Rawat Sakit Belakang & Postur Badan Anda Selama 15 Minit Bersama Kiper

March 16, 2019

Salam dan Hai semua,

www.liahasty.com

Pernah tak korang semua kerap merasa sakit belakang?

Lia kadang-kala terasa juga sakit belakang jika bangun dari tidur, duduk dalam keadaan lama di pejabat ataupun memandu dalam masa yang lama. Sakit belakang ini merupakan masalah biasa pada semua peringkat umur kecuali kanak-kanak. Setiap orang mesti akan mengalami sakit belakang dan jika masalah ini berterusan perlu berjumpa dengan doktor. Sakit belakang selalunya masalah biasa seperti mengangkat barang berat, postur badan semasa bekerja dan banyak lagi. Jika banyak bekerja di pejabat pula, pekerja akan mengalami sakit belakang jika duduk terlalu lama mengadap komputer berjam-jam.

Anda mencari bantuan cepat untuk sakit belakang?

Lia nak syorkan satu produk yang dapat merawat sakit belakang hanya dengan penggunaan selama 15 minit sahaja dapaat melegakan sakit pinggang.

Nak tahu produk apa?

www.liahasty.com
Gunakan Kiper Lower Back Treatment untuk meringankan kesakitan anda dan mempercepatkan penyembuhan otot.

Sejarah Kiper dan pengasasnya

Kiper diasaskan oleh seorang bernama yang Jon yang banyak meluangkan masa dan usaha untuk memulakan Kiper. Motivasi beliay memulakan kiper dari kisah peribada dan juga orang sekeliling yang rapat dengannya. 

Jon pernah mengalami kecederaan belakang yang teruk akibat postur yang salah semasa bekerja di gym. Anak saudara Jon menderita dari scoliosis pada usia yang sangat muda dan ibu kepada kekasihnya juga mengalami kanser tulang, terbaring selama beberapa bulan sebelum dia meninggal dunia.

Isu sakit belakang bukan sesuatu yang baru. Ada seseorang di sekeliling kita yang mempunyai batasan dengan tulang belakang mereka. Ironinya, masalah ini sebenarnya boleh dicegah dan dapat disembuhkan. Walau bagaimanapun, orang menahan diri dari rawatan kerana ketidaktahuan, ketidakselesaan, ketidakupayaan dan ketidaksesuaian.

Tanpa kesihatan tulang belakang yang baik, kita tidak dapat menikmati kehidupa sepenuhnya. Dan ini mendorong Jon berfikir, ingin melakukan sesuatu mengenai kesihatan tulang belakang dan sokongan belakang, yang melahirkan idea untuk memulakan Kiper.

Apa hubungan Kiper dengan Master Chris Leong?

Jon bersama Master Chris Leong
Sejak Januari 2018, Kiper telah bekerjasama rapat dengan Master Chris Leong, pakar utama tulang Malaysia dalam menaik taraf peralatan dan sokongan sokongan belakang. Kami mendapati bahagian yang hilang dari produk sedia ada, yang menjadikannya kurang berkesan, mahal dan ergonomik untuk digunakan.

Dengan pusingan dan pusingan prototaip dan penghalusan, mereka akhirnya telah menghasilkan penyelesaian yang paling ideal untuk masalah belakang. Produk satu ini adalah sesuatu yang kami yakin bahawa kami dapat membantu Master Chris untuk membantu lebih ramai orang.

Produk keluaran Kiper untuk orang dewasa

Kiper ada mengeluarkan produk untuk orang dewasa dan juga kanak-kanak. Untuk orang dewasa terdapat 2 jenis produk iaitu Kiper Essentials Shoulder Corrector, Kiper Essential Lower Back Brace bersama Kiper Treatment Pack.


Kiper Essentials Shoulder Corrector

Bahagian luar Kiper Essential Lower Back Brace (Ada zip yang ditutup menyerupai beg)
Bahagian dalam Kiper Essential Lower Back Brace (setelah zip bahagian tepi dibuka)
Kiper Essential Lower Back Brace


Kiper Treatment Pack

Saiz dan Ukuran

Kiper Essentials Lower Back Brace

Kiper Essential Lower Back Brace Standard adalah untuk di bawah pinggang 37 inci dan Kiper Essential Lower Back Brace XL adalah di atas 37 inci saiz pinggang.

Bahagian dalam Kiper Essential Lower Back Brace 
Kiper Essentials Shoulder Corrector

Kiper Essentials Shoulder Corrector mempunyai 3 saiz juga, yang standard (lebar bahu antara 23 inci hingga 33 inci), XL (33 inci - 50 inci), dan XXL (di atas 50 inci).

Kiper Essentials Shoulder Corrector

Cara Pemakaian Kiper

Kiper Essentials Lower Back Brace

1. Sit & Wrap (Duduk & Balut)
Kiper melepaskan dirinya ke dalam kes mudah alih. Buangkannya ke dalam beg anda dan buangnya apabila anda sudah bersedia untuk duduk.

2. Align
Letakkan kedua kaki rata di atas lantai (ia ergonomik!). Balut pad belakang di sekeliling badan dan cangkuk lutut ke atas lutut anda.

3. Adjust (Laraskan)
Sandar dada anda ke hadapan dan ambil tali kaki laras. Kemudian, duduk tegak semasa anda menarik tali untuk mengencangkan dan menegak tulang belakang anda menjadi postur sempurna.

4. Clip
Luncurkan tali kiri ke dalam klip tengah supaya kaki anda bersama-sama. Tarik klip pusat ke arah badan anda sehingga anda merasa hebat.


Kiper Essentials Shoulder Corrector

www.liahasty.com


1. Adjust (Laraskan)
Sesuaikan tali pengetatan dwi untuk mendapatkan kesesuaian anda.

2. Wear (Pakai)
Tarik ikatan dan pakai seperti beg ransel anda.

3. Adjust (Laraskan)
Tarik bahu kembali dan laraskan untuk keselesaan anda.


Dapatkan alat bantuan sakit belakang (backpain) tetap selama 15 minit anda sekarang di @kiperstore hari ini untuk mengekalkan kedudukan postur badan anda. Semak www.kiper.store/ untuk maklumat lanjut.

Kiper Treatment Pack

Kiper Treatment Pack

Tidak seperti pek panas dan pek sejuk biasa, Rawatan Kiper Treatment Pack adalah direka khusus dengan gel mutiara berkualiti tinggi yang mudah beralih di antara rawatan haba dan sejuk.

Gel sejenis seperti cair seperti mutiara ini mempunyai keberkesanan yang tinggi untuk menyerap atau melepaskan sejumlah besar haba dari persekitaran, menjadikan ia mudah bertukar-tukar antara haba dan rawatan sejuk dalam jangka masa pendek, serendah 30 saat.

Mencapai pemulihan yang sangat baik - Dengan menggunakan rawatan yang anda kehendaki dengan selesa, anda membuat rawatan kembali profesional yang tersedia untuk anda dalam apa jua bentuk, bila-bila masa, dan di mana sahaja yang anda perlukan!

Anda boleh pilih 2 jenis rawatan dengan Kiper Treatment Pack.


Heat treatment - Memudahkan kelonggaran otot, kekejangan badan yang menenangkan, melegakan kesakitan, kekejangan dan kesakitan.

Jika memilih Heat treatment, masukkan Kiper Treatment Pack kedalam microwave dan panaskan.

Cold treatment - Menggalakkan pemulihan otot selepas latihan serta sakit, membengkak dan keradangan selepas kecederaan baru.

Jika memilih Cold treatment, masukkan Kiper Treatment Pack kedalam peti sejuk.

Kenapa ada perlu memilih Kiper?



❤ Penyelesaian bebas Kesakitan Terbaik & Paling Mudah
❤ 15 minit bantuan sakit belakang segera
❤ Alternatif kepada rawatan mahal
❤ Disahkan oleh pakar (Master Chris)
❤ Dipercayai oleh 5000 pelanggan dalam 3 bulan

Keistimewaan produk Kiper?

Diluluskan oleh Master Chris
Mencuba & diuji oleh spesialis penyusun tulang terkemuka dunia Master Chris Leong. Kiper Lower Back Brace adalah sempurna untuk mereka yang selalu mengadu tentang tidak mempunyai masa untuk rawatan.






Lebih kuat dengan usaha 0 
Membina lebih kuat, belakang dan tulang belakang dengan mudah dengan Kiper. Ia mengambil hanya 4 langkah mudah untuk meluruskan tulang belakang anda semasa duduk walaupun tanpa backback.

Kekalkan Postur Anda
Kiper melatih semula badan dan minda anda untuk mengekalkan postur yang sihat. Lama kelamaan, postur yang betul boleh berlaku secara semulajadi, dan anda boleh merasakan perubahan yang ada padanya.

Penyelesaian kesakitan belakang segera
Kiper membantu anda duduk dengan selesa dalam postur sempurna, mengurangkan kesakitan belakang anda & melatih posture lalai anda. Gunakannya selama 15 minit hingga 30 minit sehari untuk hasil maksimum.

Membuat setiap kerusi ergonomik
Lupakan membelanjakan beribu-ribu kerusi mahal, Kiper kecil ini boleh digunakan di mana saja; kerusi, kerusi tanpa backback, bahkan di atas lantai.

Keselesaan 
Sangat selesa apabila anda memakainya bahawa seolah-olah anda mempunyai tukang urut yang mengurut belakang anda. Ia hanya menarik anda kembali ke bahagian kanan badan di mana anda biasanya berasa sakit.

Portable
Zip itu ke dalam kantung kecil kecil dan dibawa ke mana sahaja anda pergi, anda juga boleh dimasukkan ke dalam beg tangan anda atau ransel anda yang anda perjalanan, ia adalah super mudah!

Posisi yang sihat pada bila-bila masa di mana sahaja untuk semua orang
Letakkan Kiper untuk aktiviti harian anda yang memerlukan tempoh lama duduk. Tidak kira itu meditasi, bekerja, menonton TV atau membaca, Kiper boleh menutup belakang anda.

Shipping & Delivery

Kami menghantar ke negara-negara berikut:

  Malaysia, Singapura, Amerika Syarikat, Australia, Filipina, Hong Kong, Indonesia

  Untuk tempoh penghantaran:
➤  3 hingga 5 hari bekerja (Malaysia)
➤ 7 hingga 9 hari bekerja (Singapura)
➤ 15 hingga 25 hari (Negara Lain)

FREE SHIPPING untuk pembelian RM 190.00 ke atas (Malaysia Sahaja)

Harga produk
Kiper Premium Support @ RM 149.00
Kiper Essential Lower Back Brace @ RM 100.00
Kiper Essential Lower Back Brace + Treatment Upgrade @ RM 131.00

Dapatkan segera produk Kiper di pasaran segera. KLIK SINI 

Lia pun tak lepaskan peluang mencuba produk Kiper. Selalu juga sakit belakang sekarang dah ada jawapan untuk selesaikan sakit belakang. Boleh pakai di mana-mana sahaja dan bila-bila masa. Selepas 15 minit pemakaian terus rasa selesa sangat dan sakit mulai hilang. Memang Lia nak recomended dekat keluarga di rumah supaya menggunakan produk Kiper untuk hilang sakit belakang.


Jangan lupa SUBSCRIBE my youtube channel.
www.youtube.com/liahasty


Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi laman wen dan media sosial :

Laman web : https://kiper.store/

You Might Also Like

20 inspiration

  1. Bila pakai tu mesti rasa sedap je sebab ia menyokong tulang nelakang kita. Betul tulang belakang tu nak kena jaga betul2 sebab boleh menyokong postur badan kita. Kalau postur badan tak betul boleh menyebabkan sakit yang lain pulak.

    ReplyDelete
  2. wow didn't know of this product til you shared here. Good that you sharing my friends would be interest to check it out as she has back pain too. Shall tell her now.

    ReplyDelete
  3. 1st time dengar pasal kiper untuk rawat sakit belakang ni..bolehlah suggest untuk hubby yg sllu mengadu sakit belakang..

    ReplyDelete
  4. I thought it's product by Master Chris Leong. He is so famous in Asia kan. I have a similar product before but I seldom wear it and now I need to find it out to wear again

    ReplyDelete
  5. saya memang pakai ni sebab ada slip disc. Waktu pakai support ni kita akan duduk tegak je, so memang akan jaga postur badan kita si pemakai. janji kene konsisten

    ReplyDelete
  6. produk kiper ni best..sebab dia dapat membantu mengekalkan postur tulang belakang. janji kena konsisten dan kena selalu guna untuk buat senaman ringkas.

    ReplyDelete
  7. Wow baguslah ada produk yang menyokong rulang belakang waktu kita duduk dan juga berjalan. Selalu rasa sakit bila duduk lama mengadap laptop dengan ada produk ni rasa makin kuat sikit lah bagus juga tak mahal mana pun...

    ReplyDelete
  8. Rawlins nak beli untuk mak dan ayah la sebab diorang dah start complaint sakit belakang. Perhaps Rawlins pun boleh guna gak untuk keselesaan tulang belakang ye tak

    ReplyDelete
  9. Bagusnya. Tertarik laaa nak hadiahkan tuk mak pak. Bila dah berusia posture badan tak tegak, agak membongkok mudah sakit belakang. Nampak cara pakai lun mudah. Terbaik laa...

    ReplyDelete
  10. Pertama kali tengok alat macam ni.
    Bagus juga ada alat bantuan untuk menyokong belakang badan ni kan.
    Bukan apa, bahaya kalau kena sakit belakang, pastu tak dirawat.
    Hargnya pun taklah mahal. Boleh lagi la dapatkannya.. Yang penting, sakit boleh hilang.

    ReplyDelete
  11. Sis pun sdg alami sakit belakang. Ingat nk pakai bengkung tapi tgok produk ni cam best pulak. Bolehlah cuba nanti utk support tulang belakang sis ni

    ReplyDelete
  12. Macam menarik je ni. Iza selalu duduk bongkok. Pasti mula la sakit belakang. Ni boleh la betulkan posture duduk iza ni. Nanti nk cuba jugak la.

    ReplyDelete
  13. Husband Fadzi sakit belakang dari awal tahun ni lagi. Mula-mula suspek sebab naik motor. Lepas tu teringat yang die start pergi gym angkat berat semua. Sekarang dah stop kejap gym. Die kata sakit lagi. Mungkin sebab motor kot. Nanti nak suggest dekat dia pakai ni la

    ReplyDelete
  14. produk ni rasanya sama dengan asben saya guna , memang bagus , sebab dia nak jaga postur belakang dia dan nak elak sakit belakang , nak2 jenis yg kerja angkat barang berat kena guna body support nih

    ReplyDelete
  15. it's a great product to ensure we hv a good body posture.. nice one... wanna try it out..

    ReplyDelete
  16. Wow... Bagus ni utk tulang belakang.. Wawa selalu kerap rasa sakit tulang blkg.. Kdg2 nk duduk tegak susah... First time dgr hat ni boleh cuba la nanti kan..

    ReplyDelete
  17. I see. Yg duduk tu actually I can see beneficial. Sebab the way it tarik from kaki tu first i tengok a produk commercialize this. Only 15 minutes everyday.. Good alternatives la Kiper ni for busy lifestyle people kan

    ReplyDelete
  18. Pucuk d cita ulam mendatang.. Mmg ada masalah sakit belakang lately.. Boleh la AM dapatkan satu utk dipakai..

    ReplyDelete
  19. i think i seriously need this.. great to hv good postur... yeah yeah.. nice product

    ReplyDelete
  20. KISAH CERITA AYAH SAYA SEMBUH BERKAT BANTUAN ABAH HJ MALIK IBRAHIM

    Assalamualaikum saya atas nama Rany anak dari bapak Bambang saya ingin berbagi cerita masalah penyakit yang di derita ayah saya, ayah saya sudah 5 tahun menderita penyakit aneh yang tidak masuk akal, bahkan ayah saya tidak aktif kerja selama 5 tahun gara gara penyakit yang di deritanya, singkat cerita suatu hari waktu itu saya bermain di rmh temen saya dan kebetulan saya ada waktu itu di saat proses pengobatan ibu temen saya lewat HP , percaya nda percaya subahana lah di hari itu juga mama temen saya langsung berjalan yang dulu'nya cuma duduk di kursi rodah selama 3 tahun,singkat cerita semua orang yang waktu itu menyaksikan pengobatan bapak kyai hj Malik lewat ponsel, betul betul kaget karena mama temen saya langsung berjalan setelah di sampaikan kepada hj Malik untuk berjalan,subahanallah, dan saya juga memberanikan diri meminta no hp bapak kyai hj malik, dan sesampainya saya di rmh saya juga memberanikan diri untuk menghubungi kyai hj Malik dan menyampaikan penyakit yang di derita ayah saya, dan setelah saya melakukan apa yang di perintahkan sama BPK kyai hj Malik, 1 jam kemudian Alhamdulillah bapak saya juga langsung sembuh dari penyakitnya lewat doa bapak kyai hj Malik kepada Allah subahanallah wataala ,Alhamdulillah berkat bantuan bpk ustad kyai hj Malik sekarang ayah saya sudah sembuh dari penyakit yang di deritanya selama 5 tahun, bagi saudara/i yang mau di bantu penyembuhan masalah penyakit gaib non gaib anda bisa konsultasi langsung kepada bapak kyai hj Malik no hp WA beliau 0823-5240-6469 semoga lewat bantuan beliau anda bisa terbebas dari penyakit anda. Terima kasih

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community