MY FIRST BLOG

November 16, 2008


ASSALAM.. Firstly, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi melawat blog saya. Terlebih dahulu saya masih baru dalam dunia blogger nie. Sebelum nie saya hanya aktif dalam myspace, friendster & hi5. Selepas surfing tengok blog kawan-kawan, rasa teringin plak nak wat blog. Sejak tu la berjinak-jinak dalam dunia blogger.
W E L C O M E
Selamat datang ke blog baru saya nie. Tujuan saya membuat blog adalah untuk berkongsi dan bercerita mengenai diri saya & info-info yang berkaitan kepada kawan-kawan disamping menambah kenalan.. Kalau ade salah & silap pasal blog nie, sekiranye ayat skema ke, blog x cantik ke, x best ke, page x lawa ke.. mintak ampun banyak-banyak la ye. Maklumla 1st time wat blog nie... Ape-ape pun komen sangat dialu-alukan.


Peta Pulau Pinang. My hometown Bayan Lepas.



Anyway, saya ingin memperkenalkan diri saya. Nama saya Harmielia Hamdan. Nickname Clara. Nama panggilan Mielia, Lia, Ya & ape-ape yang berkaitan. Berumur 21 tahun. Lahir pada 22 hb Jun 1987 di Hospital Bersalin Pulau Pinang. Tinggal di Bayan Lepas, Pulau Pinang. Baru sahaja menamatkan pengajian di Politeknik Kota Bharu, Kelantan Darul Naim selama 3 tahun dalam jurusan Diploma Ukur Bahan @ pun dalam bahasa Inggeris Quantity Surveyor. So sekarang, looking for a job as Assistant Quantity Surveyor.. Hopefully, I get the job. Dat all from me, if you wat more about me just askin me ok. Thank You.



THANK YOU VERY MUCH..




You Might Also Like

4 inspiration

  1. welkam to a blogger world. :)
    hee. muahs ! sygg sis manyak2 :D

    ReplyDelete
  2. sis. sis buat tag yg kiki suh buat tuh yeh :) ehehe.

    ReplyDelete
  3. hey...
    welcome to blooger..
    i pun baru juga..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community