Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee

June 09, 2019


Salam dan Hai semua,

Zaman sekarang wanita bukan sahaja ingin tampil cantik dengan kulit yang cantik dan solekan yang menarik. Malah wanita juga berlumba-lumba mendapatkan berat badan yang cantik dengan pelbagai cara untuk tampil kurus dan menawan. Antaranya dengan mengamalkan diet, memilih makan makanan yang sihat, berolahraga mengeluarkan peluh seperti bersenam dan juga memakai bengkung atau shapewear.

Kebanyakkan wanita nampak langsing dan kurus, tetapi tetap rasa bentuk badan tak sempurna. Biasalah perempuan kan semua serba tak kena 😂 Masalah utama yang dihadapi wanita ialah perut buncit, pinggul menggelambir, paha besar dan bahagian lemak-lemak terkeluar. Ini lah yang menyakitkan kepala kan. Bila dah siap bergaya dengan pakaian favorite yang kita suka, ada pula bahagian yang rasa eh malunya kalau orang nampak. Sebab itu ramai wanita memakai shapewear untuk tutup bahagian yang tak diingini dan sekaligus boleh merawat dan melansingkan.

Apa itu shapewear ❓

Shapewear ini pakaian asas ataupun pakaian dalam yang membentuk yang dirancang untuk untuk mengubah bentuk tubuh badan pemakai untuk mencapai pandangan yang lebih bergaya. Fungsi pakaian asas bukan untuk meningkatkan ciri-ciri tubuh badan (seperti misalnya baju bra) tetapi untuk menjadikannya kelihatan lebih rapi.

Shapewear juga dapat membentuk badan seperti yang diingini. Tetapi anda perlu disiplin memakainya setiap hari untuk dapatkan hasil yang dikehendaki. Walau apapun anda perlu bijak memilih shapewear mengikut keselesaan badan anda dan harga yang mengikut bajet anda.

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Terdapat banyak jenis dan jenama shapewear dengan pelbagai saiz dan harga di luar sana. Lia sudah jatuh hati dengan shapewear moden dari Shapee®. Sebelum itu jom kita baca sedikit latar belakang mengenai Shapee®.

Latar belakang produk jenama Shapee®

Kembali pada tahun 2013, Pengasas Shapee® Eaugene & Fion menyaksikan idea untuk membantu wanita moden kelihatan baik dan merasa yakin dengan memperkenalkan shapewear moden Shapee®. Selepas melakukan penyelidikan pasaran yang intensif, mereka menyedari bahawa shapewear tradisional terlalu mahal dengan reka bentuk lama dan tidak ramai wanita moden mampu membeli pakaian shapewear. Oleh itu, Shapee® memperkenalkan shapewear moden yang direka untuk langsing, licin, dan mengangkat bodyshape tanpa menjejaskan keselesaan atau gaya untuk wanita moden. Talian bersih, keselesaan yang luar biasa dan sesuai, kualiti tanpa kompromi - ini yang menjadikan Shapee® sebagai industri shapewear moden.

Shapee® telah aktif mengambil bahagian dalam pameran kecantikan dan pameran bayi dan berjaya membantu wanita moden dan mumia selepas bersalin kehilangan inci dengan mudah. Pada tahun 2014, Shapee® memperluaskan saluran pengedarannya ke Watsons Malaysia (400+ outlet) untuk menjangkau lebih banyak wanita moden di Malaysia. Pada tahun 2015, Shapee® telah dianugerahkan oleh Anugerah HWB Watsons Malaysia untuk 'Paling Hangat Wanita & Lelaki Slimming Wear'. Pada tahun yang sama, Shapee® telah dipilih sebagai salah satu daripada 20 finalis teratas dalam Challenge Alliance SME BizSmart 2015.

Fion adalah ibu kepada 3. Walaupun tidak berjaya dalam penyusuan dua anak perempuannya yang pertama, dia tetap dan menyusui anak bongsunya selama 38 bulan. Beliau telah mengembangkan minat yang kuat terhadap bayi dan industri bersalin selama bertahun-tahun. Dengan memahami ibu menyusu secara mendalam, Eaugene & Fion memutuskan untuk melancarkan produk penyusuan dan bersalin dengan visi untuk membawa kegembiraan, inovasi dan pengetahuan melalui setiap perjalanan ibu pada September 2016. Menjelang Disember 2017, Shapee® telah berjaya menembusi 100+ bayi bebas dan berantai kedai di Malaysia. Breast nursing lancar Shapee® dianugerahkan oleh Anugerah Pilihan BabyTalk Reader 2017 untuk 'Best Nursing Bra Bra'. Pada tahun berikutnya, satu lagi produk wira, Shapee® Compression Wrap PLUS dianugerahkan untuk 'Best Postpartum Belt' oleh Anugerah Pilihan BabyTalk Reader 2018.

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Produk-produk keluaran Shapee®

Shapee® mengeluarkan 2 jenis produk di bawah jenamanya seperti :
💓 Nursing
💓 Maternity
💓 Shapewear
💓 Accessories

Untuk produk Shapewear Shapee® pula terdapat banyak jenis, Antaranya :
❤  2-way Body Shaper
❤  Full Bodysuit Shaper
❤  High Waist Body Shaper
❤  Long Arm Shaper
❤  Posture Braiseree
❤  Seamless Tankee
❤  Shaping Tight 
❤  Waist Shaper

Banyak kan produk Shapewear dari Shapee®, antara semua Lia pilih 2-way Body Shaper.

2-way Body Shaper dari Shapee®

Keterangan Produk

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
2-way Body Shaper - Lengkapkan pakaian dalam dengan pembentuk badan ini dari Shapee. Ia mempunyai bahan yang terlekang menjadi siluet feminin, hiasan merah jambu yang lembut dan lapisan terinspirasi bunga.

Pembungkusan Produk

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Produk 2-way Body Shaper ini dibungkus dalam kotak berwarna hitam dan pink dan sekeliling kotak dilabelkan nama produk, washing care, material dan laman web.

Bentuk produk

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Material : Nylon/Spandex

Produk ini seperti singlet berwarna coklat muda dengan tali boleh laras mengikut keselesaan. Bahannya yang nipis, berkualiti dan selesa dipakai sepanjang hari.

Maklumat produk

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
👉 Pemanduan boleh ubah 2-arah - U berbentuk memakai untuk mengangkat payudara; V berbentuk memakai untuk konsentrasi dada.
👉 Bahan nipis dan bernafas membolehkan memakai selesa sepanjang hari.
👉 Kawalan ultra tegak pada perut dan pengurangan pinggang serta-merta.


👉 Tali boleh laras & boleh tukar boleh dipakai dalam halter, silang belakang dan gaya klasik.

Cara Penggunaan


www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Bagaimana ia berfungsi ❓


Washing Care



Saiz produk



Berat : 0.5 kg
Dimensi :12 × 4 × 6 cm



Saiz
Saiz S, saiz M, saiz L, saiz XL

Warna : Beige



SIZE WAIST
S : 25inch - 27inch
M : 28inch - 30inch
L : 31inch - 33inch
XL :  34inch - 36inch

Harga : RM85.00



Pendapat Lia selepas menggunakan produk :

www.liahasty.com
Tampil Lansing, Seksi dan Menawan dengan 2-way Body Shaper dari Shapee
Lia memilih saiz M untuk saiz badan dan suka dengan material kain nylon/spandex yang sangat berkualiti dengan jahitan yang kemas. Pada mulanya nak memakainya agak ketat, perlu tarik sedikit sebab jenis elastik, dan pakai ikut arahan yang diberikan. Selepas pemakaian, tak rasa ketat, sangat selesa, tak panas & tak berpeluh sepanjang pemakaian dalam jangka masa yang agak lama. Dalam masa yang sama nak bergerak ke sana sini pun rasa senang tak rasa kekok. Tapi kalau nak bentuk badan yang langsing kena pakai secara disiplin dan konsisten barulah dapat hasil yang diinginkan. Anyway Lia memang suka dan mencari produk body shape ataupun shapewear moden yang mudah cara penggunaan. Lia tak suka jenis klip satu persatu sebab bagi Lia susah dan lambat nak pakai.

Kalau anda ingin tampil langsing, seksi dan menawan dengan bentuk badan yang diingini, anda perlu mencuba produk shapewear dari Shapee®. Setiap wanita harus memiliki sekurang-kurangnya satu shapewear dalam almari pakaian anda.

Lia dah cuba produk 2-way Body Shaper dari Shapee® Anda bila lagi ❓


Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi :


#Shapeemy #shapewear #newshape #newyou

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community