Suplemen Cerahkan Kulit 'Crystal Tomato Plus' dari Dr. KO

February 07, 2021

 Salam dan Hai semua,

Seperti mana yang anda ketahui, Lia telah menjalankan rawatan laser dan menggunakan produk DR KO hampir setahun. Mungkin korang boleh baca entry-entry sebelum ini yang pernah update sebelum ini. Ada juga segelintir yang bertanya mengenai rawatan yang pernah Lia buat sebelum ini.

Sememangnya produk-produk DR KO sangatlah bagus dan sangat sesuai dengan kulit Lia yang jenis sensitif. Selama penggunaan memang tiada masalah alergik, gatal, atau alah pada kulit wajah ataupun badan. Begitu juga dengan rawatan laser yang hanya ada kesan selama seminggu sahaja seperti kulit mengelupas & jadi kemerahan, & kemudian kulit menjadi semakin elok, licin dan cerah.

Pada tahun baru 2021 ini pula, Lia ingin mencuba suplemen Crystal Tomato® Plus dari DR KO. Semua orang idamkan kulit cerah terutamanya golongan wanita yang ingin berketerampilan cantik, awet mudah, sihat dan menarik lagi-lagi golongan wanita. 

Dulu Lia pun aktif dalam melancong dan aktiviti outdoor seperti berbasikal, hiking, maraton dan sememangnya terdedah dengan cahaya matahari. Sekarang pula disebabkan PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) jarang nak aktiviti outdoor tetapi kerja dalam bidang construction memang kerap nak pergi site visit. Kadangkala lupa nak apply sunblock bila ada di luar walaupun sebelum keluar kita sudah memakainya. Kulit gelap memang ambil masa yang sekejap sahaja tetapi untuk mencerahkan kulit memang ambil masa yang lama.

Suplemen Cerahkan Kulit 'Crystal Tomato Plus' dari Dr. KO

Sebab itulah juga Lia mencari produk suplemen untuk membaiki tekstur kulit dan juga mencerahkan. Produk Crystal Tomato® Plus ini juga bukan sahaja merawat kulit wajah malahan secara menyeluruh di seluruh anggota badan anda.

Pengalaman Peribadi Dr Lilian Lee menggunakan produk Crystal Tomato® Plus

Lia sendiri baca sendiri pengalaman Dr Lilian Lee yang juga menceritakan pengamanan peribadi beliau menggunakan produk Crystal Tomato® Plus ini. Kulit beliau dahulu agak sedikit tan terdedah dengan cahaya matahari dahulu kini kembali putih kepada normal dalam masa 3 bulan. Begitu juga dengan masalah kulit wajah beliau seperti jerawat, bekas luka dan parut semakin pudar dengan mengamalkan suplemen ini. Sistem ketahanan badan lemah, beliau juga mengamalkan 1000mg Vitamin C bersama suplemen Crystal Tomato® Plus ini. Hasilnya sistem imun semakin meningkat dan pulih dengan cepat. Beliau pengguna setia produk Crystal Tomato® Plus ini selama 3 tahun.

Dr. Lilian Lee adalah Doktor Estetik dengan Pakar Kulit Dr. Ko. Dia mempunyai MB BCh BAO (Ireland), Diploma Perubatan Estetik dari AAAM, Amerika Syarikat, Sijil Perubatan Estetik (AAAM, Amerika Syarikat), Surat Pengiktirafan & Keistimewaan Pengamal Estetik Perubatan di Malaysia, dan dia adalah ahli American Academy of Aesthetic Ubat.

Anda boleh baca sendiri pengalaman beliau di sini. KLIK SINI

Sebelum itu, jom kita kenali produk Crystal Tomato® Plus terlebih dahulu.

Keterangan produk Crystal Tomato® Plus

Suplemen Cerahkan Kulit 'Crystal Tomato Plus' dari Dr. KO

Crystal Tomato® Plus adalah suplemen revolusioner untuk penjagaan kulit yang terbuat dari 100% bahan semula jadi dan menawarkan perlindungan kulit daripada kerosakan sinar matahari setiap hari sambil memperbaiki kulit pada masa yang sama untuk mengekalkan kecantikan dari dalam.

Hanya sehari, ini adalah makanan tambahan yang mudah bagi wanita moden untuk mencapai kulit yang lebih muda, lebih cantik dan sihat - tanpa kesan sampingan.

Pembungkusan Produk


Produk Crystal Tomato® Plus datang dalam bentuk kotak kecil berwarna putih dan sekelilingnya dilabelkan nama produk, alamat dikilangkan, bahan dan kandungan, & cara penggunaan dalam bahasa Inggeris, tarikh luput & juga logo Halal.

Bentuk Produk


Produk Crystal Tomato® Plus didatangkan dalam plastik pembungkusan berwarna putih. 

Suplemen Cerahkan Kulit 'Crystal Tomato Plus' dari Dr. KO

Didalamnya terdapat 3 papan dan setiap papan ada 10 kapsul. Kapsul dalam bentuk pil untuk mudah dimakan dalam warna putih. 

Bekas kapsul juga sangat berkualiti berbanding produk biasa yang tidak mudah koyak atau senang terbuka. Ia juga dilabelkan dengan nama produk, bahan dan kandungan, alamat dikilangkan & tarikh luput. 

Kebaikan Crystal Tomato® Plus

Suplemen Cerahkan Kulit 'Crystal Tomato Plus' dari Dr. KO

Crystal Tomato® Plus membantu untuk:
1. Mengurangkan penurunan kolagen
2. Meningkatkan dan melindungi kesan pelindung matahari, Melindungi daripada UVA & UVB

Dari kajian tersebut, peningkatan kulit tertentu selepas pengambilan suplemen Crystal Tomato® Plus selama 84 hari juga dicatatkan:
1. Mengurangkan kekeringan dan kekeringan kulit.
2. Peningkatan kelembutan kulit.
3. Peningkatan warna dan tekstur kulit.

Bahan & Kandungan
👉 Lycopersicon esculentum (tomatot fruit concentrate)
👉 L-cysteine HCI

Cara Pengambilan Crystal Tomato® Plus
☑ Ambil 1 kapsul sekali sehari selepas makan. 
☑ Sekotak untuk bekalan sebulan.
☑ Gunakan sebagai suplemen tambahan untuk kesihatan.



Untuk anda yang ingin dapatkan produk Crystal Tomato® Plus ini boleh kunjungi cawangan seperti alamat tertera di bawah dan lawat media sosial. 

Rawatan Kulit GentlePeel di Klinik Pakar Dr Ko Juru

DR KO Skin Specialist 

Penang (AutoWorld)
PT 1797-1-4A (Plot15A) First Floor, Kompleks Auto World, Jalan Perusahaan Juru Interchange, 13600 Perai, Pulau Pinang

T: +604 5025 240
T: +6013-6704288
F : +604 5027 079

Waktu Operasi :
Isnin hingga Jummat (10 pagi - 7 petang)
Sabtu (10 pagi - 6 malam)
TUTUP PADA HARI AHAD 

Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi laman web & media sosial :

 DR KO Skin Specialist 


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community