ClassPass Kini di Pulau Pinang!

October 08, 2019

Salam dan Hai semua, 

Pada 18 September 2019 yang lepas, Lia berkesempatan series of back to back workouts di WO Studios, City Junction Mall. Acara bermula dari dari 4.30 petang hingga 6.30 petang.

www.liahasty.com
Khas untuk rakyat Pulau Pinang, kini ClassPass telah tiba di Pulau Pinang❗

Lia pernah dengar mengenai ClassPass sebelum ini tetapi belum pasti apa kegunaan di sebaliknya.

Apakah itu ClassPass

ClassPass adalah aplikasi untuk peminat kesihatan. 

Ia merupakan kelas kesihatan dan kesejahteraan yang banyak dari 22,000 studio di 22 negara. Anda boleh mulakan hari anda dengan Yoga atau HIIT ke petang gim sukan atau satu-of-a-kind Cryotherapy - ClassPassmenjadikan kehidupan aktif anda kekal aktif❗

 Kecergasan dan kesejahteraan tidak lagi menjadi masalah dimana ClassPass membolehkan anda mempunyai gaya hidup yang berkembang di mana anda inginkan, apabila anda mahu, dan bagaimana anda mahu, semuanya dalam satu keahlian.

Diasaskan pada tahun 2013, ClassPass adalah keahlian utama untuk rangkaian kecergasan terbesar di dunia. Dengan lebih 22,000 rakan kongsi di 2500 bandaraya di seluruh dunia, ClassPassmenghubungkan ahli-ahli kepada pelbagai pengalaman kecergasan, termasuk yoga, berbasikal, Pilates, barre, berlari, latihan kekuatan, tarian, sukan, video dan banyak lagi.

Diiktiraf sebagai salah satu daripada Startbill Dolar Next Forbes, ClassPass memanfaatkan teknologi proprietari untuk dinamik barangan dan permukaan lebih sejuta kelas kecergasan untuk pengalaman tempahan yang sempurna yang memudahkan penemuan.

www.liahasty.com
Aturcara sepanjang series of back to back workouts:
5pm Welcome Note & Media Q&A
5.25pm SH'BAM™ by CHi Fitness
5.45pm HIIT by Tonelabs
 6.10pm Yoga by Gokul Yoga Penang
6.30pm BungeeWorkout™ Taster by WO Studios 

Acara ini bertempat di WO Studios,2-3-7a, Persiaran Lengkuas 2, City Junction, 10470 Tanjung Tokong, Pulau Pinang

www.liahasty/com
ClassPass Kini di Pulau Pinang!
Georgetown, 18 September 2019 - ClassPass meraikan tahun pertama yang berjaya di Malaysia dengan mengembangkan ke destinasi baru, Pulau Pinang. Kini semua ahli boleh meneroka kesihatan, kecergasan, dan kesihatan yang terbaik melalui aplikasi di dua bandar terbesar di Malaysia.

Dengan pembiayaan US $ 250M + dan 70 juta + kelas yang ditempah melalui platformnya, tidak menghairankan Forbes menganggap ClassPass sebagai "Next Billion Dollar Startup❗" Ditubuhkan di New York pada tahun 2013 oleh Payal Kadakia, ClassPass adalah rangkaian keahlian kecergasan terkemuka di dunia; dengan lebih daripada 22,000 studio kecergasan di 2,500 bandar di seluruh dunia.

www.liahasty.com
Welcome Note & Media Q&A
Ahli menggunakan aplikasi ClassPass untuk mencari, menempah, dan membayar kelas dan pengalaman kecergasan, dengan keahlian sepenuhnya fleksibel dan tiada kontrak jangka panjang. Pengguna boleh mengambil kelas di mana-mana studio di rangkaian ClassPass di seluruh dunia, dengan kelas-kelas yang terdiri daripada yoga, pilates, barre untuk berlari, latihan kekuatan, tarian, tinju, Zumba dan seni mempertahankan diri.

ClassPass Malaysia terus merevolusikan suasana kecergasan dengan memberikan akses kepada pelbagai kelas dengan beberapa pengajar terbaik di bandar, serta suite pilihan kesihatan tambahan, seperti spa, urut dan sauna.

Laporan Kesihatan Global, meletakkan Malaysia di kalangan pasaran pelancongan kesihatan Top 10 di Asia Pasifik, dengan pengguna membuat 8.3 juta perjalanan tahunan ke negara ini dan membelanjakan AS $ 5 bilion (RM20.5 bilion) setahun. Tourism Malaysia menyifatkan pertumbuhan pesat pelancongan pelancongan di peringkat global dengan kelas menengah yang semakin meningkat dengan peningkatan kuasa perbelanjaan, keinginan pengguna yang semakin meningkat untuk mengamalkan gaya hidup sihat, dan peningkatan minat dalam perjalanan pengalaman.

www.liahasty.com
SH'BAM™ by CHi Fitness
www.liahasty.com
SH'BAM™ by CHi Fitness
Dengan pemikiran ini, ClassPass telah merebut peluang untuk memperluaskan perkhidmatannya untuk menyertakan pelbagai rawatan kesihatan seperti spa, urutan, dan scrub badan, ditambah penawaran seperti fisioterapi, Sensory Deprivation Tank, Scoliosis screening dan banyak lagi.

Dengan beribu-ribu tempahan di Malaysia setiap hari, ClassPass juga menyediakan pendedahan pemasaran untuk rakan kongsi jenama, mempromosikan studio kepada beribu-ribu pengguna dan menyampaikan pendapatan tambahan kepada rakan kongsi dengan mengisi tempat kelas / luar puncak mereka yang tidak digunakan.


www.liahasty.com
HIIT by Tonelabs
www.liahasty.com
HIIT by Tonelabs
 ClassPass juga merupakan kompilasi komprehensif ulasan kecergasan dunia, dengan pengguna diminta untuk menilai pengalaman mereka selepas setiap kelas. Ulasan kemudiannya dipaparkan secara terbuka untuk membantu pengguna menapis pilihan kelas dan memberikan studio gelung maklum balas yang cepat dengan wawasan masa nyata.

Kejayaan ClassPass Malaysia telah diperluaskan kepada perkongsian dengan beberapa hotel dan pusat kesihatan yang paling menonjol di negara ini, termasuk W Kuala Lumpur. Program kesihatan "ClassPass" mencipta kesedaran untuk AWAY Spa untuk meningkatkan tempahan semasa tempoh non-peak. Ini sudah tentu memberikan banyak peluang dan keputusan segera yang menjadi hasil bagi kami❗", Kata Bee Fong Ng, Pengarah Pemasaran W Kuala Lumpur. Bekerjasama dengan penyedia perkhidmatan kesihatan yang terkenal seperti Be Urban Wellness, W Kuala Lumpur dan Mandarin Oriental Hotel, ClassPass Malaysia percaya persaingan sihat di kalangan studio dan gim akan memacu peningkatan dan keinginan yang berterusan untuk meningkatkan standard dalam industri.

www.liahasty.com
Yoga by Gokul Yoga Penang
www.liahasty.com
Yoga by Gokul Yoga Penang
Memperkasakan peminat kecergasan dan kesihatan dengan pilihan dan pelbagai, rakyat Malaysia kini boleh menemui aktiviti baru dan membuat hubungan yang lebih baik dengan rakan-rakan semasa dalam perjalanan. Menurut Pengurus Negara ClassPass Malaysia Jessica Ong, "semakin ramai rakyat Malaysia mula memahami keperluan untuk menjaga kesihatan, kecergasan dan kesejahteraan mereka. Bukan hanya dalam usaha untuk bersesuaian dan untuk kelihatan baik, tetapi juga memahami kesan positif badan aktif yang sihat mempunyai kedua-dua minda dan mood. "

www.liahasty.com
Yoga by Gokul Yoga Penang
www.liahasty.com
Yoga by Gokul Yoga Penang

Dengan model langganan yang fleksibel,ClassPass membolehkan pengguna memilih rancangan untuk memenuhi keperluan harga dan keperluan harga mereka, tanpa kontrak lock-in dan peluang untuk membatalkan pada bila-bila masa. Kini terdapat di Pulau Pinang dan Seberang Perai, ClassPass Malaysia dilancarkan dengan rakit studio utama di Pulau Pinang, termasuk: CHi Fitness, 7Days Fitness, The Gravityz, The Habitat Penang Hill, Project Rock Penang, Team Martial Arts Martial Arts, The Underdogs Penang, Your Physio, dan WO Studios.

Ahli-ahli telah membuat lebih daripada 500,000 tempahan di seluruh 250 studio di Malaysia pada tahun lepas, dengan beribu-ribu rakyat Malaysia memanaskan mata wang kecergasan unik ClassPass yang dipanggil 'kredit'. Pengguna diberi sejumlah kredit setiap bulan, berbeza dengan tahap keahlian, dan membelanjakannya untuk pelbagai persembahan kecergasan dan kesihatan.

www.liahasty.com
BungeeWorkout™ Taster by WO Studios 
www.liahasty.com
BungeeWorkout™ Taster by WO Studios 
Dengan misi untuk memberi inspirasi kepada orang ramai untuk menjalani kehidupan yang lebih aktif, sistem berasaskan kredit memberi ahli-ahli ClassPass keupayaan dan kelonggaran untuk menghadiri lebih banyak kelas setiap bulan dengan menempah kelas kredit yang lebih rendah, atau menghadiri mana-mana studio kegemaran mereka seperti yang mereka suka pada kadar kredit yang lebih tinggi. Bagi pecandu perjalanan dan pengalaman, sistem kredit juga membuka akses kepada studio dan kelas rakan kongsi ClassPass di mana-mana sahaja di dunia, memberikan ahli-ahli ClassPass lebih banyak kelonggaran dan kebebasan kecergasan berbanding sebelum ini.

ClassPass adalah perkhidmatan keahlian utama ke rangkaian kecergasan terbesar di dunia dan telah dalam mod perkembangan pesat sejak ia mengumumkan pusingan pendanaannya $ 85 juta pada tahun 2018. ClassPass boleh didapati di 25 negara dan lebih daripada 2500 bandar di seluruh dunia, dan satu Keahlian ClassPass memberikan akses ke seluruh rangkaian, tidak kira di mana anda mendaftar!

Semak lokasi ClassPass di: https://classpass.com/locations

Aplikasi mudah alih ClassPass Malaysia kini berada di Kuala Lumpur dan Pulau Pinang masing-masing di iOS dan Android melalui Apple App Store dan Google Play. Untuk ketahui lebih lanjut tentang promosi dan penetapan pelancaran eksklusif, dan daftar akaun untuk memulakan perjalanan kecergasan dan kesejahteraan anda di classpass.com/Kuala-Lumpur

 Jika anda daftar sekarang, jangan lupa untuk mencuba ClassPass dengan 2 minggu free trial.

Lia sangat teruja bila ClassPass dah datang Penang. Kalau tak sebelum ini di Kuala Lumpur je kan. Yang lagi menarik barulah Lia faham kita boleh daftar dan join mana-mana aktiviti sihat. Boleh pilih untuk join & dapat kredit.

Sepanjang acara series of back to back workouts di WO Studios, City Junction Mall, Lia sangat tertarik dengan BungeeWorkout™ Taster by WO Studios sebab selalunya ada di KL dan di Penang rasanya ini yang pertama kali Lia tengok. Bagus juga ClassPass datang ke Pulau Pinang, banyak juga beri pendedahan mengenai aktiviti sihat yang terkini dan trending. Untuk yang berminat dengan SH'BAM™ by CHi Fitness, HIIT by Tonelabs, Yoga by Gokul Yoga Penang & BungeeWorkout™ Taster by WO Studios, anda boleh berdaftar di ClassPass Malaysia sekarang❗


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :

Laman web : https://classpass.com/
Facebook : https://www.facebook.com/classpass
Instagram : https://www.instagram.com/classpassmy/

#classpassmy #classpasspenang

You Might Also Like

1 inspiration

  1. syok giler lah dapat join aktiviti sihat macam ni. healthy lifestyle and sangat enjoy

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community