Jom sertai Traveloka CNY 2018 Contest dan Berpeluang Memenangi Percutian ke 3 Destinasi Menarik

January 24, 2018

Salam dan Hai semua,

Kalau sebut sahaja Traveloka, namanya tidak asing lagi dan rasanya ramai sudah mengetahui Apa itu Traveloka dan cara menempah tiket penerbangan dan hotel dengan Traveloka.

Pengenalan ringkas mengenai Traveloka?

Traveloka adalah salah satu platform penerbangan dan tempahan hotel utama di Asia Tenggara, yang melayani lebih daripada 100,000+ laluan penerbangan dan 100,000+ hotel di seluruh dunia. Mereka bekerja keras untuk menyediakan pelanggan kami dengan kadar hotel dan penerbangan yang paling murah setiap hari!


Sempena musim perayaan Tahun Baru Cina yang bakal menjelma. Traveloka mengadakan peraduan Traveloka CNY 2018 Contest dan anda berpeluang memenangi hadiah percutian menarik. Antaranya :

Tempat Pertama
6 hari 5 malam di Seoul untuk 2 orang
Fligh & Accomodation

Tempat Kedua
5 hari 4 malam di Phuket untuk 2 orang
Fligh & Accomodation

Tempat Ketiga
4 hari 4 malam di Langkawi untuk 2 orang
Fligh & Accomodation

Jika anda SHARE mengenai peraduan Traveloka CNY 2018 Contest di facebook anda, anda juga berpeluang mendapat RM1000 Traveloka Voucher.

Menarik bukan hadiah percutian yang ditawarkan? Apa lagi Jom sertai sekarang Traveloka CNY 2018 Contest

Anda peminat game


Bagaimana untuk sertai Traveloka CNY 2018 Contest ?

1) Peraduan ini terbuka kepada semua warganegara Malaysia dan penduduk Malaysia berumur 18 tahun ke atas.

2) Tempoh Peraduan akan dijalankan dari 00:00 dari 22 Jan 2018 hingga 23:59 PM, 28 Feb 2018. Pihak Penganjur berhak untuk memendekkan atau memanjangkan Tempoh Peraduan jika dianggap perlu tanpa perlu memberi notis terlebih dahulu.

3) Arahan Permainan


  • Memulakan permainan.
  • Klik anak panah untuk bermula.
  • Sentuh skrin sekali lagi untuk membolehkan kapal terbang anda terbang dan memulakan permainan.
  • Tinggal di tengah-tengah skrin sehingga set pertama bangunan dan halangan muncul.
Klik dan mulakan permainan anda

Kawal kapal terbang anda dan elak daripada terkena bangunan, awan dan halangan lain.

Markah akan muncul setelah tamat permainan dan SHARE di facebook sekurang-kurang 5 kali sehari. Pemenang dengan skor markah tertinggi layak mememenangi hadiah yang ditawarkan.


4) Peringkat Kelayakan

Peserta dikehendaki mempunyai yang berikut untuk memasuki Traveloka CNY 2018 Contest:

  • Peserta mestilah mempunyai akaun Facebook yang sah kepada orang ramai untuk menyerahkan penyertaan permainan mereka.
  • Peserta hendaklah menjadi pengikut Facebook Page.
  • Peserta dikehendaki memainkan Traveloka CNY 2018 Contest di laman web yang disediakan oleh Penganjur.
  • Peserta perlu mengisi butiran mereka di halaman pendaftaran yang disediakan oleh Penganjur.
  • Peserta boleh berkongsi maksimum 5 kali sehari.
  • Peserta dikehendaki mencapai skor tertinggi; hanya tiga pemenang utama yang akan dipilih untuk tiga (3) Hadiah Utama yang dinyatakan di bawah seksyen 5.2.
  • Peserta juga berpeluang untuk memenangi hadiah yang dinyatakan di bawah seksyen 5.3 dengan berkongsi Traveloka CNY 2018 Contest di Facebook. Pemenang akan dipilih secara rawak.
  • Kegagalan mematuhi perkara di atas akan mengakibatkan kehilangan kelayakan peserta dan tidak layak untuk memenangi hadiah.
5) Bagi pemilihan pemenang, keputusan Penganjur adalah muktamad dan mengikat dan tiada surat-menyurat atau rayuan selanjutnya akan dilayan. Terma & syarat tambahan berhubung dengan hadiah akan dikenakan.

6) Pemberitahuan Pemenang

  • Pemenang Cabaran Traveloka Fly & Win CNY akan diumumkan di laman Facebook rasmi Traveloka. Pemenang akan dihubungi menerusi alamat e-mel yang sah yang dikemukakan oleh mereka semasa menyertai Cabaran Traveloka Fly & Win CNY.
  • Pemenang akan memberikan butir-butir peribadi mereka melalui e-mel untuk pengesahan dalam masa 7 hari bekerja dari tarikh hubungan oleh Penganjur, gagal hadiah-hadiah akan dilucutkan dan tiada tuntutan selanjutnya akan dilayan. "Hari bekerja" akan bererti mana-mana hari selain hari Sabtu, Ahad atau cuti umum di Selangor.
  • Setelah pengesahan berjaya butiran pemenang, pengumuman kedua yang mengesahkan pemenang akan diposkan di halaman rasmi Facebook Traveloka. Pengumuman ini akan dibuat dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh pengesahan yang berjaya mengenai butiran pemenang.
  • Semua peserta yang berumur di bawah 18 tahun (sehingga Januari 2018) disifatkan telah mendapat persetujuan ibu bapa atau penjagaan yang diperlukan.
  • Penganjur hendaklah berusaha untuk menghubungi para pemenang melalui e-mel secara usaha terbaik dengan maksimum dua (2) percubaan.
  • Pemenuhan hadiah boleh mengambil masa 4-8 minggu selepas berakhirnya Tempoh Peraduan (28 Februari 2018).
  • Semua maklumat peribadi yang disediakan oleh peserta akan dikawal oleh Dasar Privasi Penganjur di https://www.traveloka.com/en-my/privacypolicy. Peserta Peraduan ini dianggap telah membaca, memahami dan menerima syarat-syarat Dasar Privasi.

Untuk maklumat lanjut mengenai Terma dan Syarat, boleh klik maklumat di sini.


Mudah sahaja bukan? Dengan main permainan yang disertakan, share di facebook sekurang-kurang 5 kali sehari dan anda layak memenangi hadiah ditawarkan jika anda mendapat skor markah tertinggi.


Tinggal 1 hari lagi saja untuk sertai Traveloka CNY 2018 Contest. Ingat ya semua peraduan bermula dari 24 hingga 28 Januari 2018.


Penat bekerja, sekarang masa untuk tempah tiket penerbangan dan bilik hotel anda sekarang!

Anda juga boleh melayari laman web Traveloka di komputer anda untuk maklumat lanjut. Ataupun anda hanya perlu memuat turun apps Traveloka boleh dimuat turun dari Google Play Store (Android) untuk pengguna Android atau App Store (iOS) untuk pengguna Iphone secara PERCUMA di telefon bimbit anda. Lebih mudah di mana anda boleh melayari Traveloka di mana sahaja anda berada.

Layari segera laman web https://www.traveloka.com/en-my/

Log masuk ke dalam akaun. Masukkan email atau no. telefon beserta kata kunci. Bagi yang belum mendaftar boleh klik di Register. Atau anda juga boleh masuk menerusi akaun 'Facebook' atau 'Google'.

Anda boleh pilih untuk menempah tiket penerbangan dan hotel sama ada domestik ataupun antarabangsa, pilih tarikh dan lokasi yang anda hendaki, buat pilihan jenis penerbangan dan hotel yang diminati, tempah dan bayar secara atas talian. 


Jangan lupa untuk menyertai Traveloka Fly & Win CNY Contest dan memenangi hadiah percutian ke 3 destinasi menarik yang ditawarkan.



Untuk sebarang pertanyaan mengenai Traveloka :


Hubungi :

Malaysia: +60 15 4840 9469 / +60 3 7724 3501
Singapura: +65 3157 1471
Indonesia: 0804 1500 308, + 6221-2910-3300
Thailand: +66 2 118 5400
Vietnam: 1900 6978
Filipina: +63 2 246 9057
Berkhidmat kepada anda 24 jam setiap hari

Untuk maklumat lanjut anda boleh ikuti media sosial Traveloka :

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community