Minuman Kolagen Terbarik dari NutriBear - The Bear Essential Hydrolyzed Collagen

May 02, 2019

Salam dan Hai semua,

Kali ni Lia nak berkongsikan juga satu produk kolagen yang Lia consume setiap hari. Jangan lupa ya semakin umur meningkat semakin hilang sedikit demi sedikit kolagen dalam badan. Organ dalaman seperti tulang dan usus sangat memerlukan kolagen. Jika anda menjalani gaya hidup tidak sihat seperti salah pengambilan makanan dan cara hidup yang tidak betul juga mempengaruhi kehilangan kolagen.

www.liahasty.com

Untuk mengelakkan kehilangan kolagen dalam badan, Lia juga mengambil kolagen tambahan untuk menampung keperluan harian tubuh. Kolagen ada pelbagai jenis dalam bentuk pil atau minuman. Kali ni Lia nak berkongsikan salah satu produk minuman kolagen The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear.

The Bear Essential Hydrolyzed Collagen


Keterangan Produk

www.liahasty.com
The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear adalah kolegan tambahan yang sempurna untuk rutin harian yang sibuk membantu untuk sendi yang sihat, kulit yang lebih cerah, kuku yang lebih kuat & rambut yang berkilat.

Campurkan 1 sudu serbuk kolagen ikan yang tidak berbau ini dengan minuman kegemaran anda setiap hari untuk menghilangkan tanda-tanda penuaan.

Formula QuickMix ™ kami larut lebih cepat dalam apa-apa minuman dan menyerap lebih baik dalam badan anda untuk kesan anti-penuaan yang boleh dilihat seperti:

 💓 Sambungan sendi yang lebih sihat
 💓 Kulit yang lebih cerah
 💓 Kuku yang lebih kuat
 💓 Rambut Bersinar

Bahan dan Kandungan

www.liahasty.com

Dihasilkan dari skala ikan air tawar, The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear adalah suplemen kolagen ikan hidrolisis murni dengan berat molekul 3,000 daltons (membuat penyerapan lebih mudah).

Ia mengandungi gliserin, proline, hydroxyproline, alanine, dan arginine dalam dos yang lebih tinggi daripada purata sehingga anda dapat melihat perbezaan yang jelas dalam kesihatan anda.

Pembungkusan produk

Produk The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear datang dalam bentuk bekas bersaiz tapak tangan dan berpenutup. Sekeliling produk dilabelkan nama produk, keterangan, kandungan, berat, bahan, cara penggunaan, alamat dikilangkan, dan tanda Halal.

Bahagian hadapan dan belakang produk The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear.

Sebelum menggunakan produk, anda perlu membuka dahulu penutup di bahagian luar dan tanggalkan penutup putih. Anda akan nampak serbuh ikan berwarna putih di dalam bekas.

Bentuk produk

Produk The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear datang dalam bentuk serbuk kolagen ikan berwarna putih. Anda juga akan bau produk seolah-olak bau ikan. Tapi jangan risau bila diminum tak rasa apa-apa. Satu sudu kecil plastik juga disediakan untuk sukatan penggunaan.

Peringatan

Dengan menggunakan The Bear Essential Hydrolyzed Collagen dari Nutribear, anda membantu kami menyelamatkan beruang yang terancam kerana kami mendermakan 5% untuk menanggung organisasi kebajikan ❤️


Semua produk kami dibuat di Malaysia dan mematuhi piawaian HACCP, GMP, dan Halal.

Pengambilan The Bear Essential setiap hari akan :

  💓 Menguatkan sendi & otot supaya anda boleh menjadi lebih aktif
  💓 Menghidratkan kulit untuk melambatkan kedutan & garis halus
  💓 Mengurangkan selulit untuk penampilan yang lebih baik
  💓 Cerah permukaan kuku anda untuk menghilangkan perubahan warna
  💓Menyuburkan folikel rambut untuk shiner, helai yang kuat

Cara menggunakan Bear Essential


Campurkan 1 sudu kolagen ke mana-mana minuman, bila-bila masa sepanjang hari.


Ini rupa kolagen Nutribear semata-mata. Warna lutsinar sedikit kekuningan. Kalau anda rasa boleh nak makan tanpa masukkan dalam minuman kegemaran boleh je. Cuma lia rasa bau ikan tu kuat so memang kena minum dengan apa-apa minuman yang lain.

Cara menggunakan dengan makanan tambahan lain

● Apabila diambil bersamaan dengan Vitamin C, hidrolisis kolagen dapat menyokong pengeluaran protein dalam tubuh - terutamanya kulit, tulang rawan & organ.

● Apabila diambil bersamaan dengan Vitamin D, Kalsium, Magnesium dan Zink, ia akan membantu dalam penyelenggaraan dan pembaikan tulang anda dari semasa ke semasa.

Jika anda mencari dos yang lebih saintifik untuk anda sebagai individu, kami mencadangkan formula ini berdasarkan berat badan anda:

Saiz/Berat produk

0.8g sehari per kg (berat badan anda dalam kg)

Sebenarnya agak sukar untuk memberikan cadangan protein am. Protein harian yang disyorkan bergantung kepada berat badan.

Untuk mengira protein disyorkan memandangkan kolagen berganda 0.8 oleh berat dalam kg dan kemudian tolak 10g yang sama dengan penggunaan harian protein 0.8g / hari / berat badan KG.

Harga produk:
RM 155.00

Disclaimer: 
Keputusan mungkin berbeza dari orang ke orang. Sesetengah mungkin melihat keputusan dalam masa sebulan memakan kolagen, yang lain mungkin memerlukan lebih banyak masa.

Pendapat selepas menggunakan produk:
Kalau minum kolagen ini semata-mata memang Lia tak boleh bau ikan. Tapi kalau masukkan dalam minuman atau masakan, Lia akan rasa senang nak hadam. Ini merupakan kolagen pertama yang Lia cuba jenis minuman dan serbuk ikan. Banyak khasiat serbuk ikan dan Lia perlu consume setiap hari untuk hasil yang baik.


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi laman web dan media sosial:

📎 Website : https://nutribear.co
📎 Instagram : Nutribearofficial
📎 Facebook : Nutribear

You Might Also Like

1 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community