saya x percaya!!

1:24:00 AM



Dah 2010.
tapi rasa cam 2009.
ish banyak sangat kenangan 2009 nie.
maybe susah nak lupa tahun tuh.
tapi sampai bila nak ingat kenangan lama kan.
Kite kena lupakan suma tuh
dan maju kehadapan.
Yes dat right!!
Life must go on!!


Masuk je tahun 2010 yang mencabar.
Awal2 tahun dah ade dugaan yang besar.
Sekarang tengah berjuang untuk wat pertukaran kos.
wat sangat nervous..
hati berdebar2 jer.
Dah banyak sangat pegi sana sini.
Jupe ketua program la jupe bahagian pengambilan.
Suma nie untuk wat pertukaran kos.
Harap sangat doa nie berjaya.
Kalau dapat syukur alhamdullilah.





Kalau berjaya saya seorang yang amat gembira.
Kalau x berjaya rasa diri orang yang sangat sedih dalam dunia nie.
Sambung study nie merupakan salah satu azam tahun lepas.
Dan cita-cita terpendam selama ni.
Sekarang nie harapan dan doa je penting.
Bila nak berakhir kerisauan dan penantian nie?
Dah penat dengan suma nie.
Teramat risau pun ade..


tapi satu benda nie.
tolonglah wat saya percaya saya dah masuk ke tahun baru.
Saya masih ingat tahun 2009 lagi.
Tolong ketuk kepala yang sedang bermimpi lagi nie.


WELCOME 2010 !!


GOODBYE 2009 !!


You Might Also Like

6 inspiration

  1. Insya-Allah, kena panjatkan banyak2 doa... Segala yang diusahakan bakal mendapat kejayan kelak... Saya doakan untuk Lia juga... :)

    ReplyDelete
  2. insyallah, akan tercapai...selamat tahun baru juge !

    ReplyDelete
  3. ChiLaBaey's,
    tima kasih byk2 muz..
    bg semangat kt lia..
    lia berharap sgt berjaya..

    =)

    ReplyDelete
  4. hai lia..
    lama tak nmpk n dgr kbr..
    sehat ke dia..
    rindu2 jgk kot :p

    nway moga thn 2010 jadi lebih bermakna tuk awk.. :)

    ReplyDelete
  5. halusinasi. aku juga masih. mari bergilir lempang. keh keh.

    ReplyDelete

Follow by Email

Like us on Facebook

Hastylia Attire


www.facebook.com/hastyliaattire
www.instagram.com/hastylia.attire

Google+ Followers