Bertenaga Sepanjang Hari Dengan Shine Goldvite F Softgel Capsule

Salam dan Hai semua,

Selain pengambilan makanan dan diet yang seimbang, Lia juga ada mengambil beberapa vitamin sebagai suplemen tambahan. Bekerja sepanjang hari memang sangat meletihkan di mana memerlukan tenaga sampingan untuk kekal bertenaga. Lia memang mengambil suplemen vitamin seperti Vitamin C, E, Omega, COQ10 dan banyak lagi. Tapi Lia belum pernah mencuba suplemen Shine Goldvite F Softgel Capsule dari SHINE.

SHINE merupakan salah satu jenama vitamin yang popular di pasaran. Lia juga pernah mencuba beberapa produk dari jenama ini sebelum ini. Lia terangkan dengan lebih lanjut, kita mengenali dahulu produk SHINE.

Mengenai SHINE

📌Suplemen kesihatan SHINE dirumuskan untuk meningkatkan kesihatan seseorang melalui bekalan nutrisi penting yang memenuhi keperluan seluruh keluarga.

📌Suplemen kesihatan SHINE menyediakan nutrisi liputan 360 darjah yang merangkumi kesejahteraan umum, penyediaan herba, kesihatan lelaki, kesihatan wanita, kesihatan tulang, kesihatan sendi, ajaib kanak-kanak, makanan berfungsi dan kesihatan penghadaman.

📌SHINE berfungsi dan akan terus bertindak sebagai platform penyedia makanan kesihatan yang membantu meningkatkan kesihatan dan evolusi gaya hidup hidup era.

Pembungkusan & Bentuk Produk

www.liahasty.com
Shine Goldvite F Softgel Capsule didatangkan di dalam kotak berwarna putih yang sekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, kod bar, cara penggunaan dan alamat dikilangkan.

Maklumat Produk

Shine Goldvite F Softgel Capsule

www.liahasty.com

Bahan Utama :
✔ Ekstrak akar Ginseng Korea
✔ Royal Jelly
✔ Multivitamin & Mineral

Shine Goldvite F Softgel Capsule mengandungi Ginseng Korea, Royal Jelly, mineral dan vitamin penting sebagai makanan kesihatan diet.

Saiz pek:
📌 5's x 6 softgels

www.liahasty.com
Dalam kotak ini terdapat 30 kapsul berwarna maroon kecoklatan yang dibungkus dalam bentuk pek dan disetiap pek ada 5 kapsul.

www.liahasty.com
Pandangan belakang pek kapsul yang tidak mudah terkoyak atau tertanggal. Goreskan atau tebuk di bahagian lembut untuk keluarkan kapsul setiap kali bila pengambilan.

Bahan& Kandungan:

www.liahasty.com
Setiap kapsul lembut Shine Goldvite F Softgel Capsule mengandungi :

Ekstrak Ginseng Korea - 50mg
Royal Jelly - 10mg
Vitamin A - 2,500 I.U.
Vitamin B1 - 2mg
Vitamin B2 - 2mg
Vitamin B3 - 20mg
Vitamin B5 - 27.5mg
Vitamin B6 - 2mg
Vitamin B12 - 6mcg
Vitamin C - 100mg
Vitamin D2 - 400I.U.
Vitamin E - 45 I.U.
Besi - 9mg
Tembaga - 2mg
Magnesium - 40mg
Zink - 4mg
Kalsium - 90.6mg
Mangan - 0.98mg
Kalium - 8.1mg

Arahan & dos penggunaan:

www.liahasty.com
Dewasa dan Kanak-kanak di atas 12 tahun mengambil 1 softgel setiap hari selepas makan

Indikasi:
👉 Sebagai makanan tambahan
👉 Sebagai supplemen kesihatan

Amaran
Ginseng tidak sesuai pada wanita hamil. Penggunaan ginseng yang selamat pada wanita dan kanak-kanak yang menyusu. Jangan melebihi dos yang dinyatakan. Keselamatan pada kegunaan jangka panjang ginseng belum ditubuhkan. Produk ini mengandungi jeli diraja dan boleh menyebabkan reaksi alergi yang teruk termasuk reaksi anafilaksis yang maut dalam individu yang mudah dijangkiti. Asma dan alahan menderita mungkin berisiko tinggi.

www.liahasty.com
📌Simpan pada suhu di bawah 30oC
📌Lindungi dari cahaya dan terpikat
📌Jauhkan jangkauan kanak-kanak

Harga : RM39.90

Gunakan Kod: GOLDVITE (Beli 2 mendapatkan 15% Off)

Boleh dapatkan juga produk ini online platform Shopee, KLIK SINI untuk dapatkan produk ini.

Post a Comment

0 Comments