Tema Warna Baju Raya untuk 2017

June 14, 2017

Salam dan Hai semua.

Selamat Berpuasa dan Salam Ramadan.

Hampir 2 minggu berpuasa, rasanya ramai yang sudah berpusu-pusu shopping raya untuk keperluan masing-masing. Setiap orang selalunya akan membeli sepasang dua 'Baju Raya'  untuk memakai sempena Syawal nanti.

'Baju Raya' selalunya dibeli mengikut tema warna pilihan .Tema warna 'Baju Raya' selalunya ditetapkan oleh family Lia. Kami sendiri adik beradik akan keluar mencari di setiap butik atau kedai membeli mengikut tema warna yang ditetapkan. Maklumlah nak sedondon atau pun boria setiap kali bergambar ataupun melawat rumah sanak saudara. Dari jauh orang dah tahu satu family datang beraya.

Untuk makluman semua, Lazada mengadakan 'Marhaban Ya Ramadan & Riang Ria Sale bermula dari 19 May 2017 hingga 30 Jun 2017 dimana diskaun hingga 90%. Jangan lepaskan peluang untuk shopping raya di sini. Harga murah & berpatutan serta diskaun yang berbaloi. Apa tunggu lagi??


Tema warna 'Baju Raya' tahun 2017 ialah PINK. Lia akan beli 'Baju Raya' dari 'Jelita Sara X Lazada Kurung Belle (Pink)' untuk tahun 2017 ini. Tak sabarnya rasa nak pakai masa 1 Syawal nanti. Apatah lagi PINK my favorite colour.



Baju Raya bercorak floral tadi, Lia akan padankan bersama plain shawl dari 'Jelitasara Naura Printed Fully Instant (Blush Pink)' supaya nampak cantik dan bergaya.



Untuk menunaikan solat sunat Hari Raya, Lia akan memakai telekung 'Siti Khadijah Harmoni Denim (Travel)'. Lia memilih telekung jenis ini memudahkan untuk dibawa ketika travel ke kampung dan melawat rumah saudara.



Nak dapatkan barang dengan harga berpatutan, cepat-cepatlah layari laman web Lazada sekarang sebelum terlambat. Semoga semua bergembira di Hari Raya dengan 'Baju Raya' cantik dan menawan. Terus klik link ini untuk sempena Riang Ria Raya 2017.

Kepada blogger- blogger di luar sana, jom serta blogger contest anjuran Lazada sempena Lazada Ramadhan Raya. Klik link sini untuk maklumat lanjut.

Terima Kasih.
Selamat Berpuasa

Regards,
Lia Hasty




You Might Also Like

21 inspiration

  1. All the best ye untuk contest nie. Chaiyok Chaiyok!

    ReplyDelete
  2. I don't celebrate Hari Raya but totally support pink as the theme colour for this year. Pink is my favourite colour. LOL

    ReplyDelete
  3. pink is nice.. I am sure you will have a pinky raya... have a great raya dear....

    ReplyDelete
  4. Its kind of a new festival for me. Good to learn about this.

    ReplyDelete
  5. Your choices are really nice! Suits you really well too! :)

    ReplyDelete
  6. All the choices and design is really pretty! Suitable for festive raya, nak pergi celebrate pun happy =)

    ReplyDelete
  7. Love the soft pink baju kurung. Lazada has offered good quality Baju Kurung. Worth to shop on Lazada.

    ReplyDelete
  8. All the best Lia. Moga terpilih sebagaii pemenang

    ReplyDelete
  9. Nice choice. Pink is beautiful.

    ReplyDelete
  10. samalah tema baju raya kita.. team pink.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community