Rawat Gusi Berdarah dengan PerioLacer Bioadhesive Gel

February 03, 2019

Salam dan Hai semua,

Salah satu tanda penyakit gusi ialah berlakunya gusi berdarah. Jika sering berlaku pendarahan, ini menunjukkan anda kurang menjaga kebersihan mulut dan gigi. Ramai yang tidak sedar terkena penyakit gusi berdarah dan menganggapnya suatu yang normal. Terdapat banyak sebab berlakunya gusi berdarah antaranya teknik menggosok gigi yang salah, ulser mulut, kesalahan memakai gigi palsu ataupun pendakap gigi, infeksi dalam gigi atau gusi, luekemia dan banyak sebab lagi.

Kita sering menjaga kebersihan gigi jika sensitif dan berlubang bukan. Bagaimana pula jika kesihatan gusi pula❓ Kalau dibiarkan berterusan tanpa rawatan akan menyebabkan jangkitan dan sakit semakin melarat.

www.liahasty.com
Rawat Gusi Berdarah dengan PerioLacer Bioadhesive Gel

Bagi seseorang yang sering mempunyai ulser mulut sudah biasa dengan keadaan gusi berdarah. Bila ulser menyerang memang menyakitkan, tidak selesa untuk makan dan  minum apatah lagi untuk memberus gigi anda.

 Oleh itu, anda harus menggunakan :

www.liahasty.com

PerioLacer Bioadhesive Gel
- Kawalan Aktif Plak Pergigian



Mengandungi 0.20% glokonat klorheksidin gel antimikrobial mempunyai keupayaan untuk:
👉 mengurangkan bakteria di mulut anda
👉 merawat penyakit gusi


Pembungkusan Produk

Pandangan Sisi Sekeliling Kotak PerioLacer Bioadhesive Gel

Produk PerioLacer Bioadhesive Gel didatangkan dalam kotak pembungkusan berwarna putih yang dilabelkan sekelilingnya dengan nama produk, keterangan produk, kod bar, bahan dan kandungan, kod bar dan alamat dikilangkan.

Bentuk Produk

Pandangan Hadapan dan Belakang PerioLacer Bioadhesive Gel

Produk PerioLacer Bioadhesive Gel ini didatangkan dalam bentuk tiub berpenutup seperti ubat gigi yang lain dalam warna putih biru dan juga dilabelkan sekelilingnya.

Pandangan Hadapan dan Belakang PerioLacer Bioadhesive Gel

Penutup yang senang dibuka dan ditutup dan cecair di dalam tidak mudah keluar. Saiznya yang ringan dan mudah dibawa.



Produk ini juga datang dengan tiub khas panjang untuk memudahkan aplikasi di dalam mulut.

Tekstur Produk



Buka penutup, ambil hujung penutup dan terbalikkan, tekan di bahagian bukaan produk, lubang akan terbentuk dan produk sedia digunakan.


Untuk memudahkan aplikasi, anda juga boleh memasang tiub panjang. Tiub ini dapat mencapai bahagian dalam mulut seperti gusi dan gigi yang sakit untuk diletakkan gel.



Teksturnya berbentuk gel lutsinar.

Kelebihan Produk
👉 Keberkesanan yang sama dengan kepekatan rendah dan kesan sekunder yang lebih rendah (pewarnaan)
👉 Masa rasa yang paling menyenangkan
👉 Efektif untuk digunakan pada gigi dan gusi sensitif 
👉 Bebas alkohol dan gluten

Fungsi
1. Menghapuskan struktur plak sedia ada
2. Menghalang melekat protein saliva dan pembentukan plak baru
3. Memusnahkan mikro organisma yang bertanggungjawab untuk pembentukan plak gigi

Cara Penggunaan


Selepas mulut dibersihkan, sapukan 2-3 kali sehari dengan berus gigi atau jari bersih. Urut perlahan-lahan dengan hujung jari untuk mempromosikan penyerapan gel, supaya ia membentuk filem pelindung tipis antara gigi dan gusi. Jangan bilas selepas permohonan.

Anda perlu menggunakan produk ini jika :





Testimoni Pelanggan

Untuk mengetahui lebih lanjut, boleh anda lihat testimoni dari pelanggan yang menggunakan produk PerioLacer Bioadhesive Gel . Dengan testimoni ini boleh meningkatkan lagi kepercayaan anda terhadap produk ini.




Saiz Produk
50ml

Harga Produk
RM 37.50




Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :



You Might Also Like

19 inspiration

  1. pernah jugak jadi kadang2. excited sangat gosok gigi..
    naya tahan sakit..

    ReplyDelete
  2. ada juga terjadi gusi berdarah ketika mengosok gigi..igtkan biasa2 jer..ooo ada rawatan gusi berdarah ni ye..x pernah lgi lah dengar product ni..nti boleh spare satu kat rumah

    ReplyDelete
  3. i think i need this item!! kat pharmacy or kedai fizikal x de eyhh?? have to buy online je isit?

    ReplyDelete
  4. First time dengar nama produk ni. Not nad. Kalau dulu selalu guna brand benjola sekarang bolehlah try brand ni pulak

    ReplyDelete
  5. Aida alami ni time pregnant :(
    Seksa. Dari tu, terus gigi jadik rosak. Tak tahu yg gusi berdarah adalah x elok hu hu hu...
    Now, ok dah la. Tak pregnant hi hi hi...

    ReplyDelete
  6. Belum pernah lagi alami masalah gusi berdarah ni. Seram juga. Tapi produk ni nmpk bagus juga. heheh. Boleh survey2 kan mana tahu one day terkena pula.hehehe

    ReplyDelete
  7. A very good entry. Nnt boleh i suh adik ipar i cuba produk ni pulak sebab dia mmg ada masalah ulser tu berulang² kena mintaj dia cuba ni mana tau serasi..thanks

    ReplyDelete
  8. Dulu pernah juga la alami gusi berdarah. Tapi tak la teruk. Itu pun kalau gosok gigi tersalah cara. Rupanya ada gel yang boleh diletakkan digusi tu ye.
    Thank yiu share. Harga pun tak mahal mana.

    ReplyDelete
  9. Auchhh mana tahu ni kita ada juga masalah gusi berdarah terutama selepas sahaja menggodok gigi waktu pagi hehehehe boleh lah kita cuba dan dapatkan produk ini menarik dan rasa macam selesa nak guna...

    ReplyDelete
  10. This definitely sounds like something that I need alright. :) It can help me in a lot of ways.

    ReplyDelete
  11. Baru tahu pasal produk ni..bolehlah dapatkan satu. SIs pun kadang-kadang prob jugak bila gosok gigi..punya kuat sental sampai gusi berdarah

    ReplyDelete
  12. Betul..kadand-kadang gusi berdarah bila gosok gigi..bgus jug ada bend ani kan..bolehla cari..tak suka bila gusi berdarah

    ReplyDelete
  13. Thanks for sharing this review. Last week my gums also bleeding maybe cause by the heat. I m looking for this PerioLacer Bioadhesive Gel.

    ReplyDelete
  14. Menarik juga benda ni. Kita un pernah gusi berdarah. Tapi ingat psl cavities, pastu gi scalling je la. Taktau plak ada produk macam ni.

    ReplyDelete
  15. First time emi tahu pasal jenama ni. Menarik. nanti nak try tengok kat kedai. Gusi emi memang kadang2 berdarah jugak

    ReplyDelete
  16. Sebelum ni Mimi pun alami gusi berdarah kalau gosok gigi tapi sekarang dah tak ada .Tak ingat guna apa .Tapi nak veli jugaklah produk ni untuk standby kan kalau jadi lagi

    ReplyDelete
  17. Akak pon selalu jadi gusi berdarah semasa gosok gigi. Duk tercari2 juga produk yang boleh merawat gusi berdarah mcm ni. sekarang dah tahu..nanti boleh laa beli bila dapat gaji hujung bulan nanti..tq for info

    ReplyDelete
  18. bagus juga kalau ada product mcm ni. sebab kita mmg kena jaga gigi dan gusi.. kalau tak nanti sakit, satu kerja pun tak jalan.. haha

    ReplyDelete
  19. Pernah gak gusi berdarah masa menggosok gigi. Igtkan benda biasa. Nampaknya nak kena cuba produk ni juga lah nanti

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community