Lagu Single Terbaru ANGAN MERINTIH Nyanyian artis IQA NIZAM

October 13, 2020

Salam dan Hai semua,

Lagu SIngle Terbaru ANGAN MERINTIH Nyanyian artis IQA NIZAM

Korang dah dengar lagu single terbaru Angan Merintih nyanyian Iqa Izam

Lagu ini telah dilancarkan pada 25 September yang lalu dan mendapat 28K views di YouTube dalam masa 2 minggu sahaja 👏 Penampilan utama pelakon Fimie Don, Raden Zaharatul & Iqa Izam sendiri dalam music video ini.

Music video ini memaparkan pasangannya telah curang bersama orang lain dan hatinya terluka dan kecewa. Memang kena dengan lirik yang nyanyian Iqa Izam. Korang nak tahu kena tengok sendiri music video ini.
 Siapakan Iqa Nizam

Sebelum ini Lia selalu mendengar nyanyian Iqa Izam berduet bersama Thomas Arya seperti lagu Satu Hati Sampai Mati, Izinkan, Demi Rela Cinta dan banyak lagi. Beberapa lagu ini memang hits sehingga menjadi pujaan dan lagu pilihan nyanyian setiap kali karoeke. 

Bagi yang baru mengenali beliau mesti akan menyangka dari Malaysia bukan ❓Artis Iqa Izam ini berasal dari Padang Indonesia memang mempunyai bakat dalam nyanyian dan suara yang sedap & unik. Iqa Izam juga merupakan artis di bawah naungan Insictech Musisland Sdn. Bhd. 


<center><iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/8a0mUqwyVOQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Jom kita hayati music video lagu ini bersama lirik di bawah.

ANGAN MERINTIH ARTIS : IQA NIZAM LAGU / LIRIK: EL HADAM Verse 1: Telah Tercipta, Saat Dirasakan Tiba Menjunjung Nikmat Bahgia Tanpa Duga Namun Terselit Sesuatu Yang Menyakitkan Tanpa Segan Silu Pre chorus: Mana Mungkin, Ku Kan Menjadi Sasaranmu Lagi Kerana Ku Tahu Kau Hanya Membuatku Ku Berangan Dalam Beradu-!!! Chorus 1: Disaksikan Bulan Indah Cantik Mengambang Temani Hatiku Sepinya Dibunuhmu Bicara Katamu Membuatku Akur Kisah Tersimpan Hanya Mimpiku Verse 2: Biar Sakit Dalam Diri Ku Sendiri Takku Biar Mereka Menangis Untukku Kerana Ku Yakin Disebalik Kisahku Tersimpan Harga Tiada Ternilai

Online Music Store: http://www.i-musicland.com


Aktifkan nada pemanggil ini dengan cara berikutnya:

MUAT TURUN NADA DERING
Maxis CallerRingtones -- Dial *131*669926# tekan Call/Hantar
DiGi CallerTunes -- Dial *233*1373151# tekan Hantar/Call
Celcom CallMeTones -- Dial *323*738750# tekan Call/Hantar
U Mobile ColourTones -- Taip CRM 10051619 dan hantar ke 28383

Album : Iqa Nizam - Angan Merintih
℗ & © 2020 INSICTECH MUSICLAND SDN BHD
Publishing: MEDIA ASIA PRODUCTION SDN BHD

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community