Jom makan seafood ;-)

June 17, 2010


Warung Paksu
Lokasi : Kuala Juru, Juru, Pulau Pinang.


Sabtu lepas, balik dari Autoshow terus singgah kat Warung Paksu nie.
Dulu member baik ade bawa datang sini.
Terud jatuh hati dengan makanan kat sini.
Terasa nak makan kerang bakar sangat-sangat.
Hajat tercapai gak.
Best kedai nie sebab makanan semua ada seafood jer.
Ada Mee Udang, Mee Ketam, Nasi Goreng Udang,
Nasi Goreng Ketam, Kerang Bakar
dll.



Mee Udang

RM10 satu.
Ada la 4-5 ekor udang besar.
Udang galah takpun udang harimau.
Yang itu tak tau lah.
Janji udang kan.


Nasi Goreng Ketam

RM 10 satu.
Nasi goreng cina dengan 2 ekor ketam.
Ketam masak merah.
Menyelerakan.



Kerang Bakar

Paling favorite sekali.
Kerang Bakar dengan kuah kacang.
Memang best sangat.
RM5 sebakul nie.

Area seberang nie RM5 sebakul camnie.
Kalau area pulau RM5 sepinggan skit je pun.
Memang banyak kerang nie.



Limau Ais

Air yang sedap minum bila dahaga nie.


Menu hidangan.
Nasi Goreng Ketam, Mee Udang & Kerang Bakar.
Percaya tak saya makan semua nie??



Pose dari tuan punya blog, Clara.
Selamat Makan ;-)


Kan dah cakap Pulau Pinang syurga makanan.
Semua makan sedap-sedap.



P/S : Anyway hobi saya makan.
Kalau ade tempat makan yang best dan sedap.
Tolong inform kan yer ;-)




You Might Also Like

20 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community