'Prosperous 2020' bersama produk menu baru dari Pacific West di The Prestige Hotel

January 27, 2020

Salam dan hai semua,

Kalau sebut mengenai produk sejuk beku keluaran Pacific West, rasanya ramai sudah mengenali di pasaran. Mana taknya pergi ke mana-mana pasaraya besar mesti akan nampak produk keluaran ini lagi-lagi kotak kecil berwarna biru yang jadi trademark. Lia juga salah satu peminat produk ini sebab memang suka dengan produk yang dikeluarkan, berkualiti, sedap dan harga yang berpatutan.


Sempena musim perayaan ini, Pacific West menjadi tuan rumah acara bertemakan 'Prosperous 2020' dengan kolaborasi The Prestige Hotel untuk jemputan rakan media sosial. The Prestige Hotel juga menyediakan menu khas sempena musim perayaan ini dengan menggunakan pilihan produk Pacific West yang mewah dan menarik. 


Pada 11 Januari 2020 yang lepas, Lia telah berkesempatan menghadiri acara tema 'Prosperous 2020' ini di salah satu hotel baru terkemuka iaitu The Prestige Hotel. Beberapa aktiviti dijalankan seperti lion dance, mandarin orange doodling, fun and easy origami, dan sesi menghias cupcakes, serta pengenalan yang komprehensif di Pacific West untuk memahami cerita di sebalik jenama makanan laut premium.

📍Lion dance

📍Mandarin Orange Doodling


📍Sesi menghias Cupcakes



📍Sesi pengenalan


Senarai menu sempena Prosperous 2020
Para jemputan rakan media sosial juga dapat menikmati hidangan yang disediakan oleh 
The Prestige Hotel dengan menggunakan produk Pacific West, antaranya: Tempura Fried Prawn rolled with vegetables; Popcorn fish with caramelized pineapple & tomato cherry; Potato and leek soup with Cajun Stick Breaded Torpedo Prawns with Curry Mee; Lemon Dill Fish Fillets with lemon butter sauce; Deep Fried Tempura Prawns with Creamy salted egg yolk; Panko Coated Squid Strips with Mango Salad; Nori Himalayan Salt Squid Spiral Loaded Fries

📌Yee Sang 

📌Tempura Prawn Vegetable Rolls


📌Potato & Leek Soup with Cajun Stick

📌Nori Himalayan Salt Squid Spiral Loaded Fries 

📌Deep-Fried Tempura Prawns with Creamy Salted Egg Yolk

📌Panko Squid Strip Mango Salad

📌Popcorn Fish with Caramelized Pineapple & Cherry Tomato

📌Lemon Dill Fish Fillet with Lemon Butter Sauce


📌Nasi Lemak with sweet chili fish cocktails

📌Breaded Torpedo Prawns with curry mee

📌Minuman panas & sejuk juga disediakan


Sejak penubuhannya di Australia pada tahun 1995, Pacific West telah berkembang menjadi jenama makanan laut rumah yang lebih dikenali. Dinikmati oleh berjuta-juta orang di seluruh dunia hari ini, rangkaian produk Pacific West kini menjadi pilihan keluarga yang tertinggi untuk produk makanan laut. Produk Pacific West juga telah menganjurkan acara antarabangsa utama seperti Sukan Olimpik Sydney, Pertandingan Tenis Wimbledon, Kelab Bola Sepak Manchester United, dan Ragbi Dunia di kalangan ramai yang lain. Produk Pacific West boleh didapati di lebih daripada 20 buah negara di seluruh dunia dan paling terkini; di Disneyland (Paris, Hong Kong dan Shanghai).

Pacific West baru-baru ini telah memenangi Special Awards for Convenience in Seafood Excellence Global 2019. Anugerah ini diadili dan dibentangkan oleh chef profesional dari Belgium, Perancis, Itali, Republik Czech dan Hong Kong. Hasil peningkatan berterusan dan terbaik kepada kualiti dan inovasi, Pacific West menawarkan kepada anda EVER THE BEST!  

Pacific West dengan bangganya memperkenalkan 3 produk menu baru kepada anda semua iaitu : 
Nori Himalayan Salt Squid Spiral, Panko Coated Squid Strips and Sweet Chilli Fish Cocktails ❗

Give your snack time a surprising twist with our latest bites!  
Nori Himalayan Salt Squid Spiral
Dengan sentuhan Garam Laut dan lembaran-lembaran rumput laut yang sejuk untuk hasil yang memuaskan. 

Sweet Chilli Fish Cocktail
Sekiranya anda suka sesuatu yang manis dan rangup, maka Sweet Chilli Fish Cocktail kami yang baru adalah tepat untuk anda. Nikmati koktail ikan semulajadi dalam lapisan cili yang manis. 

Panko Coated Squid Strips
Untuk merasai kenikmatan Jepun, cubalah Panko Coated Squid Strips kami. Struktur sotong dilapisi dengan serbuk roti untuk tekstur rangup dan kenyal. 

Self-indulgence, get-togethers or on-the-go meal, these easy-to-make nibbles will surely satisfy every time.  

Bersempena dengan pelancaran baru ini, anda juga berpeluang memenangi premium Vaya Tyfynn lunchbox dengan setiap pembelian produk bermula dari dari 1 Januari 2020 hingga 31 Mac 2020.

Rangkaian produk Pacific West dengan dibuat secara teliti oleh pasukan Chef Kuliner dan Teknologik Makanan untuk menambah nilai dan memperkayakan gaya hidup pengguna dengan: -

👉 Convenience - Readily prepared that cooks within minutes, direct from freezer to fryer/oven.  

👉 Innovation - Continuous creation of new products offering varieties in selections and taste

👉 Quality - Pilihan makanan laut dan bahan makanan yang sesuai dengan piawaian keselamatan dan proses makanan antarabangsa dengan BRC, IFS, HACCP dan YUM! akreditasi. Produk kami semua disahkan HALAL.

Produk Pacific West boleh didapati di semua cawangan runcit utama dan bebas di seluruh negara seperti AEON, AEON Big, Tesco, Giant, Sunshine, Jaya Grocer, Cold Storage, Sam Groceria dan banyak lagi.

Jom dapatkan segera produk keluaran Pacific West di pasaran ❗

Untuk maklumat lanjut, boleh layari & kunjungi :

💕 Laman web rasmi : www.pacificwestfoods.com 

#PacificWestMy 


You Might Also Like

1 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community