Rawat Rambut Kelemumur dengan produk Safi Shayla untuk Wanita Bertudung

August 26, 2019

Salam dan Hai semua,

Rambut memang wanita mahkota yang sangat penting. Rambut tidak boleh dibiarkan begitu sahaja memang perlu penjagaan yang sangat rapi. Kalau tidak diuruskan dengan betul, rambut akan kelihatan tidak bermaya dan berbau busuk. Lagi-lagi wanita bertudung yang bertudung dalam jangka masa yang panjang, memang perlu memilih syampu yang bersesuaian agar sentiasa dalam keadaan selesa. Memakai hijab untuk jangka masa yang panjang boleh menyebabkan sebum dan peluh yang berlebihan pada kulit kepala yang menyebabkan masalah kelemumur.

www.liahasty.com

Lia nak mengesyorkan satu produk yang memang sesuai untuk wanita bertudung yang mengalami masalah kelumumur iaitu set penjagaan rambut Safi Shayla. Safi Shayla diformulasikan dengan Habbatus Sauda dan diperkaya dengan ZPT dan Menthol untuk mengelakkan kelemumur 2x lebih berkesan dari mencuci pertama. Rambut tetap bersih, sihat dan bebas kelemumur.

www.liahasty.com

Penjagaan rambut tu sangat penting tak kisah wanita free hair atau bertudung. Rangkaian produk Safi Shayla antaranya Shampoo, Hair Conditioner, Hair Oil, Hair Serum, Hair Mist. Produk Safi Shayla memang tak perlu diperkenalkan lagi dan ramai yang sudah mengetahui kewujudan produk ini di pasaran. Safi Shayla membantu menyelesaikan masalah rambut yang serius & berfungsi merawat kelemumur 9x lebih berkesan.

www.liahatsy.com

Sekarang jika anda beli produk Safi Shayla dengan hanya RM35 ke atas anda boleh dapatkan percuma koleksi sling pouch limited edition "We Bare Bears". Ada 4 koleksi sling pouch & jangan lupa dapatkan kesemua di pasaran sekarang❗

Rawat Rambut Kelemumur dengan produk Safi Shayla untuk Wanita Bertudung

Safi Shayla Pakar Rambut Wanita Bertudung


www.liahasty.com
STEP 1 👉 SAFI Shayla Hair Oil
STEP 2 👉 SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo 
STEP 3 👉 SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control

SAFI Shayla Hair Oil

www.liahasty.com

Minyak Organik Habbatus Sauda + Mentol

SAFI Shayla Hair Oil meninggalkan rambut lembut, licin dan memberikan sinaran yang sihat. Mengurangkan kelemumur dengan berkesan, melegakan kegatalan kulit kepala dan meninggalkan kulit kepala segar dengan sensasi penyejukan. Rambut berbau besar sepanjang hari *.

* 8 jam wangian yang tahan lama berdasarkan ujian makmal.

Organik Habbatus Sauda Oil
👉Menyediakan kecekapan rambut, nutrien, anti-bakteria dan perlindungan matahari.

Minyak zaitun tulen
👉Menembusi rambut untuk meremajakan rambut kering, kusam, atau keriting.

Ejen anti-kelemumur & Methol
👉Mengurangkan kelemumur, minyak & kulit kepala dengan gatal-gatal. Penyejukan dan menyegarkan.

Pembungkusan & Bentuk Produk
www.liahasty.com
Produk SAFI Shayla Hair Oil datang dalam bentuk botol kecil dan berpenutup di bahagian atas yang senang dibuka. Cecair di dalam produk tidak mudah untuk keluar dan anda perlu membuka penutup atas untuk menggunakannya. Di sekeliling produk dilabelkan nama produk, keterangan produk, cara penggunaan, bahan & kandungan, saiz produk, kod bar, alamat dikilangkan & logo halal.

Tekstur produk
Produk ini dalam bentuk cecair lutsinar dan datang dengan bau yang sangat wangi. Cecair mudah meresap ke dalam kulit kepala selepas disapukan.

Bahan & Kandungan:
Paraffinum Liquidum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Climbazole, Methol, BHT, Nigella Sativa (Habbatus Sauda) Seed Oil, Fragrance

Cara Penggunaan
Goncang dahulu sebelum guna. Urutkan minyak perlahan-lahan ke kulit kepala melalui hujung rambut. Biarkan selama 3-5 minit. Kemudian cuci rambut dengan Safi Shayla Anti Dandruff Syampoo, urut dan sebati pada kulit kepala. Kemudian bilas sehingga bersih. Gunakan 1-2 kali seminggu.

Berat: 100ml 
Harga: RM23.30 

SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo 

www.liahasty.com

Kepada wanita bertudung, kulit kepala yang ditutup dalam tempoh yang lama akhirnya akan berpeluh, berminyak dan akan menyebabkan kelemumur. SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo menyelesaikan masalah kelemumur dengan bahan aktif dan mentol ZPT. Ia berfungsi dari cuci pertama manakala Habbatus Sauda mengekalkan rambut yang sihat.

Pembungkusan & Bentuk Produk
www.liahasty.com
Produk SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo datang dalam bekas berpenutup di bahagian atas dan berwarna hitam & biru dan berlabel. Di sekeliling produk dilabelkan nama produk, keterangan produk, cara penggunaan, bahan & kandungan, saiz produk, kod bar, alamat dikilangkan & logo halal.

Tekstur produk
SAFI Shayla Anti Dandruff Shampoo datang dalam bentuk cecair berwarna putih dan wangi.

Bahan dan Kandungan:
Air, Natrium Lauryl Ether Sulfat, Cocamidopropyl Betaine, Dimethiconol, Fragrance, Gliserin, Pyrithione Zinc, Natrium Klorida, Cocamide Methyl MEA, Carbomer, Silicone Quatermium-16, Natrium Hidroksida, Menthol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxypropyl Methylcellulose, PEG-14M, Nigella Minyak Benih Sativa, Methylisothiazolinone, CI 42090.

Cara Penggunaan
Buihkan syampu pada rambut yang basah Syampu ini bukan sahaja untuk membersihkan rambut anda tetapi juga kulit kepala. Ianya untuk membersihkan kulit kepala, anda perlu mengurut syampu ke rambut anda dengan menggunakan bola jari anda. Bilas dengan air sejuk (pastikan air tidak panas) sehingga bersih.

Amaran
Pastikan untuk bilas dengan teliti. Bilas dengan air sejuk. Bola jari anda adalah cara yang paling berkesan untuk mengurut syampu ke rambut dan kulit kepala anda. Elakkan menggunakan air panas. Jangan memakai perapi untuk kulit kepala

Berat: 320ml 
Harga: RM13.40

SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control


www.liahasty.com
SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control sekarang dengan Bamboo Arang Mikro + Organik Habbatus Sauda Minyak + Menthol membantu mengurangkan 100% kelemumur dari basuh pertama 

👉 Tidak ada lagi gatal, bau rambut yang buruk dan kerang sentiasa berasa segar dan wangi tahan lama selama 48 jam 
👉 Protein Gandum Hydrolysed membantu menghilangkan bau busuk dan minyak yang berlebihan dari kulit kepala dan rambut. Selain itu, pengurangan penurunan rambut yang berkesan selepas hanya 5 mencuci 
👉 Sekarang kulit kepala berasa segar, selesa dan kekal wangi selama 48 jam 
👉 Berdasarkan ujian klinikal. Berkesan dalam 5 pencuci berturut-turut bersama SAFI Shayla Shampoo. 
👉 Berdasarkan ujian makmal

Pembungkusan & Bentuk Produk
www.liahasty.com
Produk SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control datang dalam bekas tiub berpenutup di bahagian bawah dan berwarna hitam & biru dan berlabel. Di sekeliling produk dilabelkan nama produk, keterangan produk, cara penggunaan, bahan & kandungan, saiz produk, kod bar, alamat dikilangkan & logo halal.

Tekstur produk
SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control datang dalam bentuk cecair berwarna putih dan wangi.

Bahan dan Kandungan:
Air, Cetanol, Octadecanol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethiconol, Gliserin, Pyrithione Zinc, Asid Laktik, Menthol, Asam Citric, Disodium EDTA, Asid Propamidobenzoik Hydroxyphenyl, Minyak Benih Nigella Sativa (Habbatus Sauda), Protein Gandum Hidrolisis, Arang (Buluh Arang) , Wangian, phenoxyethanol.

Cara Penggunaan
Sapukan SAFI Shayla Refreshing Scalp Mask Dandruff & Each Control dan urut kulit kepala dalam gerakan bulat selama satu minit. Untuk hasil yang terbaik, gunakan Safi Shayla Shampoo dan Safi Shayla Conditioner.

Berat: 160g 
Harga: RM12.35

Lia dah cuba produk Safi Shayla Anda bila lagi ❓

www.liahasty.com

Dapatkan segera produk Safi Shayla untuk masalah rambut kelemumur di pasaran sekarang!

www.liahasty.com

www.liahasty.com

Beli sebarang produk dari pelbagai Safi Shayla, RM35 dan dapatkan percuma Kami Bare Bears beg (edisi terhad)

Boleh didapati di farmasi, pasaraya dan pasaraya besar di seluruh Malaysia.

Untuk maklumat lanjut boleh kunjungi :


#safishayla #SAFIMalaysia #SAFIShaylaWBB #safiblogger #gengkotakhitam #haircare #webarebears #limitededition #WBB #rm #rushmedia 


You Might Also Like

17 inspiration

  1. Comel sangat slig bag We Bare Bears tu! Yaya nak try la syampu safi ni. Harga pun berbaloi sangat

    ReplyDelete
  2. bagusnya safi ada product baru, makin bertambah pilihan untuk pengguna. Great thing safi datang dalam bentuk tube untuk dandruff mask tu, senang nak apply dekat kepala.

    ReplyDelete
  3. Tengok harga pun dah mampu milik .. datang dengan set lengkap pulak tu untuk penjagaan rambut so tak payah dah nak pening kepala kan ..

    ReplyDelete
  4. Kita nak beg tu sahaja boleh tak shampoo tu kita beli bagi hadiah kat orang lain hehehe comel lah geram tengok beg tu terutama yang Panda tu comel giler...

    ReplyDelete
  5. Comelnye sling beg tue lia..dapat kat anak nad nie msti suka..btw, lately nie kulit kpla nd gatal2..myb nd boleh try kot guna shampo safi shayla nie..mana tau serasi ngn nd..

    ReplyDelete
  6. Rangkaian produk penjagaan rambut dari safi memang pilihan sy. Dari dulu pakai safi. Mmg suka dgn produk dorg sbb rambut senang diurus dan sihat. Dandruf pon kurang. Bestlah pakai.

    ReplyDelete
  7. Bila kelumumur menyerang, memang tak syok. Gatal je kulit kepala.

    Ruby pakai juga shampoo Safi. Tak hat kaler merah.

    Nanti nk cuba cari Mask yang Lia share ni.

    Harap² sempatlah buat koleksi Sling bag bare bears tu

    ReplyDelete
  8. Wah. Pakar rambut mereka yang bertudung ye. Lepas ni tak perlu risau la bab kelemumur bila rambut tak keringkan terus pakai tudung kan. Hopefully beg teddy bear tu masih ada stock la

    ReplyDelete
  9. memang guna kan safi shayla, lia.
    selama nya. lom tukar brand lain lagi.
    bertudung, memang kena shampoo yg bagus.
    and aida da borong dah safi shayla ni.
    dpt dah beg bear kepala coklat :)
    comel!

    ReplyDelete
  10. Sambil guna rangkaian produk safi shayla ni boleh laaa sambil nyanyi macam iklan kat tv tu kan? Bestnya siap dapat free sling bag comel lagi. Ni budak2 nampak mesti berebut nak

    ReplyDelete
  11. comel kolabrasi we bear bear dengan safi. Produk safi dijamin halal. mesti ramai pengguna suka. akak pun suka. syampu dia best.

    ReplyDelete
  12. k mid memang pengguna shampoo safi...memang kena jaga kebersihan rambut lagi2 bertudung.

    ReplyDelete
  13. Kak liez suka ni sbb ini syampu yg
    tak menyebabkan jerawat tumbuh atas kepala.. wangi dan berkesan jugak.. anak dara kak liez pulak happy dapat 4 sling bag tu..

    ReplyDelete
  14. Bolehlah cuba shampoo ni nanti, safi banyak jugak keluarkan produk best-best and sling bag diaorang offer pun comel-comel.

    ReplyDelete
  15. Wahhh ramai rakan2 blogger review produk safi ni...pasti produk yg bagus...nk cuba jgk lah...harap masalah klemumur kt kepala ni selesai....thanks for sharing...

    ReplyDelete
  16. Ramai juga yang dah cuba safi shayla ni kan.
    Mesti best. Paling best dengan setiap pembelian tu dapat sling bag tu..comel sangat.
    Mak ambik syampu, anak dapat bag ya..

    ReplyDelete
  17. Berbaloi kalau dapat beli satu set penjagaan rambut untuk mereka ynag bermasalah kelemumur kan.. TB suka set yang ni.. nak pulak lepas guna rambut rasa bersih dan kurang kegatalan dah.. bau pun ok.. siapa beliu dapat gift beg comel lak tu.. yeaahh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community