Rawat Mental Anda & Tingkatkan Tenaga Dengan Produk Gincosan

January 26, 2019

Salam dan Hai semua,

Rutin harian setiap hari yang sibuk dan padat memang memenatkan. Maklumlah pagi sibuk bekerja office hour, balik kerja pula terus sibuk berblog. Setiap hari juga mesti terbeban dengan urusan kerja, peribadi, keluarga & macam lagi. Otak akan banyak berfikir nonstop dari bangun pagi sampailah malam. Kadang kala rasa tak boleh nak fokus & tumpu perhatian dalam apa jua kerja yang kita lakukan. Dalam masa yang sama kita juga sering cepat lupa.

Rawat Mental Anda & Tingkatkan Tenaga Dengan Produk Gincosan 

Situasi ini juga bukan membuatkan badan keletihan malah mental pun turut kepenatan. Kalau badan penat kita boleh berehat, mandi, scrub dan bermacam-macam lagi untuk rawat dan manjakan diri. Tetapi kalau mental kita penat bagaimana pula kita nak rawat?



Sekarang tak risau lagi Lia dah jumpa rawatan untuk tenaga mental, 'Gincosan' dari Ginsana. Eh ini bukan ubat sakit mental ya! Ini supplemen tambahan untuk tingkat tenaga mental kita. Mudah sahaja hanya makan kapsul dengan air masak.

Apa itu Ginsana?

Ginsana telah menghabiskan dua tahun terakhir mengatur semula portfolio produknya, strategi pemasaran dan komunikasi dan saluran paipnya untuk mencapai kedudukan jenama dan bukan sekadar campuran produk yang berbeza.

Ginsana didedikasikan untuk menyediakan pelbagai jenis produk berasaskan alam klinikal yang diteliti secara klinikal yang membantu memberikan hasil yang lebih baik.


Gambaran Keseluruhan Syarikat (Company Review)
Kami adalah organisasi yang bersemangat yang disatukan dengan idea yang sama: untuk menangkap kuasa alam atas nama produk penjagaan kesihatan yang terbukti secara semula jadi, berkesan, dan terbukti secara saintifik.

Setiap produk Ginsana disokong oleh penyelidikan saintifik dan keselamatan dan keberkesanannya telah dikaji secara klinikal.

Produk-produk keluaran Ginsana
Ginsana Untuk Tenaga Fizikal
Gincosan Untuk Tenaga Mental

Keterangan Produk



Gincosan® adalah gabungan sinergistik yang unik dan dipatenkan daripada Ginkgo biloba ekstrak GK501® standard dan ginseng ekstrak ginseng standard G115®. Ia membantu meningkatkan prestasi mental dari segi perhatian, konsentrasi dan ingatan, mencegah keletihan mental dan perhatian dan kepekatan sokongan.

Gincosan® adalah pilihan terbaik untuk pekerja otak setiap umur yang ingin meningkatkan prestasi mental atau menghalang masalah memori yang berkaitan dengan usia seperti kekurangan konsentrasi dan kekurangan kewaspadaan atau "kebencian" mental, pelajar, ahli perniagaan dan wanita, senior dan sesiapa sahaja yang mempunyai untuk berbilang tugas.

Kebaikan Produk
💓 Meningkatkan fungsi kognitif, terutamanya yang berkaitan dengan ingatan dan prestasi mental, seperti keupayaan mental dan ketahanan
💓 Mengelakkan keletihan mental dan meningkatkan pengekalan maklumat
💓 Mengatasi kurang tumpuan dan kurang perhatian
💓 Mengurangkan kelalaian

Pembungkusan Produk



Gincosan® didatangkan dalam kotak berwarna putih dan oren yang sekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, kod bar, cara penggunaan dan alamat dikilangkan.


Dalam kotak ini terdapat 60 kapsul berwarna oren yang dibungkus dalem bentuk pek dan di setiap pek ada 10 kapsul.



Pandangan belakang pek kapsul yang tidak mudah terkoyak atau tertanggal. Goreskan atau tebuk di bahagian lembut untuk keluarkan kapsul setiap kali bila pengambilan.

Komposisi
Satu kapsul mengandungi:

60 mg ekstrak ekstrak Ginkgo biloba GK501®
Ekstrak ginseng Panax G115® standard 100 mg
Satu kombinasi - kuasa berganda

Gincosan® adalah gabungan yang unik dan berkuasa dari dua ekstrak tumbuhan piawai yang secara aktif menyokong vitalitas mental secara semulajadi. Percubaan klinikal menunjukkan bahawa gabungan ginkgo dan ginseng lebih berkesan daripada ekstrak ginkgo biloba sahaja. Ginkgo meningkatkan bekalan oksigen ke otak dan ginseng meningkatkan penggunaannya oleh sel-sel otak.

Bentuk Galenikal

Gincosan® boleh didapati sebagai kapsul gelatine keras dalam botol kaca untuk 30 unit dan ldalam bentuk pek untuk 30, 60, atau 100 unit.

Cara Pengambilan
2 kapsul setiap hari selepas breakfast dan juga lunch (Baik untuk diambil bersama segelas air masak)



Untuk hasil yang memberansangkan, digalakkan mengambilnya bersama 4 minggu.

Maklumat tambahan
Oksigen adalah sumber tenaga otak. Dua puluh peratus daripada semua oksigen yang diambil oleh badan digunakan oleh otak. Walaupun pengurangan bekalan oksigen yang kecil dapat merosakkan kecekapan otak. Rangsangan mental, senaman fizikal dan udara segar mengatasi masalah ingatan dan masalah perhatian.



Pendapat Selepas Menggunakan Produk

Ini merupakan first time Lia mengambil suplemen untuk tenaga mental. Selalunya amal suplemen lain seperti Vitamin C setiap hari. Lia sudah habiskan juga beberapa kapsul dan rasa bertenaga sikit. Lebih fokus dengan kerja di pejabat dan juga di rumah.

Gincosan® sesuai untuk rawatan jangka panjang.

Harga Produk
RM204 (untuk kotak 60 kapsul)

Boleh dapatkan juga produk ini online platform Shopee, KLIK SINI untuk dapatkan produk ini.

You Might Also Like

1 inspiration

  1. nice produk yang tidak hanya merawat kecantikan dari luar tapi juga kesehatan yang merupakan aset berharga

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community