Penjagaan Kulit Ramuan Minyak Kelapa Dara produk dari COCO2U

May 06, 2018

 Salam dan Hai semua,

Penjagaan dan perawatan kulit ada satu rutin harian untuk memastikan kulit sentiasa dalam keadaan elok dan terjaga. Produk juga memainkan peranan penting dalam penjagaan wajah. Pemilihan produk yang salah boleh memberikan kesan buruk. Bahan-bahan dalam produk yang digunakan juga perlu dititikberatkan supaya tidak mendatangkan hasil yang negatif.

Lia memang akan pilih produk yang terbaik untuk kulit wajah dimana Lia mengalami kulit yang sensitif dan berminyak. Kini Lia tak perlu risau lagi mengenai produk yang terbaik di mana Lia dah jumpa produk yang berkesan untuk wajah Lia. Lia nak mengesyorkan produk COCO2U yang menggunakan bahan dan ramuan semulajadi antaranya seperti Minyak Kelapa Dara.




Mengenai COCO2U

THE BEST SKINCARE FOR YOUR SKIN

The Elixir of Wellness - Nature's Miracle
Minyak Kelapa Dara adalah komponen berkesan untuk rawatan penjagaan kulit. Dengan antioksidannya yang kaya akan melalui sel tersembunyi pada kulit. Minyak membantu menghalang pembentukan molekul radikal bebas sepenuhnya yang merompak elektron daripada sel-sel dalam badan. Radikal bebas merosakkan sel-sel dan tisu penghubung, penting untuk menjaga kulit yang fleksibel dan serba boleh.

Minyak Kelapa Dara membantu menguatkan sel-sel dan tisu-tisu penghubung, membantu mengelakkan kulit kendur dan keriput. Ia melembutkan dan menghidrat kulit, menghilangkan kotoran dari lapisan luar kulit yang menjadikan ia berkilat dan licin.

COCO2U diformulasikan dengan Organik Minyak Kelapa Dara Organik dan Bahan Botanikal Semula Jadi yang menyampaikan keputusan yang sihat dan berkesan.

Mengapa anda perlu memilih COCO2U ?

➤ Formula COCO2U telah dirancang khusus untuk memberikan kebangkitan semula kelembapan serta-merta, ketegasan kulit, kulit muda dan berseri. Berikutan rutin penjagaan kulit yang mudah dan kagum dengan hasilnya.

➤ COCO2U menggunakan Bahan Aktif Botanikal Asli, membantu memastikan produk yang selamat dan berkesan.

➤ COCO2U mempunyai NO Preservatives Buatan, NO SLS, NO Parabens, NO Minyak Derivatif Bahan Kimia dan TIDAK diuji pada haiwan.


Pembungkusan produk COCO2U

First thing yang Lia suka mengenai Althea ialah pembungkusan produk. Pembungkusan barang dari Althea Korea sangat lah cermat dan teliti. Setiap produk yang diterima akan dibalut dengan bubble wrap supaya produk tidak akan rosak atau bocor. Produk yang dibalut akan dibungkuskan di dalam kotak berwarna pink yang sangat cantik. Penghantaran PERCUMA jika anda membeli barangan melebihi RM99. Tempoh penghantaran mengambil masa lebih kurang 2 minggu dari Korea.

Produk-produk keluaran COCO2U?

COCO2U mempunyai rangakaian 6 produk utama iaitu:


1) Deep Cleansing Gel
2) Hydrating Cleanser
3) Pore Refining Tonique
4) Luminous Serum
5) Bioactive Day Moisturiser (SPF20)   
6) Bioactive Night Moisturiser 

Deep Cleansing Gel 


Fungsi
Direka dan dirumus dengan Organic Virgin Coconut Oil * dan antioksidan pelbagai buah untuk memelihara dan menghidrat kulit, sambil memberikan pembersihan menyeluruh. Cemerlang untuk semua jenis kulit.

DEEP CLEANSING GEL direka dan dirumuskan dengan Organic Virgin Coconut Oil * dan antioksidan berbilang buah untuk memelihara dan menghidrat kulit, sambil memberikan pembersihan menyeluruh. Cemerlang untuk semua jenis kulit.

Cara Penggunaan
Pam ke tangan basah dan urut ke kulit muka lembap dengan gerakan bulat. Bilas dengan air suam.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Lauryl Glucoside, Gliserin, Natrium Lauryl Sulfoacetate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sorbitan Caprylate, Propanediol,
Ekstrak Buah Cocos Nucifera (Kelapa) *, Ekstrak Buah Daun / Daun Vaccinium Myrtillus, Ekstrak Acar Saccharum (Sugar Maple), Ekstrak Buah Citrus Aurantium Dulcis (Orange), Ekstrak Buah Citrus Medica Limonum (Lemon), Guar Hydroxylpropyltrimonium Chloride, Benzoic Acid, Minyak Bunga Rose, Natrium Hidroksida * Organik yang Diperakui

Harga produk
RM 70.00

Berat produk
Berat Bersih: 100 ml / 3.4 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

Hydrating Cleanser


Fungsi:
Direka dan dirumuskan dengan Organic Virgin Coconut Oil *, Aloe Vera dan AquaCacteen untuk menenangkan dan menghidrat kulit, sambil memberikan pembersihan menyeluruh.

HYDRATING CLEANSER direka dan dirumuskan dengan Organic Virgin Coconut Oil *, Aloe Vera dan AquaCacteen (elixir ultra-refined dari kaktus organik) untuk menenangkan dan menghidrat kulit, sambil memberikan pembersihan menyeluruh. Cemerlang untuk semua jenis kulit dan cukup lembut untuk kulit di sekeliling mata dan menghapuskan solek.

Cara Penggunaan
Pam ke tangan basah dan urut ke kulit muka lembap dengan gerakan bulat. Bilas dengan air suam.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Gliserin, Lauryl Glucoside, Asid Stearic, Cocos Nucifera (Kelapa) Minyak *, Etilhexyl Stearate, Natrium Lauryl Sulfoacetate, Natrium PCA, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Natrium Hidroksida, Guar Hydroxylpropyltrimonium, Chloride, Benzoic Acid, Opuntia Ficus- Ekstrak Batang, Minyak Bunga Rose, Daun Aloe Barbadensis * Organik Bersertifikat

Harga produk
RM 70.00

Berat produk
Berat Bersih: 100 ml / 3.4 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

Pore Refining Tonique

Fungsi:
direka bentuk dan dirumuskan dengan Organic Virgin Coconut Oil * dan Cendawan Asli Cendawan untuk membantu dengan jelas mengurangkan saiz liang dan juga meningkatkan tekstur dan nada.

PEMBUATAN TORI PEMBINAAN direka bentuk dan diformulasikan dengan Organic Virgin Coconut Oil * dan Cendawan Asli Cendawan untuk membantu dengan jelas mengurangkan saiz liang dan meningkatkan tekstur dan nada.

Cara Penggunaan
Pat terus ke kulit yang dibersihkan. Gunakan selepas Hydrating Cleanser, dan sebelum permohonan serum.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Capryl / Capryl Glucosides, Natrium Cocoyl Glutamate, Polyglyceryl-5 Oleate, Glyceryl Caprylate, Asam Citric, Cucumis Sativus (cucumber) Extract, Sodium Citrate, Polysorbate 20, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Fomes Officinalis Ekstrak, Glycerin, Citrus Paradisi (Grapefruit) Ekstrak Buah, Cocos Nucifera (Minyak Kelapa) *, Mentha Piperita (Peppermint) Oi, Minyak Bunga Rose, Asam Askorbik, Dextrose *

Harga produk
RM 70.00

Berat produk
Berat Bersih: 100 ml / 3.4 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

Luminous Serum


Fungsi:
Rawatan intensif yang secara organik menambah dan menghidupkan semula kulit untuk cahaya dan kelembutan segera.

LUMINOUS SERUM Rawatan intensif yang secara organik menambah dan menghidupkan semula kulit untuk cahaya dan kelembutan segera. Ini menyerap ringan, menyerap Serum bercahaya dengan cepat menembusi dan menyemai kulit dengan minyak kelapa dara organik, niacinamide, vitamin c dan minyak tropika untuk mengaktifkan bio-aktif semula dan meremajakan kulit penekanan letih yang memberikan cahaya semula jadi segera, kulit yang licin dan secara semulajadi terhidrasi.

Cara Penggunaan
Sapukan muka dan leher selepas permohonan tonik.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Gliserin, Cocos Nucifera (Minyak Kelapa), Glycereth-26, Niacinamide, Ceramide III, Sodium Acrylates Copolymer, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Asam Benzoic, 3-0 Ethyl Ascorbic acid, Organik

Harga produk
RM 90.00

Berat produk
Berat bersih: 30 ml / 1 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

Bioactive Day Moisturiser (SPF20)  

Fungsi:
BIOACTIVE DAY MOISTURISER Dimuatkan dengan Minyak Kelapa Dara organik * dan bahan aktif botani semulajadi - Ekstrak Daun Zaitun, Ekstrak Grapeseed dan Vitamin E, pelembap ini secara agresif meningkatkan ketegasan kulit dan menjadikan kulit lebih muda dan bercahaya. Dengan SPF20.

Dimuatkan dengan Minyak Kelapa Dara Organik * dan bahan aktif botani semulajadi - Ekstrak Daun Zaitun, Ekstrak Grapeseed dan Vitamin E, pelembap ini secara agresif meningkatkan ketegasan kulit untuk kulit yang muda dan bercahaya. Dengan SPF20.

Cara Penggunaan
Sapukan pada muka dan leher selepas aplikasi tonik dan serum.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Glycerin, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Cocos Nucifera (Kelapa) Minyak *, Titanium Dioxide, Isononyl Isononanoate, Glycereth-26, Ceramide III, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, , Cetearyl Alkohol, Ceteareth-20, Sorbitan Caprylate, Propanediol, Benzoic Acid, Olea Europaea (Zaitun) Ekstrak Daun, Tocopheryl Acetate, Rose Flower Oil * Certified Organic

Harga produk
RM 80.00

Berat produk
Berat bersih: 30 ml / 1 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

Bioactive Night Moisturiser


Fungsi:
BIOACTIVE NIGHT MOISTURISER Cerah dan hidratkan kulit anda setiap malam dengan merangsang bahan-bahan aktif - Organik Minyak Kelapa Dara *, Minyak Argan, Yam Bean, dan Asam Hialuronik. Muka pagi anda akan mendedahkan kulit yang lembut, berseri, membantu anda kelihatan segar dan diperbaharui.

Dimuatkan dengan Minyak Kelapa Dara Organik *, Minyak Argan, Ekstrak Bean Yam, dan Hyaluronic Acid untuk mempromosikan pertumbuhan semula kulit yang berseri & berseri.

Cara Penggunaan
Sapukan pada muka dan leher selepas aplikasi tonik dan serum.

Bahan-bahan Utama
Aqua, Cocos Nucifera (Minyak kelapa), Gliserin, Isononyl Isononanoate, Glycereth-26, Dimethylsilanol Hyaluronate, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Ceramide III, Sodium Acrylates Copolymer, Cetearyl Alkohol, Ceteareth-20, Sorbitan Caprylate, Pachyrrhizus Erosus Root Ekstrak, Propanediol, Asid Benzoik, Minyak Kernel Arginia Spinosa, Minyak Bunga Rose, Sodium Hyaluronate * Organik yang Disahkan

Harga produk
RM 80.00

Berat produk
Berat bersih: 30 ml / 1 fl. oz

Jenis Kulit
Sesuai untuk semua jenis kulit

COCO2U STARTER KIT



COCO2U STARTER KIT Ikuti rutin dua kali sehari untuk memulakan dan menamatkan hari anda.

Langkah 1 - Hydrating Cleanser 30ml
Arahan: Pam ke tangan basah dan urut ke kulit muka lembap dengan gerakan bulat. Bilas dengan air suam.

Langkah 2 - Tonik Penulenan Pori 30ml
Arahan: Pat terus ke kulit yang dibersihkan. Gunakan selepas pembersih hidrat.

Langkah 3 (Hari) - Bioactive Day Moisturizer (SPF20) 10ml
Arahan: Sapukan muka dan leher selepas pori penapisan pori.

ATAU

Langkah 3 (Malam) - Bioactive Night Moisturizer 10ml
Arahan: Sapukan muka dan leher selepas pori penapisan pori.

Pendapat saya selepas menggunakan COCO2U

Lia dah jatuh hati dengan produk Coco2u kerana:
1) Bentuk dan Warna Produk yang sangat menarik dan berkualiti seangkatan dengan produk di luar sana.

2) Sangat sesuai digunakan untuk semua jenis kulit tak kira anda kulit jenis berminyak, kering atau sebagainya. 

3) Harganya sangat berbaloi dengan produk dan hasil yang diberikan selepas penggunaan.

------------------------------------------------------------------------------------------


Dapatkan segera produk COCO2U ini di pasaran! 

Boleh dapatkan produk ini di : https://coco2u.com/shop/


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web dan media sosial yang lain:

Laman web : https://coco2u.com/

Selamat mencuba!


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community