Rawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

July 14, 2020

Salam dan Hai semua, 

Penjagaan wajah memang sangat penting untuk setiap wanita lagi-lagi bila berkerjaya. Jangan ingat hanya mencuci wajah kulit sudah betul bersih & terawat. Kita perlu ada produk tambahan untuk merawat dan memulihkan kulit wajah selain pencuci muka. Dalam masa yang sama tekanan kerja, terdedah dengan cuaca panas dan kesibukan kerja boleh menyebabkan kulit wajah kita akan bermasalah. Bukan sahaja diri kita sahaja kepenatan, kulit wajah juga akan keletihan dan menjadi kering.

Rawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Nasib baik Lia menjumpai produk dari Taiwan yang boleh merawat & memulihkan kulit wajah Lia yang keletihan dan kering iaitu NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum. Produk ini juga sangat unik dan menarik di mana mask datang dengan serum. Jarang ada produk yang ada 2 in 1 macam ni kan so sekaligus kulit akan terawat, hidrat dan lembap.

NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Rawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum ialah 2 step treatment mask yang cepat hidrat dan menenangkan, memulihkan & mencerahkan kulit yang keletihan dan kulit kering.

Produk ini datang dengan dua pembungkusan iaitu pembungkusan kecil 2ml untuk serum dan pembungkusan besar 20ml untuk mask dan perlu menggunakan 2 step ini.

STEP 1
Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask 

+

STEP 2
Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Keterangan Produk

Rawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Mask 100% Semula jadi yang direka di makmal menggunakan jenis bakteria yang unik. Bio-selulosa mempunyai struktur rangkaian gentian yang sangat halus & sangat tulen dengan setiap seratnya lebih tipis 2000x daripada sehelai rambut pada jarak 20-50nm.

Bio-selulosa mempunyai sifat unik seperti afinitas yang lebih tinggi, daya serap yang lebih tinggi dan kadar penembusan yang lebih tinggi berbanding dengan bahan topeng lain yang boleh didapati secara komersial seperti topeng kain, sehingga membolehkan nutrien menembusi 8-15x lebih dalam ke kulit.

Ciri-ciri Utama & Kelebihan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask:

Eco-Friendly Sheet
✅ Semua kepingan bebas toksin semula jadi yang terbuat dari strain bakteria yang unik
✅ Ekstra lembut & lembut untuk kulit

Super Hydrating
✅ Menahan cecair 100 kali ganda dari berat kering & 10 kali lebih menghidratkan daripada lembaran topeng kain yang biasa digunakan
✅ Memberi penghidratan & khasiat serta merta ke kulit

Exceptional Adhesion
✅ Kunci kelembapan dengan berkesan & membolehkan nutrien diserap oleh kulit
✅ Lembaran topeng NUViT Bio-Cellulose terbukti dapat menyampaikan 90% bahan aktif ke dalam kulit hanya dalam 10 minit

Pembungkusan Produk
Produk NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum ini didatangkan dengan kotak berwarna biru dan sekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, alamat dikilangkan, bahan dan kandungan, & cara penggunaan.

Bentuk Produk
Produk NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum didatangkan dengan bentuk bungkusan kepingan kecil 2ml untuk serum dan kepingan 20ml untuk mask.
Pandangan Hadapan Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask
Pandangan Belakang Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask

1 kotak didatangkan dengan 3 set (mask & serum). Sekarang promo jika beli 1 kotak akan PERCUMA lagi satu set.

Pandangan Hadapan Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Pandangan Belakang Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Pada setiap kepingan mask & serum juga berwarna biru tua & dilabelkan nama produk, keterangan produk, & cara penggunaan.

Tekstur produk
Tekstur produk NUViT Quintuple Hyaluronic Acid Serum ini dalam bentuk cecair berwarna putih, ringan, tidak melekit, tidak berbau wangi, cepat meresap dan mudah diaplikasi.

Tekstur produk NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask ini dalam bentuk cecair berwarna putih, ringan, tidak melekit, tidak berbau wangi, cepat meresap dan mudah diaplikasi.

Cara Penggunaan

1. CLEANSE
👉 Cuci & bersihkan wajah anda dengan pencuci muka pilihan anda. Kemudian bilas & keringkan.

2. PREP


👉 Aplikasi perlahan-lahan serum NUViT Quintuple Hyaluronic Acid Serum di dalam bungkusan kecil kepada kulit wajah. Ratakan & urut dengan lembut.

3. APPLY


👉 Aplikasi kepingan mask NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask di dalam bungkusan kepada kulit wajah & tekan secara lembut dengan jari supaya melekat dengan sempurna. Biarkan selama 20 hingga 30 minit.

4. MASSAGE
👉 Keluarkan mask dan urut perlahan-lahan ke atas kulit wajah supaya serum cepat menyerap ke kulit wajah. Jangan cuci muka selepas memakai mask.
Bahan & Kandungan

Palmaria Palmata Extract
➽ Melindungi Kulit
➽ Penyembuhan
➽ Menyerlahkan
➽ Melembap
➽ Antioksidan

Avena Sativa Kernel Extract
➽ Lancar
➽ Melembap
➽ Antioksidan
➽ Anti-radang

Quintuple Hyaluronic Acid
➽ Kombinasi 5 molekul asid hyaluronik yang berbeza untuk penyerapan nutrien yang hebat ke dalam kulit
➽ Melembabkan secara mendalam
➽ Penyaman Kulit
➽ Mempromosikan Penyembuhan Luka
➽ Kunci Kelembapan untuk mengelakkan TEWL (Kehilangan Air Transepidermal)

Sesuai untuk jenis kulit:
Sesuai untuk semua jenis kulit, selamat digunakan & efektif.

Berat produk :
3 x 2ml Mask
3 x 20ml Mask

Harga :
RM 79.00
RM 65.90
[BUY 1 BOX (3pcs) FREE 1 Pc]


Rawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid SerumRawatan & Pulihkan kulit wajah dengan NUViT Instant Restoring And Hydrating Bio-Cellulose Mask With Quintuple Hyaluronic Acid Serum

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :

📎 Laman web : http://www.nuvit.com.my/

📎 Email : nuvit@yspsah.com
📎 No. Telefon : +6012 4974 288

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community