Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

July 29, 2018

Salam dan Hai semua,

Jerawat timbul di sering muncul di wajah?

Jangan risau ya sebab jerawat ni normal dan isu biasa. Timbulnya jerawat di wajah memberikan mesej yang status kesihatan dan kebersihan tubuh kita. Masalah jerawat ini dihidapi oleh semua orang lelaki dan wanita. Bukan sahaja golongan remaja, malah orang dewasa turut mengalaminya. Faktor pemakanan, stress dan juga datang bulan juga main peranan kedatangan jerawat.

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

 Lia telah mencuba rangkaian produk dari Hiruscar selama tiga bulan dan dapat hasil yang memuaskan. Jerawat timbul dah tak risau sebab dah ada penyelamat dan bebas jerawat. Lia telah menggunakan 4 produk dari Hiruscar iaitu Hiruscar Anti Acne Cleanser, Hiruscar Anti Acne Serum, Hiruscar Anti Acne Gel & Hiruscar Post Acne Gel. 

Yang penting untuk dapatkan hasil dan kesan yang memuaskan, kenalah disiplin menggunakan dan aplikasi di wajah setiap hari. Tak ada jalan mudah untuk hilangkan jerawat ya. Lia pakai setiap hari pada jerawat dan beberapa hari selepas itu baru nampak kesan jerawat dan mengecut. Perlu sabar dalam pemakaian produk. Bila jerawat dah makin hilang anda sendiri akan rasa puas hati dengan hasil produk ini menangani jerawat.

Rangkaian produk Hiruscar

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

1. Hiruscar Anti Acne Cleanser
Kawalan Minyak, pori meminimumkan gel pembersihan lembut dengan pembentukan anti-bakteria. Membersihkan kulit secara mendalam, menghilangkan kulit mati, menghilangkan kotoran dan minyak yang berlebihan tetapi tetap kulit terhidrasi untuk kulit tanpa cacat.

2. Hiruscar Anti Acne Serum
Pelembap ringan, tidak berminyak dengan penyerapan cepat dan penghidratan tahan lama, mengurangkan rembesan sebum, meningkatkan keanjalan kulit dan membantu mengetatkan pori-pori untuk kulit muka licin yang licin

3. Hiruscar Anti Acne Gel
Gel telus, ringan, tidak berminyak dengan rumusan anti-bakteria, bertindak cepat pada jerawat dalam 2 hari. Membantu meringankan tanda jerawat tanpa kesan mengupas dan membantu mengurangkan pengambilan jerawat

4. Hiruscar Post Acne Gel
Antibakteria gel parut jerawat yang mencerahkan tanda gelap, meningkatkan penampilan parut jerawat dan menjaga kulit yang rawan jerawat sihat

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Apa itu Hiruscar?

➤ Hiruscar adalah gel yang jelas tidak berminyak dan tidak jelas tanpa gel yang membantu mengurangkan penglihatan luka.

➤ Hiruscar mengandungi MPS yang digabungkan dengan Allium Cepa bersama empat lagi elemen yang mengurangkan tisu berlebihan daripada membentuk.

➤ Ia juga meningkatkan dan menghilangkan jerawat dan luka secara semulajadi sambil melembutkan tanda tebal. Untuk melihat hasil terbaik, rawatan perlu berterusan selama 4-6 bulan.

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Apakah Hiruscar Anti Acne?

➤ Hiruscar Anti Acne telah dibuat untuk menangani ringan hingga sederhana dari pelbagai keadaan jerawat seperti Blackheads / Whiteheads, Papules dan Pustules dengan keberkesanan yang terbukti. 

➤ Ia membantu untuk mengawal rembesan sebum, mengurangkan bakteria, menghilangkan sel kulit mati, mengimbangi kelembapan kulit dan mengurangkan pengambilan jerawat. 

➤ Dirumus khas untuk lembut pada kulit, tidak merengsa dan sempurna untuk kegunaan wajah dan kulit yang rawan jerawat.

Apa itu Jerawat?

Jerawat, juga dikenali sebagai jerawat vulgaris, adalah penyakit kulit kronik yang berlaku apabila folikel rambut tersumbat dengan sel kulit mati dan minyak dari kulit. Ia boleh hadir sebagai luka tidak keradangan, lesi keradangan atau campuran kedua-duanya. Ia memberi kesan kebanyakannya pada muka tetapi juga leher, dada dan belakang.

Salah satu penyebab utama jerawat adalah Propionibacterium acnes (P.acne), jenis bakteria yang memakan sebum yang disegarkan oleh kelenjar sebum kulit. Apabila liang-liang kulit tersumbat dengan kulit mati dan minyak yang berlebihan, ia mewujudkan persekitaran di mana P.acnes boleh membiak. Ini boleh menyebabkan jangkitan jerawat dan keradangan kulit.

Jenis-jenis jerawat

1) Blackheads berwarna hitam dan kelihatan di permukaan kulit. 
2) Whiteheads kekal di bawah kulit dan kecil.
3) Papules benjolan kecil, biasanya merah jambu dan kadangkala berkumpul untuk membentuk ruam.
4) Pustules berwarna merah di pangkalan mereka dan mempunyai nanah di atas yang boleh terbentuk pada kulit, kelihatan jelas di permukaan kulit.

Kenapakah perlu menggunakan Hiruscar Anti Acne?

➤ Tindakan pantas dan ia adalah rawatan yang berkesan untuk pelbagai jenis jerawat. Tempat jerawat jelas mengurangkan ukuran dalam 2 hari * disebabkan oleh keratolytic produk. Dan anda boleh bergantung padanya untuk memperbaiki keadaan jerawat dalam masa 1 minggu * dengan membuat jangkauan Hiruscar Anti Jerawat sebagai sebahagian daripada rutin penjagaan kulit harian anda.

➤ Hiruscar Anti Acne membantu mengurangkan jerawat, mengurangkan tanda merah pada jerawat dan jerawat berulang.

➤ Mengandung Asid Salisilat yang akan mempromosikan sloughingaway sel-sel kulit mati dan menyekat liang-liang.

➤ Dirumuskan dengan bahan unik - MPS yang membantu meningkatkan dan meningkatkan tahap penghidratan kulit.

➤ Mengandungi Vitamin C untuk mengurangkan bintik hitam dari jerawat dan jerawat.
Formula bebas alkohol dan pewarna.

➤ Diuji Non-Comedogenic dan Hypo Allergenic dan sesuai untuk kegunaan harian.

Bagaimana menggunakan Hiruscar Anti Acne?

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar


Produk Hiruscar Post Acne untuk hilangkan parut jerawat

Selepas menggunakan tiga produk Hiruscar Anti Acne Cleanser, Hiruscar Anti Acne Serum, dan Hiruscar Anti Acne Gel, anda perlu sapukan pula Hiruscar Post Acne Gel. 


Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Kadang-kadang selepas jerawat hilang akan mendatang kesan dan bekas jerawat ke atas kulit wajah. Selepas jerawat hilang, Lia akan sapukan pula Hiruscar Post Acne Gel ke atas parut jerawat.

Hiruscar Post Acne adalah 100% anti-bakteria, gel yang jelas yang telah dirumus khas untuk penyerapan kulit yang cepat. Formula 3-dalam-1 yang unik berfungsi secara serentak untuk memperbaiki penampilan parut jerawat yang ada, tanda gelap serta mencegah pembentukan parut kekal baru yang timbul daripada jerawat. Ia juga menyembuhkan luka secara semulajadi sementara bintik gelap dan / atau coklat berwarna. Untuk melihat hasil terbaik, rawatan mestilah sekurang-kurangnya 2 minggu - 2 bulan *, 2 hingga 3 kali * permohonan harian. Tempoh rawatan juga boleh berubah bergantung kepada keadaan jerawat juga.

Cara Menggunakan Hiruscar Post Acne?

➤ Perlahan-lahan sapukan Hiruscar Post Acne Gel ke kawasan yang terkena sekurang-kurangnya 2 hingga 3 kali sehari. Dengan sifat penyerapan yang baik, Hiruscar Post Acne Gel boleh digunakan bersamaan dengan make-up sehari-hari dan menjadi sebahagian daripada rejim rawatan anda. Dengan penggunaan berterusan dan disyorkan, penampilan parut jerawat akan kurang kelihatan dalam tempoh 4 minggu.

➤ Keputusan mungkin berbeza mengikut individu.

➤ 4 minggu rawatan berterusan dicadangkan untuk sebarang bintik hitam dan kemerahan.

➤ Lebih dari 4 - 8 minggu Rawatan berterusan disyorkan untuk parut jerawat yang tertekan.

➤ Untuk mencegah jerawat daripada berkembang menjadi parut, sekali jerawat kelihatan kurang meradang, gunakan Hiruscar Post Acne gel berterusan selama 4 minggu.

➤ Rawatan yang berterusan juga boleh membantu mencegah kejadian jerawat semula

Jenis-jenis Parut Jerawat 

1. Parut Hypotrophic ( Parut Tertekan)
Parut pitted terbentuk apabila badan tidak dapat menghasilkan tisu baru yang cukup untuk menggantikan yang rosak. Mengetatkan jerawat boleh menyebabkan jangkitan berulang dan membolehkannya menyebar ke kawasan lain. Ini jenis parut kebanyakannya terdapat di kawasan muka dan pipi.

2. Parut Hyperpigmented (Brown Dark Dark Spots)
Jerawat boleh meninggalkan tanda berwarna pada kulit, yang mungkin muncul sebagai Brownish Dark Spots & Inflamed Blemishes and Bruises.

Kenapa Perlu Menggunakan Hiruscar® Post Acne ?

1. Ia adalah rawatan berkesan untuk parut jerawat. 

2. Ia mengandungi bahan-bahan yang menghalang pertumbuhan bakteria, mengurangkan jerawat dan mencegah jerawat baru dari berulang di tempat yang sama.

3. Formula hipoalergi yang tidak akan menyebabkan kerengsaan kulit.

4. Ujian klinikal juga membuktikan bahawa ia tidak akan menyumbat liang muka atau menyebabkan jerawat.

5. Formula bebas alkoholnya memastikan bahawa ia tidak menyebabkan sensasi terbakar pada kulit.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Atasi Jerawat dengan produk Hiruscar

Jom dapatkan segera keempat-empat produk penghapus jerawat Hiruscar di pasaran. Anda boleh dapatkan nya di kedai dan farmasi seperti Watson, Guardian, dan Caring. Atau anda juga boleh membeli secara online di Lazada, 11street & Shopee.

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community