai penggunaan minyak wangi, di mana ianya dapat menghilangkan bau peluh dan juga meningkatkan keyakinan diri bila berhadapan dengan orang di luar sana.

Kerjaya Lia sebagai jurukur bahan kadang kala akan berada di pejabat dan kadang kala terpaksa berurusan di tapak bina atas sebab tertentu. Keadaan di tapak bina yang panas dan berpeluh membuatkan anda berasa kurang selesa. Di mana anda terpaksa berhadapan dengan klien dan juga kakitangan lain di tapak bina. Penyelamat dalam keadaan itu semestinya minyak wangi yang mengilangkan bau yang kurang menyenangkan.

Saiz wangian juga kadang-kadang agak besar dan tidak muat untuk diletakkan dalam handbag anda. Di mana anda kadang-kadang hanya membawa beg bersaiz kecil sahaja dan tak muat nak bawa semua jenis keperluan.

Kini, Lia tak payah risau lagi dan dah dapat jalan penyelesaian iaitu dengan wangian dari Evogue New YorkEvogue New York Eau De Parfum Stylus telah mengeluarkan minyak wangi berbentuk pen yang mudah digunakan dan senang dibawa.


Jenama Evogue New York

Berasal daripada perkataan "Evoke" dan "Vogue", Evogue bermaksud untuk membangkitkan kenangan dan perasaan di dunia fesyen yang tinggi dan budaya popular. Evogue adalah jenama gaya hidup antarabangsa yang dilahirkan di New York. Jenama kami mendapati inspirasi dalam 'menyelinap' emosi di dalam diri anda dan orang di sekeliling anda; melalui aroma yang mewah, warna dan tekstur yang menakjubkan - minimal, namun menarik. elegan, dan provokatif.

Stylus Eau De Perfume

Stylus direka khas untuk orang yang mempunyai gaya hidup yang aktif, yang sentiasa dalam perjalanan. Sama ada ahli perniagaan tergesa-gesa dari satu pertemuan yang lain; wanita sedar fesyen menikmati belanja membeli-belah atau pembuat jet yang canggih yang tinggal di luar kopernya - The Stylus adalah sempurna untuk anda!

Diisi dengan Eau De Parfum terbaik, yang direka dengan kepakaran oleh para pengrajin yang terkenal, ia melepaskan wang kertas wangian yang indah. Klik dan luncur pada Stylus EDP pilihan anda, melalui tip berus bocor-bukti, jejak aroma halus membentuk asas semua yang kita alami, harta dan nikmati. Sebilangan kecil minyak wangi itu pergi jauh, berkat perpaduan yang unik.

Stylus adalah anggun, padat, dan mudah. Ia sesuai dengan mana-mana poket, atau beg. Ia menawarkan kemudahan dan ketepatan yang hebat pada bila-bila masa, di mana sahaja - Seni baru yang diingini, trend baru!

Elemen Evogue New York

Terdapat 3 jenis elemen yang dikeluarkan oleh Evogue New York Eau De Parfum Stylus ialah Metal, Earth & Fire.


Dibuat di Singapura
Diformulasi di Perancis
Saiz : 2ml

Fire

Fire menyampaikan keanggunan dengan sempurna dengan komposisi magnolia yang halus dan meningkat menjadi kesepakatan melati dari melati, raspberry dan kasturi untuk menunjukkan kesan yang lebih abstrak

Bahan-bahan:
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Parfum, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Squalane, Rose Ketone-4, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Amyl Cinnamal, Hexyl Cinnamal, Citral, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Citrus Limon Peel Oil, Limonene, Linalool

Harga:
US$39.00

Metal

Metal menghasilkan visi pemburuan berkuda yang mulia melalui hutan lembap, herba sitrus dan pahit Logam membangkitkan kemeja putih yang renyah dan kulit hangat seseorang yang tidak menarik dan menarik seksi.

Bahan-bahan:
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Parfum, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Squalane, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Coumarin, Citronellol, Geraniol, Citrus Limon Peel oil, Limonene, Linalool, Citrus Reticulata Peel Oil, Evernia Prunastri Extract

Harga:
US$39.00

Earth

Earth adalah pecahan lemon, bergamot, jeruk jeruk nipis, herba hijau yang cerah dan hutan kayu orris; berkembang menjadi campuran dengan sentuhan cendana manis untuk mewujudkan asas yang bertenaga.

Bahan-bahan:
Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Perfum, Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Squalane, Trans-rose ketone-1, Citral, Coumarin, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Citrus Limonene Peel Oil, Limonene, Linalool

Harga:
US$39.00

3LEMENTS Collection Gift Set

3LEMENTS Collection Gift Set mengandungi 3 No x 2ml Eau de Parfum Stylus in EARTH, FIRE and METAL

Harga:
US$109.00

Cara Penggunaan



➤ Twist Control Volume (di hujung) ke Jilid 4 yang paling tinggi
➤  Klik Button 3D beberapa kali sehingga gel dibebaskan

➤  Meluncur di mana-mana di bahagian pergelangan tangan atau badan anda
➤ Laraskan kelantangan mengikut keinginan anda untuk permohonan seterusnya

Volume Dispenser

➤ Jilid 1: 10μl
➤ Jilid 2: 20μl
➤ Jilid 3: 30μl
➤  Jilid 4: 40μl

Kelebihan Produk


Bebas Alkohol

➤ Mesra kulit
➤ Tidak mudah terbakar
➤ Sesuai untuk semua jenis kulit

Formulasi Gel

➤ Sangat pekat
➤ Teknologi gel mengalir licin
➤ Bukan melekit & cair ke kulit dengan serta-merta

Portable & Convenient

➤ TSA mesra
➤ Slim, anggun & ringan
➤ Sentuh mana-mana sahaja, bila-bila masa dengan bijak

Volume Control

➤ Tiada pembaziran
➤ Satu klik berlangsung sepanjang hari
➤ Twist dan klik: menyesuaikan dengan keinginan anda

Rekabentuk pintar

➤ Pemandangan moden, bergaya dan elegan
➤ Berus 100% halus & lembut nylon
➤ Mudah untuk digunakan dengan butang 3D



Pengalaman menggunakan Evogue New York Eau De Parfum Stylus Elemen Fire


Lia suka sangat dengan Evogue New York Eau De Parfum Stylus eleman Fire ini. Sesuai sangat dengan karakter Lia yang kekal aktif dan haruman baunya sangat seksi dan sedap dipakai. Aplikasi juga mudah dan senang disimpan di dalam tas tangan dan di bawa ke sana sini. Wanita bekerjaya seperti anda patut mencuba wangian ini.


Berita baik! Evogue memberikan 300 pencuci mulut PERCUMA kepada Penangites!

Selepas kejayaan besar mereka di Kuala Lumpur, Evogue akan muncul di Pulau Pinang pada Julai ini.

Sertai "Meet Your Scent" untuk mengetahui cara baru untuk mengalami wangian dan merasai pencudi mulut anda dengan Evogue.

Ikuti 4 langkah mudah di bawah ini untuk berpeluang mendapatkan hidangan pencuci mulut PERCUMA dari salah satu tempat makanan popular di Pulau Pinang.

Langkah 1: 
Ikuti halaman Facebok Pages Evogue

Langkah 2: 
Tag rakan anda yang suka pencuci mulut dalam ulasan dengan hashtag #DessertWithEvogue

Langkah 3: Kongsi siaran ini (ditetapkan sebagai orang awam)

Langkah 4: Menjadi 100 pertama untuk memaparkan siaran ini pada setiap pop timbul dan menikmati pencuci mulut PERCUMA pada kami.


📍27 Julai (Jumaat) 4 petang - 10 malam @ Summer Dessert Bakery Café, Icon City

📍28 Julai (Sabtu) 12 malam - 6 malam @ Magnum, Gurney Paragon Mall

📍29 Julai (Sun) 12 malam - 6 malam @ Macallum Connoisseurs, Gat Lebuh Macallum




#evoguenewyork #meetyourscent #evogueinpenang

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community