Serum untuk Brightening & Glowing Skin dari NINA AMMAY

December 10, 2020

Salam & Hai semua,

Siapa peminat serum di sini ❓ Yeah kita sama sebab memang Lia penggemar serum & banyak koleksi serum. Boleh dikatakan Lia meangaplikasi serum setiap hari 2 kali untuk kulit wajah. Serum juga salah satu produk skincare yang setiap wanita wajib ada.

Salah satu serum favorite LH sekarang ialah serum dari NINA AMMAY. LH suka sangat dengan packaging & ianya selamat digunakan. Kesanya seawal 6 hari jika disiplin dalam pemakaian. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit, brightening & glowkan skin anda.

Pengasas Produk NINA AMMAY 

Fadzliana Ammay juga dikenali sebagai Puan Nina, adalah wanita yang menerajui jenama NINA AMMAY.

Jenama NINA AMMAY berasal dari gabungan nama panggilannya (Nina) dan nama arwah ayahnya (Ammay). Dilahirkan di Selangor, dia dibesarkan oleh ibu tunggal selama 28 tahun yang lalu dengan penuh perhatian. Dengan kesungguhan itu, dia menjadikan ibunya sebagai inspirasi dalam mencapai kejayaan.

Sebagai wanita yang berkembang sepanjang tahun, minatnya terhadap kecantikan & gaya hidup sihat telah membawanya untuk mendalami dunia kecantikan ini. Dia percaya bahawa setiap wanita mempunyai keunikan tersendiri dalam mencantikkan diri dan berhak untuk senang dengannya.

Dengan itu, Nina mengeluarkan produk yang sesuai dengan semangat untuk memastikan semua wanita di luar sana akan mendapat kepercayaan diri dengan kulit yang sihat, serta menghargai proses yang diperindah dengan cara yang paling selamat.

Oleh itu, mari kita ikuti gaya hidup kecantikan anda dengan NINA AMMAY hari ini.

Keterangan Produk

NINA AMMAY

INTENSE GLOW REPAIR SERUM

For Brightening & Glowing Skin




Pembungkusan Produk


Produk NINA AMMAY didatangkan dengan kotak berwarna putih kuning sekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, bahan dan kandungan, & berat produk

.Bentuk Produk

Produk NINA AMMAY didatangkan dalam bekas botol kecil yang bukaannya terdapat pemicit untuk menyedut serum. Disekelilingnya dilabelkan nama produk, keterangan produk, bahan dan kandungan, & berat produk. Botol kecil yang comel ini mudah dipegang dibawa ke sana sini termasuklah travel.

Tekstur Produk

Produk serum NINA AMMAY  ini datang dalam bentuk cecair lutsinar & bila disapukan ianya idak melekit, ringan & mudah meresap.

Bahan & Kandungan

Kebaikkan Produk

Cara Penggunaan Produk

Picit serum dengan pemicit untuk amaun yang hendak digunakan.

Letakkan pada bahagian wajah & leher kemudian sapu perlahan-lahan dengan lembut sehingga ianya meresap.

Testimoni Produk






Berat Produk : 15ml

Harga Produk : RM49.00


Dapatkan segera produk serum NINA AMMAY sekarang 


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :


#nacosmeticsoffical #serumbyna #nacosmeticsoffical

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community