Negaraku Malaysia Merdeka 60 tahun! Merdeka Sale bersama Lazada Malaysia

August 25, 2017

Salam dan Hai semua,


Tinggal beberapa hari dan detik lagi negaraku Malaysia akan menyambut ulangtahun Kemerdekaan yang ke 60 tahun. Slogan untuk tahun ni ialah Negaraku Sehati Sejiwa.


Sebagai rakyat Malaysia, Saya bangga menjadi rakyat Malaysia kerana pencapaian negara kita dari segi ekonomi dan juga pembangunan. Ekonomi negara juga yang masih memberansangkan. Di juga penduduk dan bangsa di Malaysia yang tiada unsur perkauman mahupun anda berbangsa Melayu, Cina, India dan juga lain-lain. Maksud Merdeka sendiri ialah kita negara bebas dari mana-mana penaklukan atau pun penjajahan.


Sempena 60 tahun kemerdekaan tahun 2017 ini. Lazada Malaysia telah mengadakan Merdeka Sale secara besar-besaran di mana ada sebanyak 80% diskaun. Sale ini telah bermula dari 25 Ogos 2017 dan akan berakhir pada 31 Ogos 2017.

Rakyat Malaysia di luar sana jangan lepaskan peluang  untuk membeli-belah barangan sempena Merdeka Sale. Tinggal beberapa hari sahaja. Masa terhad! Pelbagai barangan yang ada sepeti barangan elektrik, barangan elektronik, kelengkapan rumah, produk kecantikan, dan banyak lagi.

Lia juga tak ketinggalan untuk membeli secara atas talian di Lazada Malaysia. Sempena Merdeka Lia semestinya akan membeli barangan atau pun produk buatan Malaysia.

Produk Pertama yang menjadi pilihan Lia ialah Khind ARF22 Air Fryer kerana produk yang sangat bermanfaat. Makanan yang sihat menjadi pilihan untuk kehidupan yang sihat. Makanan bergoreng tidak sesuai untuk dimakan selalu dan juga selalu timbul masalah setiap kali menggoreng. Tetapi dengan Khind ARF22 Air Fryer, menggoreng tidak akan menjadi masalah lagi. Terdapat banyak kelebihan menggunakan Khind ARF22 Air Fryer antaranya ialah mengurangi kandungan lemak dan kolektrol, tidak menghasilkan asap dan mudah dicuci.






Produk Kedua yang menjadi pilihan Lia ialah Milux Soho Vacuum Cleaner MVC-8200. Untuk memudahkan dan mempercepatkan proses mengemas dan membersihkan rumah.


Kepada blogger-blogger di luar sana, jangan lupa Lazada Malaysia ada mengadakan blogger contest sempena Merdeka ini. Jangan lupa untuk sertai contest ini. Hadiah menanti para blogger di luar sana. Mana tahu rezeki anda untuk memenangi contest ini.



Prizes - Merdeka! Merdeka! Blogger Contest

1st Prize: 1 x RM600 LAZADA Shopping Voucher
2nd Prize: 2 x RM300 LAZADA Shopping Voucher
3rd Prize: 3 x RM200 LAZADA Shopping Voucher


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 60 tahun.
Merdeka! Merdeka!


Regards,
Lia Hasty



You Might Also Like

6 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community