Jangan lepaskan peluang menikmati Traveloka Sale-abration dan Matta Fair 2018

September 04, 2018

Jangan lepaskan peluang menikmati Traveloka Sale-abration dan Matta Fair 2018 

<p>Enjoy special flight deals with up to RM40 OFF.</p>

Malaysia memang kaya dengan cuti bukan? Pada tahun 2018 ini, banyak cuti umum yang selalunya berderet dengan cuti hujung minggu. Walaupun masa singkat ramai juga rakyat Malaysia yang melancong secara 'short trip' dan selalunya melancong secara domestik di antara dalam negeri di Malaysia. Beberapa bulan akan datang juga cuti sekolah bakal menjelma tidak lama lagi. Cuti panjang memang sesuai untuk melancong ke luar negara. 

Login and get up to 50% OFF local hotels.

Selalunya orang ramai akan berpusu-pusu ke Matta Fair untuk mendapatkan harga dan pakej istimewa yang ditawarkan ejen-ejen di sana. Matta Fair juga seakan pusat sehenti ataupun 'Syurga' di mana pelbagai pakej percutian menarik dengan harga rendah ditawarkan. Kenapakah anda perlu bersesak-sesak untuk mendapatkan pakej murah yang ditawarkan? Dimana anda hanya perlu membuat tempahan hanya di hujung jari dengan Traveloka. Kini Traveloka telah mengadakan secara besar-besaran Traveloka Sale yang berbaloi seakan-akan Matta Fair 2018.

Jangan lepaskan peluang untuk menikmati Traveloka Sale dan Matta Fair 2018. Banyak tawaran hebat dan menarik di samping promosi dengan harga yang berbaloi. Kalau sebut sahaja Traveloka, namanya tidak asing lagi dan rasanya ramai sudah mengetahui Apa itu Traveloka dan cara menempah tiket penerbangan dan hotel dengan Traveloka. Semuanya di hujung jari, mudah bukan?

Traveloka adalah salah satu platform penerbangan dan tempahan hotel utama di Asia Tenggara, yang melayani lebih daripada 100,000+ laluan penerbangan dan 100,000+ hotel di seluruh dunia. Mereka bekerja keras untuk menyediakan pelanggan kami dengan kadar hotel dan penerbangan yang paling murah setiap hari!

Log in and get up to 70% OFF overseas hotels.

Segelintir ibu bapa sudah merancang dan memilih destinasi pelancongan untuk bercuti bersama anak-anak dan keluarga masing-masing pada cuti sekolah akan datang. Memang menguntungkan kalau buat tempahan awal untuk tiket penerbangan dan juga hotel. Anda akan dapat harga yang berpatutan dan bersesuaian dengan bajet anda.

Traveloka memang menjadi pilihan Lia dari dulu lagi. Sudah beberapa kali Lia menggunakan aplikasi Traveloka untuk membuat tempahan tiket penerbangan dan juga hotel. Memang Lia suka dengan app Traveloka yang efisyen dan memudahkan. Bila dengar Traveloka Sale dan Matta Fair 2018 ini sedang berlangsung, terus rasa tak sabar nak tempah sekarang. Banyak tawaran kupon diskaun tambahan untuk pembelian segera. Menarik bukan, banyak faedah yang anda perolehi melalui Traveloka.

Lia juga telah merancang bercuti bersama kawan-kawan pada hujung tahun akan datang. Kami memilih Phuket, Thailand sebagai lokasi percutian kami di mana kami mahu habiskan masa bersama di pantai dan laut. Phuket sememangnya popular dengan kepulauan di samping laut yang biru dan pantai yang bersih. Seronok juga bercuti menghabiskan masa bersama kawan-kawan dan buang sementara fikirkan kerja yang agak sibuk. Kami juga sering meninjau tiket penerbangan dengan tarikh yang kami rancang dan bersesuaian dengan bajet kami. 

<p>Enjoy RM10 OFF domestic flights for Malaysia Airlines, Malindo Air, Air Asia, or Firefly flights whenever you book with Traveloka.</p>

Selain tawaran kupon diskaun, anda juga akan dapat Tawaran kupon diskaun di atas promosi penerbangan dari syarikat penerbangan yang terlibat. No Booking Fee! Tempah sekarang untuk perjalanan penerbangan bila-bila masa dan mana-mana destinasi! Diskaun kupon 8% atau sehingga RM40 untuk tiket penerbangan. Tertakluk kepada terma dan syarat

Terus tarik nafas lega bila dengar promosi hebat dari Traveloka Sale dan Matta Fair 2018. Banyak betul tawaran dan diskaun beli tiket penerbangan. Kalau beli dalam kuantiti yang banyak memang berbaloi! Masa yang sesuai untuk kami membuat tempahan penerbangan. Memang harga dalam lingkungan bajet kami. Oh Phuket, here we come. Wait for us!

Anda boleh mula menempah dari dari 4 September hingga 10 September 2018 sempena Traveloka Sale dan Matta Fair 2018 ini. Masa yang singkat ini jangan lepaskan peluang ya anda semua. War-warkan kepada kawan-kawan serta ahli keluarga sekarang sebelum terlambat.

<p>Book on Traveloka for<strong> RM10 OFF hotels.</strong></p>

Lia terus terfikir mana lagi lokasi percutian menarik untuk dikunjungi. Tak kisahlah dalam atau luar negara, nak penuhkan cuti-cuti yang ada. Lagi banyak anda meneroka, lagi banyak ilmu yang anda perolehi. Promosi dan jualan secara besar-besaran Traveloka Sale dan Matta Fair 2018 bukannya selalu ada. Kalau ada memang kena cepat-cepat grab sebelum terlambat.

Anda di luar sana tu, muat turun aplikasi Traveloka di telefon pintar anda sekarang! Dengan aplikasi Traveloka ini, anda boleh mencari lokasi hotel dan tiket penerbangan ke destinasi yang diingini. Memang Lia syorkan penggunaan dan membuat tempahan melalui Traveloka. Lia sendiri menggunakan apps ini di mana memudahkan Lia dan mengambil masa yang singkat. 

Tempah sekarang hotel dan tiket penerbangan sempena Traveloka Sale dan Matta Fair 2018 ini sebelum terlambat. Lia ulang sekali lagi buat tempahan dari 4 September hingga 10 September 2018 ini! Kalau tak anda semua akan rugi lepaskan peluang yang berbaloi dengan promosi, tawaran dan diskaun yang banyak!

Untuk sebarang pertanyaan mengenai Traveloka :


Hubungi :

Malaysia: +60 15 4840 9469 / +60 3 7724 3501
Singapura: +65 3157 1471
Indonesia: 0804 1500 308, + 6221-2910-3300
Thailand: +66 2 118 5400
Vietnam: 1900 6978
Filipina: +63 2 246 9057
Berkhidmat kepada anda 24 jam setiap hari

Untuk maklumat lanjut anda boleh ikuti media sosial Traveloka :

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community