Nikmati Menu Sambutan Tahun Baru Cina di Olive Tree Hotel Penang

January 11, 2020

Salam dan Hai semua, 

Wah baru sahaja kita masuk ke tahun baru 2020 dan tak lama lagi kita akan menyambut perayaan Tahun Baru Cina. Memang perayaan yang dinantikan untuk orang Cina meraikan bersama keluarga. Olive Tree Hotel Penang juga turut tidak ketinggalan menyediakan hidangan set secara bufet dan menu untuk setiap selera pelanggan menyambut perayaan dengan keluarga dan rakan-rakan

Sajian & Menu yang disajikan sempena Tahun Baru Cina di Olive Tree Hotel Penang

Chinese New Year Set Menu 💕

Untuk menandakan makna kebersamaan pada acara bertuah ini, Olive Tree Hotel Penang menawarkan Chinese New Year Eight Course Set Menu. Harga di MYR1088 +; menu mempunyai hidangan seperti Double Boiled Chicken Soup with Sea Coconut and Dry Scallop, Steamed Sea Garoupa with Olive Pickles and Minced Meat, Braised Golden Bag with Assorted Fresh Mushroom and Garden Greens dan banyak lagi; dengan setiap hidangan perayaan menandakan keberkatan, kesihatan yang baik dan kekayaan yang besar untuk tahun depan.


Untuk sentuhan tradisi, Steamboat Set Menu dengan harga MYR650 + untuk 10 orang menawarkan 2 jenis sup tomato campuran dan sup tulang ikan khas kami. 








Steamboat ini datang dengan pelbagai jenis makanan laut, kepingan daging, sayur-sayuran, cendawan, mi dan banyak lagi. Ia juga termasuk pencuci mulut seperti Chilled Sesame Peanut Roll, Ice Cream dan buah-buahan.



Kedua-dua menu boleh didapati dari 9 Januari 2020 hingga 1 Mac 2020 dengan pesanan minimum dua jadual ATAU tambahan tambahan MYR50 + untuk tempahan satu jadual. Bayaran tambahan 10% dikenakan pada 24 - 26 Januari 2020. The Eight Course Set & Steamboat Set dilengkapi dengan Olive Tree Salmon Yee Sang yang baru disiapkan untuk keluarga dan rakan-rakan untuk "melambungkan dan meningkatkan kesihatan yang baik dan banyak untuk tahun baru"  







A Satisfying Buffet Offerings 💕

Sebagai alternatif, pengunjung boleh memilih untuk Festive Buffet Dinner di Sukkah Coffee House bermula pertengahan Januari 2020 dan Reunion Steamboat Buffet Dinner (malam Tahun Baru Cina). Festive Buffet Dinner boleh didapati pada 17, 18, 26 dan 31 Januari 2020 berharga MYR98 + (dewasa), MYR78 + (warga emas), MYR58 + (kanak-kanak). Anda boleh menikmati hidangan perayaan bersama keluarga, rakan-rakan, rakan perniagaan dan rakan-rakan di atas hidangan simbolik seperti Yee Sang, Braised Black Mushroom, Dry Oyster and “Fatt Choy” and Broccoli, Oriental Crispy Duck Wrap, Steam Seabass with Lime Sauce, Herbal Chicken Drumstick Soup with Egg Noodle, Fresh Milk with Papaya and Peach Jelly, Assorted Nian Gao dan banyak lagi. Pengunjung juga boleh mendapatkan tawaran BUY 5 FREE 1 secara online di 🠞 https://olivetreehotel.easy.co/ sehingga 13 Januari 2020.

Sempena Tahun Tikus pada 2020 ini, Olive Tree Hotel Penang menampilkan Reunion Steamboat Buffet Dinner (24 Januari 2020) untuk sekurang-kurangnya 4 orang. Steamboat ini menawarkan dua sup tomato campuran khas dan asas sup ikan ikan. Akan ada pelbagai jenis makanan laut, seperti Udang, Ikan, Ketam Bunga, Kerang dan juga barang daging seperti daging kambing, lembu dan Ayam. Pilihan lain termasuk pelbagai jenis sayuran seperti Black Fungus, Lettuce Romaine, Chinese Cabbage, Baby Siew Pak Choy, varieties of Mushrooms and Noodles. Selain daripada barangan steamboat, makanan pembuka, hidangan hidangan utama dan pencuci mulut juga akan menjadi sebahagian daripada penyebaran bufet. Pengunjung juga akan dilayan oleh The Orchestra Performance The Joyous China bermula dari jam 7:30 malam.

Olive Tree Yee Sang 💕

Olive Tree Hotel Penang menawarkan 4 jenis Yee Sang untuk makan malam atau takeaway sempena Tahun Baru Cina. Yee Sang adalah Vegetarian, Salmon, Abalone dan Salmon & Abalone pada harga MYR98 + set, MYR118 + set, MYR138 + per set, MYR168 + per set masing-masing. Ia boleh didapati dari 9 Januari 2020 hingga 1 Mac 2020. 




Bagi set hadiah Tahun Baru Cina, Olive Tree Hotel Penang menjual Cookies in Tiffin Set (Almond Florentine dan Tart Nanas) di MYR88 + satu set. Untuk menikmati harga istimewa MYR10 + untuk Yee Sang dan MYR68 + Cookies di Tiffin Set, layari secara online 🠞 https://olivetreehotel.easy.co/ sebelum 13 Januari 2020.

 Harga bufet sempena Tahun Baru Cina di Olive Tree Hotel Penang



 











Untuk butiran dan tempahan, sila hubungi 604-637 7777 🤙 


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:

Olive Tree Hotel Penang

No.76, Jalan Mahsuri, 
11950 Bayan Lepas, 
Penang, Malaysia. 

Tel :  +6 04 637 7777 ext.7712  
Fax : +6 04 637 7766

Instagram : @olivetreehotelpenang

#CNYInOliveTree

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community