Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

February 01, 2021

Salam & Hai semua, 

Selain penampilan yang bersih dan kemas, penjagaan kulit wajah juga sangat penting. Penggunaan skincare seperti cleanser, toner, sunblock dan banyak lagi adalah asas permulaan penjagaan wajah. Tetapi jika anda ada mahukan 'glass skin' ataupun tekstur sihat yang berkilau anda perlu penjagaan ekstra.

Apa itu Glass Skin

Glass Skin adalah istilah untuk kulit yang sangat halus, sekata dan berkilau yang sangat sempurna sehingga kelihatan seperti kaca.

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Bagaimana untuk mendapatkan glass skin❓ Kini Lia tak payah risau sebab lia boleh dapatkan dengan hanya menggunakan produk CELLNIQUE Paramedical Glassy Getter. Mesti ramai yang mengenali jenama CELLNIQUE ini bukan, jenama yang sangat dikenali dalam dunia kecantikan dengan kualiti produknya yang sangat bagus.

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Mengenai CELLNIQUE

CELLNIQUE percaya bahawa semua wanita berhak mendapat penyelesaian kecantikan terbaik. Adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menyediakan semua produk dan perkhidmatan terbaik kepada semua wanita dengan sopan, pantas, profesional dan berkualiti. CELLNIQUE setia pada revolusi penyelesaian salon kecantikan yang berorientasikan hasil, namun dipercayai yang bertujuan untuk mencapai kecantikan yang sempurna. Ini adalah semangat dan semangat kami, terhadap nilai perniagaan kami, dan kehidupan pekerja kami. Anda berhak mendapat lebih.

CELLNIQUE paramedical glassy getter

Negara Asal: Taiwan

Only glassy getter is the highest quality of glasslike skin.

Teruskan selama 14 hari dan anda akan melihat kesannya!

Pembungkusan Produk

Produk ini didatang dalam kotak dan dibalutkan dengan bubble wrap untuk mengelakkan produk rosak. Di hadapan & belakang produk dilabelkan dengan sticker nama produk, keterangan produk & berat produk dalam Bahasa Inggeris.

Di dalam kotak ini terdapat 4 produk ini, antaranya :
☑ MA18 10ml
☑ Super Antioxidant oil serum 10ml
☑ Intensive Hydrating Cream 15ml
☑ Hydraboost Ceramides First Essence 30ml


Jom Lia nak terangkan sahulu satu persatu produk CELLNIQUE Paramedical Glassy Getter.

Hydraboost Ceramides First Essence

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Esen pertama pelembap super dengan hasil yang lama

Hydra Boost Ceramides First Essence memberi anda penyerapan segera penghidratan penambah kulit yang optimum untuk sepanjang hari. Menyegarkan pada kulit, tetapi melindungi secara dinamik, esensi ringan dan tidak berminyak ini melindungi kulit anda dari kekeringan dengan menyokong penghalang kelembapan semula jadi kulit anda.

Faedah utama:
Kelembapan yang dalam dan tahan lama, menguatkan penghalang kulit, kulit licin dan lembut

Isipadu: 30ml

Masalah Kulit
✅ Kekeringan

Jenis Kulit
👉 Kulit Berkeringat
👉 Kulit Kering

Bahan utama:
Ceramides, ekstrak chondrus crispus (NMF)

Bahan-bahan Penuh:
Aqua (Air), Butylene Glycol, Glycereth-26, Propylene Glycol, Glycosyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolyzate, Hydroxyethylcellulose, Gliserin, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Niacinamide, Air Laut, Malachite Extract, Pitrenitrine, Panitren 20 Minyak Kastor Terhidrogenasi, Sorbitan Isostearat, PPG-26-Buteth-26, Ekstrak Chondrus Crispus, Asid sitrik, Glyceryl Acrylate / Acrylic Acid Copolymer, 1,2-Hexanediol, PVM / MA Copolymer, Iodopropynyl Butylcarbamate, PEG-40, Oil Castororogen, PEG-40 , Sodium Hyaluronate, Glyceryl Caprylate, Pancratium Maritimum Extract, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Parfum

Cara Penggunaan :
Gunakan siang dan malam selepas membersihkan dan mengencangkan. Sapukan secara merata pada wajah dan leher, dalam pergerakan pekeliling ke atas dan ke luar. Selepas itu, teruskan dengan HYDRA BOOST CERAMIDES MOISTURIZER.

MA18 10ml

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Dengan ketulenan dan potensi tinggi bahan aktif, MA 18 dengan pantas mempercepat pembaharuan kulit dari setiap sudut dan membetulkan perubahan warna kulit apabila digunakan secara berkala. Penyerapan tambahan Ekstrak Centella Asiatica, Beta-Glucan dan Asid Hyaluronik dalam serum yang kuat ini memastikan kulit yang muda, lebih cerah dan berseri, memberikan anda pengalaman kecantikan yang menyenangkan.

Isipadu: 10ml

Masalah Kulit
✅ Penuaan 
✅ Pori Tersumbat
✅ Hiperpigmentasi
✅ Pori Besar
✅ Berminyak

Jenis Kulit
👉 Kulit Penuaan
👉 Kulit Kering
👉 Kulit Normal
👉 Kulit Berminyak
👉 Kulit Pramatang

Bahan Penuh
Air yang disucikan (Aqua), Asid Mandelik, Gliserin, PEG-400, Butilena Glikol, Ekstrak Centella Asiatica, Beta-Glucan, Natrium Hyaluronate, Ammonium Glycyrrhizate, Allantoin, Triethanolamine, Phenoxyethanol

Bahan Utama

Asid Mandelik 18%
✔ Saiz molekul Mandelic Acid yang lebih besar memungkinkannya menembusi kulit dengan lebih perlahan yang seterusnya menjadikannya sangat lembut dan cenderung menyebabkan kerengsaan.
✔ Ia berfungsi untuk mempercepat pergantian sel dengan melarutkan ikatan kecil yang menyatukan sel kulit, membantu menghilangkan kulit mati di permukaan yang boleh menyebabkan kulit kusam.
✔ Menembusi lapisan kulit yang lebih dalam untuk menghalang pengeluaran melanin. Mengurangkan hiperpigmentasi dan perubahan warna,
✔ Membantu mengatur pengeluaran sebum dan seterusnya mengurangkan kejadian jerawat.

Ekstrak Centella Asiatica
✔ Dipilih dari Perancis. Paling terkenal dengan khasiat penyembuhannya.
✔ Mengandungi sekumpulan bahan aktif yang dikenali sebagai terpenoid, yang membentuk sekitar 8% berat tanaman.
✔ Memiliki kepekatan tinggi flavonoid, steroid triterpenik, asid amino, dan gula. Bersama-sama, unsur-unsur ini dapat memberikan pelbagai manfaat kulit seperti anti-penuaan, pelembab, dan sifat menenangkan kulit.
✔ Membantu meningkatkan fungsi penghalang kulit. Ini meningkatkan pengekalan kelembapan pada kulit, yang secara tidak sengaja dapat menimbulkan kesan menenangkan kulit.

Asid hyaluronik
✔ Jenis faktor pelembap semula jadi (NMF) yang merupakan agen penghidratan yang dapat meningkatkan kadar kelembapan kulit dan membantu mencegah kehilangan kelembapan.
✔ Dapat menahan berat badan sebanyak 1000 kali ganda dan dapat membantu membersihkan kawasan kering
✔ Ia dapat menembusi lapisan kulit yang lebih rendah, menarik dan menahan air, dan meningkatkan penyerapan nutrien.
✔ Menghidrat dan menggebukan kulit dengan menarik air untuk mengekalkan penghidratan yang tahan lama.

Beta-Glucan
✔ Ia mempunyai beberapa sifat antioksidan dan merupakan agen penenang kulit. Beta-glukan dianggap sebagai bahan yang sangat baik untuk meningkatkan penampilan kemerahan dan tanda-tanda kulit sensitif yang lain.

Cara Penggunaan
Setelah menggunakan Hydra Boost Ceramides First Essence, peras 2 - 3 tetes MA 18 ke telapak tangan dan sapukan secara merata pada wajah dan leher sehingga diserap sepenuhnya, diikuti dengan menggunakan pelembap.

Amaran ❗
☝ Elakkan hubungan rapat di sekitar kawasan mata.
☝ MA 18 mempunyai sensasi pemanasan apabila terkena kulit.

Super Antioxidant oil serum 

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

📍 Tetapkan semula kecerahan kulit anda yang muda dengan kepekatan tinggi Astaxanthin, keajaiban merah yang berkhasiat.
📍 Ia membantu menenangkan kulit yang tidak teratur, melawan tanda-tanda penuaan dengan dos antioksidan yang tinggi.
📍 WAJIB ada di setiap meja solek.

Saiz: 10ml

Masalah Kulit
✅ Penuaan
✅ Dehidrasi
✅ Hiperpigmentasi
✅ Pori Besar
✅ Sensitif

Jenis Kulit
👉 Kulit Penuaan
👉 Kulit Dehidrasi
👉 Kulit Kering
👉 Kulit Normal
👉 Kulit Pramatang

Faedah Utama:
💕 Mempertahankan kulit daripada tekanan dan pencemaran persekitaran harian
💕 Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan yang kelihatan
💕 Memperbaiki penampilan ketidakteraturan, keanjalan dan kekencangan kulit
💕 Menggalakkan pertumbuhan semula kulit
💕 Mencerahkan kulit wajah

Bahan Aktif Utama:
Minyak Biji Astaxanthin, Paeonia Suffruticosa, dan Tocopheryl Acetate (Vitamin E)

Bahan-bahan Penuh:
Cyclopentasiloxane, Isotridecyl Isononanoate, Caprig / Capric Triglyceride, Butyloctyl Salicylate, Dimenthicone, Caprylyl Methicone, Cetyl Ethylhexanoate, Paeonia Suffruticosa Seed Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Cetyl Dimenthetron, Asetronan, Acacenteron Butylated Hydroxytoluene, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimenthicone Crosspolymer

Cara Penggunaan :
Gunakan siang dan malam selepas pembersih dan toner. Sapukan ke muka dan leher secara merata, dengan gerakan bulat ke atas dan ke luar sehingga diserap sepenuhnya.

Intensive Hydrating Cream 

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Krim bertekstur kaya ini menyediakan asas penghidratan yang baik dan bertindak sebagai kelegaan segera untuk kulit kering dan kering.
✔ pH 5.0-6.0
✔ Cruelty-free

Krim bertekstur kaya ini menyediakan asas penghidratan yang baik dan bertindak sebagai kelegaan segera untuk kulit kering dan kering. Diperkaya dengan Ceramides dan Phytosphingosine, Intensive Hydrating Cream membantu mengurangkan kekeringan dan kelemahan dengan menguatkan lapisan lipid pelindung kulit dan menyuburkan kulit. Anti-oksidan yang kuat juga menjaga kulit terlindung dari serangan persekitaran yang keras. Hasil akhirnya adalah kulit yang kelihatan lembap yang ditunjukkan setelah penggunaan yang singkat sehingga kulit terasa selesa, lembut dan kelihatan sihat.

Saiz : 15ml

Masalah Kulit
✅ Penuaan
✅ Dehidrasi
✅ Hiperpigmentasi
✅ Pori Besar

Jenis Kulit
👉 Kulit Berkeringat
👉 Kulit Kering

Fungsi
• Krim bertekstur kaya yang menghidrat, menyuburkan dan melembutkan kulit.
• Memberi kelegaan segera untuk kulit kering dan kering
• Diperkaya dengan lipid kelembapan yang serupa dengan kulit - Ceramides dan Phytospingosine, ia menguatkan lapisan lipid pelindung kulit untuk membantu mengekalkan kelembapan kulit dan mengurangkan TEWL
• Dengan tahap lipid kelembapan yang diperbaharui, kulit terasa kepompong dan terlindung dari penyerang harian dari perubahan iklim dan musim
• Juga menambah dan memulihkan kulit dengan kelembapan penting untuk mengekalkan tahap penghidratan ideal kulit
• Meringankan kegatalan, kelembutan, sesak dan garis berbulu yang disebabkan oleh dehidrasi

Bahan Aktif Utama:
Ceramide I, III, 6II & Phytosphingosine
✔ Menambah lipid kelembapan kulit
✔ Menyuburkan & melembapkan kulit secara mendalam
✔ Menguatkan filem hidrolipidik untuk membantu mengekalkan kelembapan dan mengurangkan TEWL
✔ Kulit terasa kepompong dan terlindung dari penyerang harian

Trehalose
✔ Kehadiran trehalosa dalam tanaman adalah salah satu sebab mengapa gurun tandus mekar setelah hujan
✔ Menghidrat kulit dan membantu mengekalkan struktur semula jadi kulit
✔ Melindungi kulit dari keadaan iklim yang berpotensi merosakkan

Asid hyaluronik
✔ Ejen pengikat air yang kuat, menyerap dan menahan air sehingga 1,000 kali beratnya sendiri
✔ Penting dalam penghidratan dan pelinciran
✔ Kekurangan kelembapan - memberikan kulit wajah yang muda

Bahan-bahan Penuh:
Air yang disucikan (Aqua), Ekstrak Daun Aloe Barbadensis, Butilena Glikol, Gliserin, Glyceryl Polyacrylate, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Polyisobutene, Hydrogenated Meadowfoam Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Camellia Oleifera Aluminium Butter , Trehalose, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Dimethicone, Saccharide Isomerate, Citric Acid, Sodium Citrate, Topher ), Ascorbyl Glucoside (Vitamin C), Sodium Hyaluronate, Dipotassium Glycyrrhizinate, Allantoin, Chlorphenesin, Methylparaben, Phenoxyethanol, Fragrance

Cara Penggunaan
Gunakan siang dan malam selepas pembersih, toner, penjagaan mata dan serum. Sapukan ke muka dan leher secara merata, dalam pergerakan pekeliling ke atas dan ke luar.

How to Apply

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Anda boleh menggunakan produk ini bersama produk anda yang lain. Boleh ikut step tertera di bawah :

Step 1: Cleanser

Step 2 : Toner

Step 3: Hydra Boost Ceramides First Essence

Step 4: MA 18 (only pm)

Step 5: Super Antioxidant oil serum

Step 6: Intensive Hydrating Cream

Step 7: Sunblock

Arahan Penggunaan

Pagi

1. Setelah membersihkan dan aplikasi toner, tuangkan Hydra Boost Ceramides First Essence ke telapak tangan dan tekan perlahan-lahan esen ke dalam kulit anda

2. Picit 2-3 tetes Super Antioxidant Oil Serum ke telapak tangan dan sapukan ke wajah secara merata sehingga diserap sepenuhnya.

3. Sapukan 1-2 titis Intensive Hydrating Cream seukuran kacang ke wajah secara merata sehingga diserap sepenuhnya.

4. Akhir sekali, ikuti dengan sunblock kegemaran anda dan anda sudah bersedia untuk pergi!

Malam

1) Setelah membersihkan dan aplikasi toner, tuangkan Hydra Boost Ceramides First Essence ke telapak tangan dan tekan perlahan-lahan esen ke dalam kulit anda

2) Masukkan 2-3 titis MA18 ke telapak tangan dan ratakan dengan lembut ke seluruh wajah.

3) Picit 2-3 titis Super Antioxidant Oil Serum ke telapak tangan dan sapukan ke wajah secara merata sehingga diserap sepenuhnya.

4) Akhir sekali, sapukan 1 - 2 titis Intensive Hydrating Cream ke wajah sehingga rata dan anda bersedia untuk tidur malam yang tenang!

Testimoni

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

Korang tahu tak kalau disiplin & konsisten pakai produk CELLNIQUE Paramedical Glassy Getter ini selama 14 hari dan boleh nampak kesan glasskin & glowing pada kulit anda. Sekali pemakaian pun dah boleh nampak juga. Kalau pakai berterusan anda boleh dapatkan glass skin impian anda❗ So korang boleh tengok sendiri kan hasilnya bila Lia sendiri mencubanya.

Harga Produk :

Anda dapatkan produk ini satu set dengan harga RM 88.00 per set daripada Harga Asal RM 288. Khas untuk pembaga blog LIAHASTY anda boleh dapatkan dengan harga RM88.00 sahaja di 👉https://www.cellnique.my/cart/order/index

CELLNIQUE Paramedical Glassy Getter

Dapatkan Kulit 'Glass Skin' dengan CELLNIQUE paramedical Glassy Getter

KLIK SINI UNTUK DAPATKAN PRODUK GLASSY GETTER

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :

📎 Laman web : https://www.cellnique.my/

#cellnique #glassygetter #classyglassybright

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community