Raya Day 2

4:58:00 PM

Cerita raya ketiga di kampung.
Kampung sebelah mama di Kedah.
Setiap kali raya akan pergi beraya umah saudara mara yang duduk jauh.
Dari Pokok Sena lalu Kuala Nerang sampai ke Padang Sanai.
Memang jauh pun. Line tepon pun takde.
Orang kampung pun rumah konkrit okay.
Cuma terletak kat pendalaman sikit.


Raya ketiga tema kami coklat.
Baju ini sahaja yang tempah yang lain semua ambik kat booth sendiri.
Tempah sekeluarga.
Baju orang kenal datang satu famili baju warna sama.


Banyak juga singgah rumah orang beraya sana sini.
Tapi tak snap banyak pic.
Ada satu dekat dengan pokok getah.
View memang lawa sangat.
Kami tiga beradik ambik dslr suruh pakcik snap kan.


Pipi saya memang tembam kan.
Makan gila banyak pipi jer yang naik.
Badan macam tu gak.


It's me. My name is Mielia.
=)



He my brother. 
Adik lelaki saya nama Dinie.


 She my sister.
Nama Diyana.


Dinie & Diyana.




 My siblings.
Mielia, Dinie & Diyana.
Harap hubungan kami berkekalan sampai bila2.
Walaupun pada suatu hari nanti salah seorang dari kami dah berkahwin & beranak pinak.



Mama dengan tok saudara.
Mama terima kasih segala pengorbanan mama dekat kakak.
Kakak tau tak terbalas jasa mama.
Kakak akan buat terbaik untuk mama.
Kakak doakan mama sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki.

Amin :-)

Akan update pic raya lagi lepas ni.

You Might Also Like

0 inspiration

Follow by Email

Like us on Facebook

Hastylia Attire


www.facebook.com/hastyliaattire
www.instagram.com/hastylia.attire

Google+ Followers