Happy 1st anniversary The Prestige Hotel Pulau Pinang

June 08, 2020

Salam dan Hai semua,


HAPPY 1ST ANNIVERSARY 
THE PRESTIGE HOTEL PULAU PINANG


A YEAR OF COUNTLESS MEMORIES

“We may be petite, but we are exclusive. Stay safe, stay exclusive”

Pada 1 Jun 2020 yang lepas merupakan ulangtahun 1️⃣ tahun telah beroperasi di Pulau Pinang. 😄 Congrats 👏 The Prestige Hotel Penang 🥳🎊🎉

Mungkin ada segelintir yang masih tidak mengetahui dimana lokasi hotel ini. Hotel ini juga berada di tengah kawasan Georgetown di Gat Lebuh Gereja, berdekatan juga dengan kawasan jeti & feri Pulau Pinang.

Kalau dari luar anda akan nampak satu heritage building berwarna putih tersergam indah. Hotel ini berkonsepkan dengan modern-heritage & tampak mewah berwarna putih ini dan sekaligus menampakkannya sangat klasik. Kalau nak bergambar memang hotel ini sangat instagrammable. Anda jangan lupa masuk di kawasan lobi, walkway, lift dan kafe berdekatan di mana banyak port bergambar yang sangat menarik.



Thanks a lot 😘 for the cute cake 🍰 Siap comel lagi dengan bentuk kek no 1.



Lia doakan semoga lebih success masa akan datang & sentiasa menjadi hotel terbaik di Pulau Pinang😎 Sebagai rakyat & juga blogger Pulau Pinang Lia sentiasa support hotel ini dalam masa akan datang. 

Warga Pulau Pinang dan juga luar, jika anda datang ke sini jangan lupa untuk menginap di hotel ini & juga anda boleh cuba makan di restoran dan kafe ini. Jom support hotel ini semoga dapat bertahan untuk masa akan datang & sentiasa menjadi salah satu hotel yang digemari ramai.

Mengenai The Prestige Hotel

The Prestige Hotel Penang adalah label hospitaliti mewah yang terletak di tengah-tengah kawasan warisan dunia Georgetown UNESCO. Diilhamkan oleh warisan zaman penjajahan Victoria, ia mengalu-alukan pengembara wanita itu ke tempat kejadian penjajah yang mengagumkan. Mengandumgi 162 bilik, tempat makan sepanjang hari, arcade dengan campuran kedai runcit, ruang acara dan kolam infiniti di atas bumbung.

Jarak hanya 25 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Penang, & jarak berjalan kaki hanya beberapa minit ke kawasan budaya Penang dan penemuan gourmet popular, bersama dengan layanan Prestige yang lebih baik, The Prestige Hotel Penang membawa inspirasi tempatan kepada kehidupan untuk pelancong dunia yang berani yang ingin mengalami daya tarikan setempat dengan yang terbaik. Ia adalah ruang tamu pereka yang sempurna untuk eksekutif perniagaan yang sibuk dan pengembara dunia kontemporari hari ini.



Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:

The Prestige Hotel Penang

8 Gat Lebuh Gereja, 10300, Georgetown, Pulau Pinang

Telefon: +604 217 5888

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community