Lazada Affiliate x Influencer Event bersama jenama sukan New Balance di Queensbay Mall, Pulau Pinang

September 17, 2018

Salam dan Hai semua,

www.liahasty.com

Pada 26 Ogos yang lepas, Lia dan beberapa kawan blogger Pulau Pinang dan Utara telah menghadiri Lazada Affiliate x Influencer Event with New Balance di outlet New Balance, Queensbay Mall, Pulau Pinang. Acara bermula dari pukul 2 hingga 4 petang. 

www.liahasty.com
Ini merupakan julung kali Lazada Affiliate Program bersama influencer di Pulau Pinang. Memang blogger Pulau Pinang dan Utara menantikan dan sentiasa menyokong acara sebegini diadakan di bahagian Utara. Sekurang-kurangnya kami dapat merasa bahang dan kemeriahan acara ini.

Acara Lazada Affiliate x Influencer Event kali ini berkolaborasi bersama jenama sukan terkemuka New Balance. Jenama yang tidak payah diperkenalkan lagi. Antara jenama lain yang turut serta ialah Enchanteur Paris, Aurora, Organique, Aiken & Safi. Influencer yang hadir juga turut dapat Goodies bag menarik dari jenama-jenama ini.

www.liahasty.com
Banyak aktiviti menarik selama 2 jam ini dam pada mulanya kami diberi penerangan mengenai acara ini bersama Lazada.

www.liahasty.com
Influencer yang datang kena memakai baju mengikut tema 'Sporty and Stylish' kena dengan kedai jenama suka New Balance dan acara kali ini.

www.liahasty.com

Antara aktiviti yang influencer kena lakukan ialah kami diberi masa untuk snap photo bersama-sama barangan dari outlet New Balance ini. Kami perlu hasilkan beberapa gambar kreatif dan menarik bersama barangan New Balance seperti kasut, baju, topi dan bermacam-macam lagi. 

www.liahasty.com
Terdapat juga ruangan 'Granola Station' dimana anda boleh pilih sendiri yogurt, granola dan bahan sampingan lain ke dalam bekas disediakan mengikut citarasa masing-masing.

www.liahasty.com
Granola Station dibanjiri dan menunggu giliran untuk decorate sendiri dessert.

www.liahasty.com
Bahan-bahan yang disediakan sangat fresh dan memang confuse nak pilih mata satu nak letak. Rasa macam nak letak semua pun ada.

www.liahasty.com
Tada! Done my Yogurt Granola Parfait.

www.liahasty.com
Lia memang suka dessert macam ni, memang pantang nampak terus rasa nak cuba.

Granola Station ini dikelolakan GanTan Kitchen datang jauh dari Petaling Jaya, Selangor. Jika anda berminat untuk membeli 'healthy homemade granola' boleh terus email gantankitchen@gmail.com. 

Ataupun anda boleh follow media social GanTan Kitchen
Instagram : @gantan_kitchen

www.liahasty.com

www.liahasty.com
Selain 'Granola Station' anda boleh hilangkan di 'Juice Station'

www.liahasty.com

www.liahasty.com

www.liahasty.com
Terdapat beberapa pilihan air 'Juice Code' untuk anda mencuba.

www.liahasty.com
Sebelum balik, bergambar dengan Maskot Lazada yang comel ini. Kalau setiap kali melayari laman web Lazada, mesti akan nampak gambar maskot ini.

Kalau sebut sahaja New Balance rasanya ramai sudah mengetahui jenama ini. Memang salah satu barangan sukan pilihan ramai. Untuk orang Pulau Pinang, jika anda ingin membeli barangan sukan jenama 'New Balance' boleh je datang shopping di outlet Queensbay Mall, Pulau Pinang 🏪

Jika anda tak sempat, kini anda boleh membeli barangan New Balance secara atas talian di laman web Lazada. Boleh terus klik link ini ⏩ bit.ly/zstarpng22 💻 Anda boleh melayari dan melihat sendiri barangan yang anda berminat, beli dan bayar, barangan terus sampai ke rumah anda.

#lazadaxnewbalance #zstarglobal #lazadamy

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community