tag by Hann

July 24, 2009

I have been tagged my techinque schoolmate, Hanif..
click here to log on his blog!!

1. Bekas kekasih saya adalah :
Ntahle saya x ingatla ;-)

2. Saya sedang mendengar :
bunyi aircond yang kuat di opis

3. Mungkin saya patut :
balik tido.. sebab semalam balik keje lambat..

4. Saya suka :
dengar lagu kuat2 + nyanyi

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Mimi, Stuart, Nadiah, Waddah, Belle, Zuzu, Bai, Liza..

6. Saya tak faham :
dengan perangai manusia yang suka mengkritik orang tapi diri sendiri pun x betul..

7. Saya kehilangan :
apa yang saya fikir penting sebelum ini

8. Ramai yang kata :
Saya seorang yang kelakar

9. Makna nama saya :
Yang Memelihara untuk Mielia..
Kalau Clara tu xtau la..
artis kut..

10. Cinta itu adalah :
hidup & mati, pengorbanan, setia, saling memahami

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
merenung masa depan saya

12. Saya akan cuba :
buat yang terbaik dalam apa jua hidup saya dan sentiasa berfikiran positif..
dan abaikan kritikan-kritikan yang tidak berguna kerana boleh menjatuhkan saya..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Kalau orang lain boleh buat, Nape aku tidak boleh!!

14. Telefon bimbit saya :
okay je.. tp selalu jer terjatuh..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya rasa macam nak tidur balik je..

16. Saya paling meluat bila :
been alone

17. Pesta/Parti adalah :
tempat kumpul kawan2

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
anak kucing yang gebu

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
16 tahun..
rasa paling best =)

20. Hari ini :
nak mandi syampoo rambut..

21. Malam ini saya akan :
rehat2 kut..

22. Esok saya akan :
cuti & tido..
hangout..

23. Saya betul-betul inginkan :
seseorang yang betul memahami saya!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Cek ade jerawat ke x?

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Both =)

26. Makanan barat atau Jepun :
Both i like =)

27. Bilik yang terang atau gelap :
sederhana gelap..
romantik skit =)

28. Makanan Segera adalah :
Fastfood - McD, KFC, O-Town, Marrybrown, Baskin Robbin, 1901 dll

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Hari ini nak makan ape?

30. Siapa yang anda mahu TAG?

My Followers..
sape nak wat, watla..

You Might Also Like

4 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community