Get Ready To Party All Night Long With The Coverage! Exclusive performance by Asia’s Hottest DJ Leng Yein!

December 03, 2016

Hai semua.

GET READY TO PARTY ALL NIGHT LONG WITH THE COVERAGE!!!

Malaysia’s No.1 Portal Media Sosial – The Coverage Media akan mengadakan pesta besar-besaran pada bulan Disember, untuk meraikan akhir tahun ini bersama-sama dengan 100 wanita paling hangat di Malaysia.

 The Coverage Media award night merupakan invitation-only gathering daripada inovator, influencers and trend makers disertai oleh by award-winning talents dan artisan.

Kami akan berpesta dan membuat rangkaian sepanjang malam bukan sahaja dengan pemenang anugerah tetapi juga dengan barisan hadapan dalam pemimpin perniagaan dan teknologi Malaysia - orang-orang yang memandu inovasi global dalam teknologi kandungan media.


Tarikh :14 December 2016
Masa : 10.00 pm hingga 2.00 am
Lokasi : Play @ The Roof, Sky Level, 1, First Avenue, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor
Early bird before December 2016 : RM 100
Normal December onwards : RM 150
Persembahan eksklusif pada malam tersebut oleh DJ Asia Paling Hangat, Leng Yein bersama dengan penampilan tetamu khas seperti Leng Sean, DJ Joleen dan DJ Deadwood.



Selebriti lain yang turut hadir seperti Amber Chia, Kinki Ryusaki, Sachzna Lapara, Carrie Lee dan banyak lagi.


What are you waiting for? 

Tempah tiket anda sekarang! 

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi CALVIN di 010-360 0386 atau layari laman web mereka di http://award16.thecoverage.my/


ABOUT THE COVERAGE

The Coverage adalah media digital Malaysia yang paling pesat berkembang yang terkenal dengan paling trend dan dipenuhi dengan maklumat viral. Bersesuaian dengan slogan. 

Popular - Trending - Viral

Industri ini berfokuskan maklumat yang membawa kepada kewartawanan untuk hidup, mewujudkan trend global viral secara besar-besaran, di mana pembaca boleh menghubungkan pemikiran memprovokasi peristiwa yang memperkenalkan teknologi baru kepada penonton di seluruh dunia.

Ia adalah tempat di mana teknologi, perniagaan, dan budaya bersatu. Kami hanya memaparkan kandungan dengan potensi besar untuk mengubah kehidupan. Dalam masa yang sama, kami menyediakan pembaca kami akses kepada orang yang paling berbakat, orang yang inovatif dan syarikat-syarikat di dunia.

Di The Coverage, kita meraikan kepelbagaian masyarakat Malaysia dengan mengumpul kandungan bermaklumat dari pengesanan industri dan menumpukan aliran trend ke teknologi dan perniagaan yang mengganggu industri, mewujudkan pasaran yang baru dan mengubah masyaraka. 

The Coverage juga bekerjasama dengan akses yang hebat kepada minda paling bijak dalam teknologi media kandungan dari seluruh dunia.


Laman web rasmi : https://thecoverage.my/

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community