Produk Penjagaan Kulit Wajah dan Badan yang serba lengkap dari ALLYOUNG

May 23, 2018

Salam dan Hai semua,

Penjagaan kulit wajah sangat penting dimana ianya perlu dijaga dan dirawat dengan rapi. Kita sering kali ambil sikap acuh tidak acuh dalam penjagaan wajah dan tidak menitik beratkan penjagaan kulit. Alasan yang sering diberikan terlalu sibuk dan tiada masa. Tahukah anda keadaan dan kondisi kulit wajah tidak akan kekal lama jika tidak dijaga dengan rapi. Semakin kita biarkan kulit akan memberikan kesan buruk. 

Kini anda tidak perlu risau lagi di mana terdapat satu platform yang dijual secara atas talian di mana terdapat produk penjagaan wajah dan kulit, penjagaan badan dan rambut, serta alat solekan dan juga peranti untuk membersihkan wajah. 

Kali ini Lia akan berkongsikan produk penjagaan kulit wajah dan badan yang serba lengkap dari ALLYOUNG yang Lia beli secara atas talian di dalam laman web mereka. ALLYOUNG telah melancarkan laman web terbaru yang lebih sangat user friendly dan sangat mudah digunakan untuk pembelian.

Pengenalan Ringkas Mengenai All Young

ALLYOUNG adalah platform e-dagang yang secara rasminya diberi kuasa untuk menjual jenama penjagaan kulit yang mendasari kumpulan antarabangsa allyoung, termasuk Swissvita, ELLE Skincare, Aevéop, & Suddenbe.

Kami berdedikasi untuk menyediakan produk dan perkhidmatan yang lebih baik dan berkualiti kepada pelanggan kami yang gemar menyapu penjagaan kulit.

Oleh itu, jangan teragak-agak untuk menghubungi kami jika anda mendapati masalah laman produk atau menyemak halaman. Kami berkomited untuk memberikan anda pengalaman membeli-belah yang terbaik di platform allyoung. Nikmati keindahan dan perjalanan kesihatan anda.



Misi ALLYOUNG

Untuk sentiasa muda, itulah mimpi setiap wanita!
Dengan itu dikatakan, diri batin anda sama pentingnya dengan kecantikan luar anda.
Di sini, anda boleh membaca dan membenamkan diri dengan kandungan yang akan memperkayakan hidup dan pengalaman anda.
Di tempat ini, kecantikan adalah di hujung jari
Ini kerana kecantikan datang dari dalam
Kami berharap dapat berkongsi pengalaman yang bermanfaat dengan anda di sini!

ALLYOUNG mempunyai rangkaian produk yang pelbagai bermula dari penjagaan kulit wajah, badan, rambut dan juga alat solek. Allyoung menggabungkan beberapa 5 jenama antarabangsa, antaranya Swissvita, ELLE Skincare, Aevéop, dan Suddenbe. 

Langkah-langkah Membeli Secara Online di ALLYOUNG

Ingin melihat dengan lebih dekat apa produk yang ada di ALLYOUNG ini, 
jom layari laman web https://www.allyoung.my/ sekarang!

Jika anda pertama kali memasuk laman web inilah perlulah REGISTER terlebih dahulu. Kemudian SIGN IN terus masuk ke laman web untuk membeli. Lebih mudah anda juga boleh Sign in with Facebook.


Untuk membeli barangan di dalam laman web ALLYOUNG ini, anda perlu mencari ruangan Beauty dan akan keluarkan semua jenis produk. Anda boleh terus klik ke setiap bullet list yang dipaparkan.

Lia memilih untuk membeli barangan produk dari Swissvita memandangkan Lia lebih mementingkan penjagaan kulit yang rapi. Lia juga pernah menggunakan beberapa produk ALLYOUNG dari dan memang hasilnya sesuai dengan kulit wajah dan sangat memberansangkan. So Lia kan mencuba beberapa produk lain dari Swissvita lagi. 

Jika anda klik pada jenama brang contohnya Swissvita, anda akan dipaparkan kesemua produk yang ada dalam satu jenama. Gambar dipaparkan bersama review, beserta harga. Jika mahukan maklumat terperinci, anda hanya perlu KLIK pada nama produk atau gambar produk. 

Anda akan dapat lihat beberapa gambar yang berkaitan dengan produk. Anda juga akan dapat lihat maklumat seperti bahan-bahan kandungan dan cara penggunaan. Jika anda mahu membeli mana-mana produk terus masukkan jumlah yang diinginkan dan ADD TO CART

Anda boleh VIEW barangan anda yang dibeli sekali lagi sebelum terus ke CHECKOUT. Anda boleh menambah dan mengurangkan item, dan jika sudah selesai pembelian terus ke CHECKOUT.


Anda akan masuk ke ruangan Customer Information terlebih dahulu. Masukkan details Shipping Address seperti nama, alamat dan no. telefon. Kemudian klik Continue to Shipping Method.

Pada ruangan Shipping Method ini, anda klik pada Standard Shipping dan klik pada Continue to Payment Method.


Anda juga boleh masukkan GIFT CARD OR DISCOUNT CODE dan klik APPLY jika ada. Anda hanya perlu bayar jumlah yang dipaparkan sahaja.

 Di ruangan Payment Method ini anda akan dipaparkan beberapa cara untuk membuat pembayaran. Klik jika mahu menggunakan Paypal ataupun MolPay (bayaran secara online menggunakan Maybank2u, CIMB Clicks dan sebagainya). Kemudian klik pada Complete Order.

Anda akan terus dimasukkan ke ruangan asing untuk membuat pembayaran.


Anda juga akan dapat email sebagai pengesahan terdapat produk yang dibeli. Sila semak email anda untuk pengesahan sekali lagi. Keesokkannya pula anda akan menerima email perkembangan terkini mengenai status SHIPPING produk anda.

Mudah bukan selepas tengok cara penggunaan website ini sehingga membuat pembayaran. 

Ciri-ciri terbaru yang terdapat di laman web terbaru ALLYOUNG
➤ Kod Kupon
➤YOUNG Points Reward System

Pengalaman Membeli belah (Buying Experience) di laman web terbaru ALLYOUNG

Mesra pengguna (User friendly)
Laman web terbaru dari ALL YOUNG ini sangat mudah untuk mengemudi dengan kunci yang boleh diakses

Ciri interaktif (Interactive features)
Ianya juga mudah untuk menavigasi kekunci, pautan terus ke laman sosial yang memudahkan pengguna

Daya tarikan (Attractiveness)
Laman web yang memamarkan promosi (banner) yang pelbagai dengan gambar yang jelas dan menarik, Tawaran Promosi yang Hebat, ciri-ciri produk, keterangan produk, kandungan produk, cara penggunaan dan lain-lain.

Pelanggan Kesetiaan dan Pengekalan (Customers Loyalty and Retention)
Pengguna boleh memasukkan kod kupon, mata, hadiah percuma, Hadiah Hari Lahir Khas dan sebagainya.


Di sini Lia nak kongsikan barangan yang Lia beli dari laman web terbaru ALLYOUNG ini.

1) Swissvita Micrite 3D All Use Skin Serum
2) Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum
3) Swissvita Micrite 3D All Use Mask
4) Swissvita Moisturizing Lip Balm 

Pembungkusan produk
Kesemua produk ini dibalut dengan buble wrap terlebih dahulu untuk mengelakkan barang rosak atau kemek. Di masukkan ke dalam plasktik kurier dan diposkan kepada pembeli.

Penghantaran produk
Proses penghantaran produk mengambil masa 3 hingga 5 hari waktu bekerja. Memang cepat dan efektif. Lia membuat pesanan barang kemudian selang beberapa hari, sudah terima produk di hadapan mata.

Swissvita Micrite 3D All Use Skin Serum

Dipanggil "Bulldozer Kerut", serum ini membantu meningkatkan gejala lima masalah penuaan utama.

Bentuk produk


Produk Swissvita Micrite 3D All Use Skin Serum ini didatangkan dalam bentuk tiub kecil berpenutup.

Jenis Kulit
Semua Jenis Kulit

Saiz produk
5 gram & 30 gram

Harga produk
5 gram @ RM 40 
30 gram @ RM 135

Sasaran
AGING SKIN, DRY SKIN, SENSITIVE SKIN, WRINKLES, FINE LINES, 22 YEARS OLD AND ABOVE.

Fungsi produk


1. Mengurangkan kedut dan garis halus
2. Pengetatan kulit (Skin tightening)
3. Meningkatkan keanjalan kulit
4. Melambatkan tanda-tanda penuaan
5. Penghidratan lama

Ciri-ciri
➤ Kelancaran dan kelembutan segera.
➤ Meningkatkan daya penyerapan kulit anda
➤ Faedah tak terhitung dalam 1 produk.
➤ 100% ORGANIC & AC-11® FORMULATED

Faedah
Membantu mencegah penampilan kedutan, mengurangkan dullness dan membawa kembali cahaya dengan menyediakan kelembapan yang sengit.

Bahan-bahan Utama


Juvenesence - Formula anti-penuaan

SYN-TC - Kembalikan keanjalan kulit

CUBE3 - Penghidratan tahan lama

Bahan-bahan lain

Ekstrak Kernel, Aqua, Avena Sativa (Oat), Niacinamide, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Dimenthicone, Gliserin, Tetradecyl Aminobutyroylvalylaminobutyric Urea Trifluoroacetate, Palmitoyl Tripeptide- -5 Diaminobutyroyl Hydroxythreonine, Pentylene Glycol, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Oleate, Alkohol Cetearyl, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Triglyceride Capric / Capric, Ekstrak Alaria Esculenta. Isopropyl Palmitate, Lecithin, Ekstrak Swertia Chirata, Panthenol, Bis-PEG-15 Methyl Ether Dimenthicone, Squalane, Glyceryl Stearate SE, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Butylene Glycol, Kolagen Hidrolisis, Uncaria Tomentosa Extract, Cyanocobalamin, DNA Tembaga

Cara Penggunaan


1. Letakkan jumlah serum Anti-Kedutan bersaiz mutiara pada jari apa pun.
2. Perlahan-lahan menggunakannya di seluruh kawasan yang terjejas sambil mengelakkan kawasan mata yang halus.
3. Gunakan dua kali sehari.

AWAS: Jika berlaku kerengsaan, sila hentikan penggunaan dengan serta-merta.

Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum


Serum berkekuatan tinggi ini mengurangkan penampilan skintone dan garis halus yang tidak sekata kerana ia bertenaga dan menghidrat semula kulit.

Bentuk produk
Produk Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum ini didatangkan dalam bentuk tiub kecil berpenutup.

Jenis Kulit
Semua Jenis Kulit

Saiz produk
5 gram 30 gram

Harga produk
5 gram @ RM 45 
30 gram @ RM 135

Sasaran
DULLNESS, DARK SPOTS, YELLOWISH SKIN TONE, PIGMENTATION.

Fungsi



1. Mencerahkan dan memutihkan kulit
2. Mencegah pigmentasi
3. Tingkatkan tekstur kulit
4. Bahkan nada kulit
5. Menghidrat kulit

Bahan-bahan Utama

Asam Tranexamic - Menghalang pengeluaran pigmen dengan cepat

  Pisum Sativum Extract - Memperbaharui dan memperbaiki tekstur keseluruhan kulit

- Formula pembaikan kulit

Bahan-bahan Lain
Aqua, Tranexamic Acid, Niacinamide, Pentylene Glycol, Propanediol, Pisum Sativum Extract, Glycerin, Sucrose Dilaurate, Polysorbate 20, Sodium Acrylates Copolymer, Lecithin, Propylheptyl Caprylate, Chlorphenesin, Sodium Polyacrylate, Asam Citric, Phenylthyl Resorcinol, Uncaria Tomentosa Extract , Cyanocobalamin, DNA Tembaga, Ferulic Acid, Mannitol, Natrium Gluconate, Sodium Citrate, Ekstrak Daun Waltheria Indica, Dextrin

1. Sapukan jumlah serum pemutihan yang sesuai ke telapak tangan anda.
2. Urut perlahan-lahan di atas muka dan leher anda menggunakan hujung jari anda, bermula dari bahagian dalam muka dan luncurkannya ke luar.
3. Gunakan dua kali sehari.

AWAS: Jika berlaku kerengsaan, sila hentikan penggunaan dengan serta-merta.

Swissvita Micrite 3D All Use Mask

Masker muka ini boleh mengekalkan dan membantu pemulihan kesihatan kulit.

Bentuk produk
Produk Swissvita Micrite 3D All Use Mask ini didatangkan dalam kotak dan didalamnya terdapat 5 keping masker.

Jenis Kulit
Semua Jenis Kulit

Saiz produk
25ml untuk 1 keping mask

Harga produk
1 kotak 5 keping mask @ RM 75

Sasaran
AGING SKIN, SKIN ELASTICITY, WRINKLES, SAGGING SKIN, DRY SKIN, UNEVEN SKIN TONE.

Fungsi



1. Tegaskan kulit anda
2. Mencerahkan kulit anda
3. Pelembapan segera
4. Meningkatkan keanjalan kulit
5. Melicinkan kedut dan garis halus
6. Meningkatkan cahaya kulit

Bahan-bahan Utama
Ecocert certified Tornare - Effect Moisturizing

Sea Shine - Kesan pencahayaan dengan pembentukan melanin

Abyssine and Niacinamide - Melegakan kulit sensitif dengan berkesan

Uncaria Tomentosa Extract - Melembutkan garis halus dan meningkatkan keanjalan kulit

Arbutin - Menghalang pembentukan melanin

Bahan-bahan lain
Aqua, Niacinamide, Pentylene Glycol, Bis-PEG-15 Methyl Ether Dimethicone, Ekstrak Chondrus Crispus, Natrium Hyaluronate, Glycosyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolyzate, Olea Europaea (Olive) Hydroxyacetophenone, Caprylyl Glycol, Dipotassium Glycyrrhizinate, PEG-40 Castor Oil Hydrogenated, Trideceth-9, Ekstrak Bunga Lavandula Angustifolia (Lavender), Bisabolol, Butylene Glycol, Ekstrak Algae, Ekstrak Undaria Pinnatifida, Ekstrak Ferment Alteromonas, Citrus Aurantifolia (Lime) , β-glucan, Uncaria Tomentosa Extract, Cyanocobalamin, DNA Tembaga


Cara Penggunaan

1. Membersihkan wajah anda.
2. Keluarkan satu filem pelindung kemudian letakkan topeng tembus pada muka.
3. Gunakan topeng muka di leher dan keluarkan bahagian depan helaian yang menutupnya.
4. Biarkan selama 15-20 minit.
5. Keluarkan topeng muka dan urutkan baki produk yang tinggal ke dalam kulit.

AWAS: Jika berlaku kerengsaan, sila hentikan penggunaan dengan serta-merta.

Swissvita Moisturizing Lip Balm 

Rawatan bibir yang melegakan dan melembabkan bibir kering yang kering, sambil menyentuh kedutan bibir dan pigmentasi.

Bentuk produk


Produk Swissvita Moisturizing Lip Balm  ini didatangkan dalam bentuk tiub kecil berpenutup

Jenis Kulit
Semua Jenis Kulit

Saiz produk


Harga produk
RM 35

Sasaran
DRY LIPS, CHAPPED LIPS, DARK LIPS, CRACKED LIPS.

Fungsi

1. Kesan pelembap
2. Mencegah bibir dari pukulan
3. Mengurangkan kedutan
4. Meningkatkan kelancaran bibir
5. Even out lip tone

Bahan-bahan Utama

Olea Europaea (Zaitun) + Oryza Sativa (Beras) Minyak Bran - Bibir perisai dari kesan pengeringan angin dan cuaca sejuk

 Tocotrienol - Melembapkan dan melindungi bibir dari dalam, mengelakkan keriput bibir

 Anti-penuaan ADIPOFILL'IN - Membaiki garis halus di bibir

Bahan-bahan lain

Petrolatum, Oleza Sativa (Rice) Oil Bran, Triethylhexanoin, Butyrospermum Parkii (Butter Shea), Sorbitan Olivate Tocopheryl Acetate, Farnesol Aqua, Propanediol, Ornithine, Phospholipid, Glycolipid, Tocotrienols, Triglyceride Capric / Ekstrak Buah Jeruk Citrus Aurantium Dulcis (Orange), Ekstrak Buah Jeruk Citrus Grandis (Grapefruit), Ekstrak Buah Ekstrak Prous Armeniaca (Apricot), Ekstrak Buah Vanilla Planifolia, Ekstrak Buah Pyrus Malus (Apple), Citrus Limon (Lemon) Ekstrak Buah, Rubus Idaeus (Raspberry), Ekstrak Buah Buaya (Raspberry), Ekstrak Buah Buaya Artas Sativus (Nanas), Ekstrak Buah Cocos Nucifera (Kelapa), Cinnamomum Camphora Linalooliferum Kayu Ekstrak, Kopi Arabiaca

Cara Penggunaan
1. Sapukan formula pelembab dengan murah hati, bermula dari bahagian dalam bibir anda dan beransur-ansur bekerja secara beransur-ansur.
2. Perlukan semula seperti yang diperlukan.

AWAS: Jika berlaku kerengsaan, sila hentikan penggunaan dengan serta-merta.


Jika anda bertuah, ALLYOUNG ada buat sale dimana anda akan dapat harga barang yang murah ataupun promosi BUY 1 FREE 1. Contohnya Lia beli Swissvita Moisturizing Lip Balm dimana bayar 1 harga untuk 1 produk tetapi dapat percuma lagi satu produk. Berbaloi bukan.


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman web dan media sosial yang lain:

ALLYOUNG

Instagram : @swissvitamy @allyoung_my

Jika anda mahu membaca entry lepas berkenaan produk ALLYOUNG boleh klik link di bawah.



Selamat mencuba!


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community