Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

February 09, 2021

Salam & Hai semua, 

Kalau sebut mengenai produk Cosmoderm rasanya tak perlu diperkenalkan lagi. Produk ini sudah lama di pasaran & mempunyai penggunanya yang tersendiri. 

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Cosmoderm telah mengeluarkan produk baru iaitu Cosmoderm Perfect Balanced Range di pasaran. Produk ini juga telah membuat pelancaran pertama Cosmoderm Perfect Balanced Virtual Media Launch secara live di Facebook Live pada  27/01/20 yang lepas. Wang tunai RM10,000 dan produk bernilai RM250 untuk diberikan kepada mereka yang bernasib baik!

Mengimbangi dan mengekalkan kulit sihat anda adalah tujuan kami❤️
Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif
😍

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm
Produk Cosmoderm Perfect Balanced Range didatangkan dengan packaging berwarna pink yang memang menarik minat kaum Hawa. 

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Rangkaian produk Cosmoderm Perfect Balanced Range meningkatkan kecantikan anda dan mencapai kulit yang lebih sihat. Bahan utama ialah Prebiotik dan Calaminine untuk mengurangkan kemerahan pada kulit. Diuji secara dermatologi.

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

PREBIOTIK dikenali sebagai makanan untuk Bakteria Baik untuk ekosistem kulit mikro anda yang membantu mereka:
👉 Merangsang pertahanan semula jadi kulit
👉 Meningkatkan cahaya kulit
👉 Memastikan mikrobioma kulit anda seimbang

CALAMINE digunakan untuk manfaat kulit yang menenangkan termasuk:
👉 Meredakan kegatalan & kegatalan pada kulit
👉 Mengurangkan kegatalan & kemerahan kulit
👉 Menenangkan selaran matahari

Kadang-kadang, simple & pink routine adalah semua yang anda perlukan untuk kulit yang sihat dan cantik 😍

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Step 1: Perfect Balanced Cleanser. 
Aplikasi pembersih yang banyak di hujung jari anda. Membersihkan wajah anda dua kali sehari agar kulit anda segar 💧

Step 2: Perfect Balanced Toner. 
Tuangkan jumlah yang mencukupi di tangan anda dan lap pada kulit anda. Jangan lupa goncang sebelum menggunakannya 😁

Step 3: Perfect Balanced WOW CREAM. 
Aplikasi dalam berukuran kacang dan sapukan secara merata pada kulit anda

Step 4: Perfect Balanced Sun Milk SPF25PA++.
Kemasan yang sempurna sebelum beralih ke rutin solek anda 💄

Perfect Balanced Cleanser

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Keterangan Produk
Cosmoderm Perfect Balanced Foaming Cleanser diformulasikan dengan Prebiotic yang terkenal sebagai makanan kepada bakteria baik untuk eko-sistem kulit mikro yang membantu merangsang pertahanan semula jadi kulit, meningkatkan cahaya kulit dan mengimbangi mikrobioma kulit. Sementara Calamine digunakan untuk khasiat kulitnya yang menenangkan yang dapat meredakan kegatalan & kegatalan kulit. Juga membantu mengurangkan kegatalan kulit, kemerahan dan melegakan selaran matahari.


Cosmoderm Perfect Balanced Foaming Cleanser diformulasikan dengan Prebiotic dan Calamine yang membantu membersihkan pori-pori dalam & membersihkan kulit sambil melegakan kemerahan dan meningkatkan penyerapan kulit dari bahan berkhasiat lain.

Cara Penggunaan
Sapukan pada kulit lembap. Bilas sehingga bersih..

Bahan & Kandungan
Aqua, Palmitic Acid, Glycerine, Myristic Acid, Lauric Acid, Potassium Hydroxide, Stearic Acid, Cocoamidopropyl Betaine, Trehalose, Sodium Bicarbonate, Calamine (and) Triethoxycaprylylsilane, Disodium EDTA, Salicylic Acid, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Extract (and) Propanediol (and) Glycerin (and)Butylene Glycol (and) 1,2-Hexanediol, Propylene Glycol (and) Solanum Lycopersicum (Tomato) Extract (and) Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract (and) Citrus Grandis (Grapefruit) Extract (and) Vaccinium Myrtillus (Bilberry) Extract (and) Malic Acid, Lactic Acid, Citric Acid, Alpha-glucan Oligosaccharide (and) Polymnia Sonchifolia Root Juice (and) Maltodextrin (and) Lactobacillus

Saiz : 100ml
Harga : RM29.90

Perfect Balanced Toning Lotion

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Keterangan Produk
Cosmoderm Perfect Balanced Toning Lotion mengandungi Prebiotik dan Calamine. Prebiotik dikenali sebagai makanan untuk bakteria baik untuk eko-sistem kulit mikro yang membantu mereka merangsang pertahanan semula jadi kulit dan mengimbangkan mikrobioma kulit. Calamine digunakan untuk manfaat kulit yang menenangkan termasuk meredakan kegatalan dan kegatalan pada kulit. Juga, mengurangkan minyak dan kemerahan pada kulit.


Cosmoderm Perfect Balanced Toning Lotion adalah lotion toning rawatan yang menenangkan yang diformulasikan dengan Prebiotik dan 20,000ppm Calamine untuk menenangkan dan menenangkan kemerahan sambil membangunkan keupayaan penyerapan kulit, sehingga meningkatkan kelembapan kulit

Cara Penggunaan
Setelah membersihkan, tuangkan toning lotion ke telapak tangan. Tepuk perlahan muka. Goncang sebelum digunakan.

Bahan & Kandungan
Aqua, Glycerine, Candida bombicola/Glucose/Methyl Rapeseedate Ferment (and) Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (and) Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (and) Argania Spinosa Kernel Oil (and) Angelica Gigas Root Extract(and) Lithospermum Erythororhizon Root Extract (and) Glycyrrhiza Uralensis (Licorice) Root Extract, Propylene Glycol, Calamine (and) Triethoxycaprylylsilane, Ethoxydiglycol, Glycerin (and) Chamomilla Recutita Flower Extract, Glyceryl Stearate Citrate, Panthenol, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate, Alpha-glucan Oligosaccharide (and) Polymnia Sonchifolia Root Juice (and) Maltodextrin (and) Lactobacillus, Aloe Barbadensis Leaf Extract (and) Propanediol (and) Glycerin (and)Butylene Glycol (and) 1,2-Hexanediol, Disodium EDTA, Tocopherol, Sodium Hyaluronate (Low Molecular Weight <1.00MDa), Biosaccharide Gum-1, Phenoxyethanol (and) Sorbitan Caprylate
.
Saiz : 120ml
Harga : RM45.90


Perfect Balanced WOW CREAM. 

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Keterangan Produk
Cosmoderm Perfect Balanced Soothing WOW Cream mengandungi Prebiotik dan Calamine. Prebiotik dikenali sebagai makanan untuk bakteria baik untuk eko-sistem kulit mikro yang membantu mereka merangsang pertahanan semula jadi kulit dan mengimbangkan mikrobioma kulit. Calamine digunakan untuk manfaat kulit yang menenangkan termasuk meredakan kegatalan dan kegatalan pada kulit. Juga, mengurangkan minyak dan kemerahan pada kulit.


Cosmoderm Perfect Balanced Soothing WOW Cream dengan 30,000ppm Prebiotic yang membantu meningkatkan perlindungan permukaan kulit. Ia juga mengandungi Calamine yang membantu menenangkan, menenangkan kemerahan dan memerangi radikal bebas. Dengan teknologi WOW (Water-in Oil-in Water), ia membantu dan mengembalikan kelembapan kulit dan meringankan cela pada permukaan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit & kulit sensitif.

Cara Penggunaan
Sapukan secara merata ke seluruh wajah dan leher. Sesuai untuk Siang & Malam.

Bahan & Kandungan
Aqua, Trehalose, Cyclomethicone, Glycerine, Alpha-glucan Oligosaccharide (and) Polymnia SonchifoliaRoot Juice (and) Maltodextrin (and) Lactobacillus, Candida bombicola/Glucose/Methyl Rapeseedate Ferment (and) Olea Europaea (Olive) Fruit Oil (and) Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (and) Argania Spinosa Kernel Oil (and) Angelica Gigas Root Extract (and) Lithospermum Erythororhizon Root Extract, Glycyrrhiza Uralensis (Licorice) Root Extract, Ozokerite Wax, Stearyl Heptanoate, Calamine (and) Triethoxycaprylylsilane, Propylene Glycol, Isononyl Isononanoate, Dimethicone (and) Dimethicone/ PEG-10/15 Crosspolymer, Sodium Chloride, Ethoxydiglycol, Aloe Barbadensis Leaf Extract (and) Propanediol (and) Glycerin (and) Butylene Glycol (and) 1,2-Hexanediol, Cetyl PEG/PPG-10/ 1-Dimethicone, Dimethicone (and) Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Biosaccharide Gum-1, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol (and) Sorbitan Caprylate


Saiz : 50ml
Harga : RM65.00

Perfect Balanced Sun Milk SPF25PA++

Produk Pinkish Baru Cosmoderm Perfect Balanced dari Cosmoderm

Keterangan Produk
👉Mengandungi Prebiotik dan Calamine

👉 Calamine meredakan kegatalan & kegatalan pada kulit

👉 Mengurangkan kegatalan & kemerahan kulit.


Prebiotik dikenali sebagai makanan untuk bakteria baik untuk eko-sistem kulit mikro yang membantu mereka merangsang pertahanan semula jadi kulit dan mengimbangkan mikrobioma kulit. Cosmoderm Perfect Balanced SunMilk SPF25PA ++ melindungi kulit daripada UVA dan UVB. Ia meningkatkan perlindungan permukaan kulit daripada tekanan persekitaran. Juga membantu untuk menghilangkan selaran matahari dan kulit kering.

Cara Penggunaan
Ambil jumlah yang mencukupi pada langkah terakhir rutin penjagaan kulit hari anda dan sapukan ke seluruh wajah.

Bahan & Kandungan
Aqua, Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone (and) Polysilicone-11, Titanium Dioxide (and) Alumina (and) Simethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Myristate, Calamine (and) Triethoxycaprylylsilane, Glycerin (and) Chamomilla Recutita Flower Extract, Dimethicone (and) PEG-10 Dimethicone (and) Disteardimonium Hectorite (and) Tocopherol, Benzophenone-3, Hexyl Laurate, Sorbitan Olivate, Jojoba Oil, Cetyl PEG/PPG-10/ 1-Dimethicone, Phenoxyethanol (and) Sorbitan Caprylate, Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Alpha-glucan Oligosaccharide (and) Polymnia SonchifoliaRoot Juice (and) Maltodextrin (and) Lactobacillus, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate
Saiz : 50ml
Harga : RM65.00


Caution
Berhenti menggunakan produk ini sekiranya rasa tidak selesa berlaku. Sekiranya gejala berlanjutan, sila berjumpa doktor dengan segera.


Temui Cosmoderm Perfect Balanced Range BARU di kedai Watsons dan laman web Cosmoderm❗

Dapatkan sekarang di kedai Watsons terdekat atau Watsons dalam talian untuk membeli :)
Klik di sini: https://www.watsons.com.my/


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi :


#cosmoderm #skincare #healthybeautyskin #PrebioticCalamine #CosmodermPerfectBalanced #skindependence

You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community