Dagu V-Shape & Wajah Tirus Hanya Sapukan Produk ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack Sebelum Tidur

January 22, 2019

Salam dan Hai semua,

Semakin meningkat usia, wanita akan mengalami pelbagai masalah pada kulit wajah. Antaranya masalah kulit semakin mengendur, pipi semakin melebar dan tembam, garis-garis penuaan, double chin dan banyak lagi. Itulah sebab-sebab yang paling merisaukan wanita 😱. Kulit wanita akan mula mengendur pada usia mencecah 35 tahun ke atas. Tetapi kebarangkalian individu berusia 20 tahun juga sama. Oleh itu wanita perlu menitikberatkan solan penjadaan wajah dan rutin penjagaan kulit🙏. Banyak produk kecantikan yang berada di pasaran dengan pelbagai jenama dan harga. Anda perlu pilih produk yang bersesuaian dengan kulit wajah anda.



Kalau duduk depan cermin mesti akan belek wajah kita bukan ❓ Kita sering memerhatikan bahagian pipi dan dagu. Wanita mesti akan risau jika wajah berbentuk U dan mula bekerja keras untuk mendapatkan bentuk V. Apabila usia semakin meningkat, berat badan mula naik dan gemuk, lebihan lemak mula mengumpul di bawah dagu, rahang dan pipi. Lebihan lemak ini menyebabkan mula berlapis, lebih besar dan tidak menarik. Raut wajah berbentuk U ini akan nampak wajah tampil lebih tua dari usia 😓.

Dagu V-Shape & Wajah Tirus Hanya Sapukan Produk ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack Sebelum Tidur

Terdapat banyak senaman dan tips untuk runcingkan muka, kecilkan pipi dan hilangkan double chin. Iyerlah kan trend sekarang kalau wajah bentuk V nampak lebih menarik, wajah lagi runcing, putih gebu dan kurus. Tapi kalau senaman juga sahaja tak cukup, pemakanan yang sihat dan juga penggunaan produk yang bersesuaian 👌.



Kali ini Lia nak syorkan satu produk ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack yang datang jauh dari Korea. Tak perlu bersusah-payah nak mendapatkan khidmat doktor pakar bedah kecantikan untukkan kecilkan bahagian wajah yang tembam di bahagian pipi. Produk ini seperti rawatan profesional tetapi boleh dilakukan di rumah. Ianya juga berfungsi untuk mengetatkan, menegang dan mengecilkan wajah agar tampil sentiasa awet muda 👍.

Sebelum tidur, aplikasikan krim  ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack di bahagian pipi dan juga dagu. Jika anda konsisten penggunaannya setiap hari, mesti akan dapat hasil yang memberansangkan seperti pipi yang semakin mengecil, bentuk muka yang lebar semakin runcing, dagu pun dah berbentuk V dan double chin semakin hilang. Dalam masa yang sama, garisan di wajah juga akan semakin berkurangan.


ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack

Keterangan Produk 

 ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack melembutkan, mengetatkan dan melicinkan garis muka dalam sekelip mata

Satu krim mask tidur yang lembut yang mengangkat secara mendadak dan mengecilkan kulit dalam sekelip mata untuk penampilan sentiasa muda apabila bangun.  ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack mengetatkan dan melicinkan garisan muka semalaman. Dirumuskan dengan ekstrak Wild Yam dan Turmeric untuk mencerahkan dan menyuburkan, sementara mengekstrak kulit Mulberry dan Marigold mengekstrak tekstur kulit.

Our insight ID.AZ

ID.AZ telah dicipta oleh klinik dermatologi Korea yang utama, membawa rawatan profesional ke dalam penjagaan kulit di rumah. Pek Tidur Ketegangan mengangkat wajah dengan tegas, menjadikan garis wajah yang lebih licin dan lebih langsing💗.

 ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack mampu mengencangkan dan menghaluskan garis wajah dalam semalam. Diformulasikan dengan Wild Yam dan Ekstrak Turmeric untuk menyegarkan dan menyehatkan kulit, sementara mengekstrak White Mulberry dan Marigold yang menenangkan akan membantu menghaluskan kulit tekstur. Di pagi hari, kulit terlihat lebih cerah, dan akan terasa lebih kencang 💨.

Pembungkusan Produk



Produk  ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack ini didatangkan dengan kotak berwarna hitam dan tulisannya berwarna silver dalam bahasa Inggeris dan juga bahasa Korea. Sekelilingnya dilabelkan nama produk, kod bar, tarikh luput, fungsi, aplikasi cara penggunaan, bahan-bahan dan alamat dikilangkan.

Bentuk Produk


Produk ini didatangkan dalam bentuk bekas berpenutup berwarna transparent dan silver sebesar tapak tangan seolah-olah menyerupai kaca tetapi materialnya ringan. Memang pada mulanya Lia buka kotak terus pegang rasa produk ini nampak eklusif sangat seperti produk lain yang mewah dan berjenama di parasan.Saiznya yang ringan dan mudah dipegang. Di sekeliling bekas dilabelkan nama produk dan keterangan simple dalam bahasa Inggeris dan Korea.


Buka bahagian atas produk dengan hanya pusing sedikit di bahagian atas.


Inilah rupa produk selepas bahagian penutup atas nya telah dibuka.


Tanggalkan penutup putih di bahagian atas yang melindungi krim daripada tumpah atas terkeluar dari produk.

Tekstur Produk



Tekstur produk ini dalam bentuk krim berwarna putih dan pekat. Apabila sapukan di wajah ianya cepat meresap dangan urutan wajah.

Kebaikan Produk
1. Mengencangkan Kulit
2. Menyempurnakan Garis Wajah
3. Menjaga Keremajaan Kulit
4. Menenang Kulit
5. Membuat kulit halus dan tahan muda

Cara Penggunaan



1. Bersihkan wajah seperti biasa dengan pencuci muka anda.
2. Gunakan krim ini sebelum tidur selepas pemakaian serum, essences, dan ampoules yang selalu anda gunakan.
3. Selepas anda aplikasi kesemua produk itu barulah langkah terakhir sapukan krim ini ke wajah anda.
4. Krim ini boleh disapukan ke atas lapisan pelembap anda atau boleh menggantikan pelembap yang biasa anda gunakan.
5. Untuk aplikasi, ambil krim di hujung jari dan sapukan dari bahagian dagu ke pipi, kemudian tepuk seluruh muka sehingga diserap.


Bahan dan Kandungan

Water, Butylene Glycol, Squalene, Alcohol Denat., Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glycerin, Hydrogenated Poly (C6-14 Olefin), Chondrus Crispus Extract, Saccharum Officinarum (Sugarcane) Extract, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Caprylic/Capric/Myristic/Stearic Triglyceride, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Niacinamide, PEG-40 Stearate, Cetearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Argania Spinosa Kernel (Argan) Extract, Anemarrhena Asphodeloides Root Extract, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Prunella Vulgaris Flower/Leaf/Stem Extract, Tagetes Erecta (Marigold Flower) Flower Extract, Dioscorea Japonica (Yam) Root Extract, Morus Alba (White Mulberry) Root Extract, Salvia Officinalis (Sage) Extract, Pentylene Glycol, Synthetic Beeswax, Cyclohexasiloxane, PEG-100 Stearate Polyacrylate-13 Polyisobutene, Palmitic Acid, Caprylyl Glycol, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Adenosine, Polysorbate 20, Sorbitan Isostearate, Sodium Deoxycholate, Myristic Acid, Arachidic Acid, Lauric Acid, 1,2-Hexanediol, Sorbitan Laurate, Oleic Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, Hydroxyethylcellulose, Acetyl Dipeptide-1, Cetyl Ester Alcohol, Carbomer, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance


Pendapat selepas menggunakan produk


Pada mulanya agak tidak percaya dengan kewujudan produk yang boleh kecilkan bahagian wajah. Dalam masa yang sama juga Lia juga was-was dengan kesannya jika penggunaan tidak berhasil. Tetapi jangkaan Lia meleset sebab kesannya menjadi selepas beberapa hari penggunaan ID.AZ CU-V Tension Sleeping Pack. Bukan sekali pakai terus jadi ya. Kena konsisten & disiplin sapu krim setiap hari. Lepas tu akan nampak kesan lemak macam double chin pun dah hilang dan bahagian pipi semakin mengecil. Bangun dari tidur pun kulit wajah akan sentiasa lembap dan garisan halus semakin pudar. Lia tak sabar nak guna setiap hari untuk kesan yang lebih efektif👍.

Berat produk
30ml

Harga produk

Normal Price : RM199

Untuk harga promosi, anda boleh dapatkan di cawangan Watsons terdekat mulai Februari 2019

Anda juga boleh dapatkan secara atas talian Watsons online : ID.AZ CU-V Tensioning Sleep Mask

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi :
Laman web : http://m.en.id-az.co.kr/
Instagram : idplacosmetics_my

#idaz #butterflymsia #facefitssleepingmask









You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community