Rokok dekat dengan kematian

November 06, 2009



saje bosan masuk youtube.
ternampak satu vid nie.
nak kongsi dengan kengkawan.
Bila tengok je vid nie memang kelakar habis..



Sorang mamat nak smokin..
N then tiba2 ramai gile orang serbu kat dia.
Suma baca yasin berjemaah.
Bila mamat tu simpan je rokok orang suma blah dari c2..
bila mamat tuh nak smokin balik,
orang ramai datang balik bacakan yasin.
Anyway memang kelakar dan penuh sangat pengajaran..



Iklan nie iklan dari Indonesia.
Sepatutnye iklan camnie kene ade kat Malaysia.
sebab ramai sangat perokok berjaya di Malaysia nie.
letak gambar mayat sekalipun dekat kotak,
peroko berjaya nie x takut..
memang berani mati punye..



Ape yang best smokin nie ek?
Bagi laki kata nampak cool la.
Tensen la.. Banyak problem la.
Pastu janji nak berenti sampai kiamat pun x berenti.
Yang x manis bila gurl yang smokin.
Dun like dat!!
Sory cakap cmnie.


Rokok naik harga sekalipun orang akan beli.
Kalau tepung ke gula naik harga nak marah lak.
Minyak nak harga lagi nak hangin satu badan.
Rokok nek harga x marah pown.
Maintain je kan.
Kaum lelaki le nie..



Iklan nie nak menginsafkan je.
xde niat yang nak mengaibkan sape.
Pengajaran wat kite suma..




P/S: Anyway letih la tiap ari balik kul 12 malam ke atas.
Banyak keje kat opis.

You Might Also Like

12 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community