Give me some time and space

February 10, 2015







Beri saya masa. Beri saya ruang. Beri saya peluang. Beri saya ketenangan. Beri saya kekuatan. Beri saya kebangkitan. Beri saya semangat. Beri saya ketabahan.


Jangan bagi saya tekanan. Jangan bagi saya kritikan. Jangan bagi saya hentaman. Jangan bagi saya kutukan. Jangan bagi saya desakan. Jangan semua benda salahkan Lia. Jangan semua benda jatuh atas kepala Lia


Lia pun manusia biasa. Tak lari dari buat salah & dosa. Bagi lia masa dan ruang. Untuk diri Lia. Jangan mendesak. Jangan bagi tekanan. Cukup la dengan apa yang jadi. Banyak sangat benda buat Lia stress. Lia dah banyak bersabar dan bertahan. Sampai suatu masa Lia tak kuat nak hadap tekanan semua ni. 


Bagi Lia peluang. Bagi Lia capai apa lia nak. Fahami kehendak Lia. Fahami apa cita-cita Lia. Fahami kenapa Lia buat macam ni. Lia nak capai apa yang Lia tak dapat sebelum ni. Bagi Lia teruskan hidup dan bahagia macam orang lain. Bagi masa Lia boleh berfikir macam normal. Doakan yang terbaik untuk Lia.


Tolonglah jangan datang dalam hidup Lia kalau nak bagi air mata Lia jatuh dan sedih. Tuhan bagi senyuman mahal untuk Lia senyum sepanjang hidup LiaLia pun layak dapat kebahagian macam orang lain. Tuhan maha Adil. 


I need my life back!!
Ya Allah bagi la pentunjuk.
=)


You Might Also Like

4 inspiration

  1. everyone deserved to be happy..wish u all the best^^

    ReplyDelete
  2. @ nawzaniruz thanks a lot. u too deserve to be happy ;)

    ReplyDelete
  3. Assalam lia,
    sabor yer
    insyaAllah semua akan kembali tenang
    AMIN

    ReplyDelete
  4. @ArY ShA=AmZaRFaYyAdHwasalam.. terima kasih ya sudi baca. kalau ada facebook add la k. boleh keep in touch.. ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community