Tajaan kahwin sehingga RM500 ribu Sempena Majlis Perkahwinan Si Gadis Comel Siti JamuMall

April 11, 2019

GADIS COMEL BUAT LIVE DAPAT TAJAAN KAHWIN SETENGAH JUTA ❗❗❗

www.liahasty.com
Rezeki ini sangat luas dan tuhan sahaja yang tahu kan. Tuah ayam nampak dikaki, tuah manusia siapa yang tahu ❓ Seorang gadis kecil comel SITI SURIANI atau lebih dikenali sebagai SITI JAMUMALL beruntung mendapat tajaan kahwin sehingga RM500 RIBU❗❗

www.liahasty.com
Siapa sangka bukan gadis bernama SITI JAMUMALL berumur 19 tahun ssangat bertuah melansungkan perkahwinan dengan tajaan perkahwinan dari pelbagai syarikat.

Pada mulanya beliau sangkakan ingin buat majlis biasa secara kecil-kecilan, tetapi siapa sangka setelah memuat naik satu status di facebook beliau tentang majlis perkahwinan terus mendapat whatapp dan call bertalu–talu dari founder produk, owner kedai dan bermacam-macam lagi untuk menaja majlis beliau.

www.liahasty.com
Hampir 100 syarikat dari perbagai produk berminat untuk menaja majlis kahwin SITI JAMUMALL. Yang paling menyentuh hati ada juga yang baru berjinak dalam perniagaan juga berbesar hati menaja majlis perkahwinan siti. 👰

www.liahasty.com
Menurut SITI JAMUMALL, beliau sangat sebak dan tidak menyangka majlis yang pada mulanya perancangan yang biasa-biasa kini menjadi luar biasa. Tak sia-sia berkat usahanya selama 3 tahun membuahkan hasil yang memberansangkan. Beliau menjadi promoter atau host untuk jamumall.com dan menjual perbagai jenis produk kosmetik, kesihatan, fesyen dan makanan.

www.liahasty.com
Selama ini SITI JAMUMALL mempromosi produk orang dengan seikhlas hati, beliau membantu membangunkan  dari produk biasa-biasa tak dikenali sampai dikenali tular dan viral. Oleh itu, ramai pihak menghargai jasa beliau dan apabila hasratnya ingin berkahwin 💑 mereka sanggup menaja pelbagai produk untuk menjayakan majlis ini. Siti sangat bersyukur dapat sponsor dari majlis nikah, pre-wedding, majlis berinai, majlis kahwin sampailah ke pakej honeymoon.

www.liahasty.com
Antara founder yang menaja majlis beliau bukan calang-calang syarikat, antaranya wedding dress by Dlia Jean Bridal, deco majlis dan pelamin dari Wedding by emma. dan beberapa celebrity ternama juga telah mendapatkan khidmat SITI JAMUMALL antaranye CHE TA, FAIZAL FBI, SHUIB, SARAH RAISUDIN, SHERRY IBRAHIM, SHAHRUL RIDZUAN, DAN LANA NORDIN.  

Selain dari itu ada 13 Top Sponsor yg terlibat, antaranya :-


📌Pelamin dan Hiasan Dewan dari Wedding by Emma

📌Baju Pengantin dari Dlia Jane Bridal Collection

📌Grand Cake dari Mad About Cake

📌Coffe Es-Cream dari Ana Zahra Beauty


📌Jamu dari Seri Lady Empire Resources

📌Tudung Bawal  Bridesmaids dari Gallery Bawal

📌Kain Pasang Diamond dari Irahsukri


📌Telekung dari Pretty Aini

📌Make Up Set dari Zacthira Navillionniza

📌Printed Box dari Art Creation Printing

📌Honeymoon Pakej dari Arwana Resort

📌VIP Menu dari Rumpun Selera

📌Scarft dari Scarft By Mehrun

📌Perfume dari  Luxe Essencia Resources

#sitijamumallwedding

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community