𝗧𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗠𝗼𝗺 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗦𝘁𝗮𝗿 𝗮𝘁 𝗛𝗮𝗿𝗱 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗖𝗮𝗳𝗲 𝗣𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴

May 03, 2021



𝗛𝗔𝗥𝗗 𝗥𝗢𝗖𝗞 𝗛𝗢𝗧𝗘𝗟® 𝗣𝗨𝗟𝗔𝗨 𝗣𝗜𝗡𝗔𝗡𝗚 𝗠𝗘𝗠𝗕𝗨𝗔𝗧 𝗛𝗔𝗥𝗜 𝗜𝗕𝗨 𝗣𝗘𝗡𝗚𝗛𝗔𝗥𝗚𝗔𝗔𝗡 𝗞𝗘𝗟𝗨𝗔𝗥𝗚𝗔 𝗬𝗔𝗡𝗚 𝗣𝗘𝗥𝗜𝗦𝗧𝗜𝗪𝗔

𝘾𝙚𝙡𝙚𝙗𝙧𝙖𝙩𝙚 𝙈𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧’𝙨 𝘿𝙖𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 “𝙍𝙤𝙭𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙈𝙊𝙈𝙚𝙣𝙩,”
𝙖 𝙪𝙣𝙞𝙦𝙪𝙚 𝙙𝙞𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙧𝙞𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙖𝙩 𝙃𝙖𝙧𝙙 𝙍𝙤𝙘𝙠 𝙃𝙤𝙩𝙚𝙡 𝙋𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜

👉 𝗛𝗮𝗿𝗱 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗛𝗼𝘁𝗲𝗹 𝗣𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 pada hari ibu ini dengan bangganya mempersembahkan "Roxstar MOMent," pengalaman makan unik yang luar biasa, pelbagai hidangan rockin dan aktiviti yang menyeronokkan untuk seisi keluarga, terutamanya semua ibu 👩

“𝙍𝙤𝙭𝙨𝙩𝙖𝙧 𝙈𝙊𝙈𝙚𝙣𝙩,” 𝙖 𝙤𝙣𝙚-𝙤𝙛-𝙖-𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙙𝙞𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙧𝙞𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙖𝙩 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙯 𝘿𝙞𝙣𝙚𝙧

👉 Sempena Rock Star Moms, makan merasakan pengalaman makan "Roxstar MOMent" untuk menghubungkan ahli keluarga dan merayakan Hari Ibu dengan penuh bermakna. Menu disajikan dengan masakan Asia dan Antarabangsa yang di Starz Diner diakhiri dengan sajian lazat dan aktiviti menarik untuk dinikmati oleh seluruh keluarga 👪 di Hall Of Fame.

👉 Untuk menghormati majlis istimewa itu, Starz Diner akan menyajikan kombinasi makanan untuk orang dewasa 🧔👩 dan kanak-kanak👧🧒. Hidangan makan malam 🍽️ sushi 🍣 dan sashimi yang segar, diikuti dengan pembuka selera seperti Prawn Cocktail 🍤 dan Salade Niçoise 🥗

👉 Sebagai tambahan, para pengunjung dapat menikmati hidangan utama yang lazat termasuk Ayam Goreng Korea 🍗 dengan Sos Bawang Putih, Lamb Shank Osso Bucco 🍖 dengan Creamy Polenta, Rusuk Daging Lembu Panggang dengan 🥩 Jus Rosemary, Salmon Pan-goreng dengan Sayuran Tumis dan Sos Lemon, Spanish Garlic Shrimp 🦐(Gambas al Ajillo) dan Pineapple Glazed Turkey Ham, pencuci mulut 🍰 menampilkan Italian Gelato Mio dan makanan istimewa lain. 

👉 Sebagai resort pantai yang award-winning untuk keluarga dan hotel pertama yang berinspirasi muzik di Malaysia, 𝗛𝗮𝗿𝗱 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗖𝗮𝗳𝗲 𝗣𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 menyediakan pelbagai kemudahan dan kemudahan untuk semua peringkat umur. 

👉 Para tetamu akan dimanjakan pada waktu malam di Hall Of Fame kerana pasukan Vibe membuat para rocker sibuk dengan pelbagai aktiviti yang menyeronokkan selepas makan malam.

👉 Sementara Rock Star Moms menghiburkan diri dengan rawatan spa yang cepat memanjakan atau pergi membeli-belah untuk barangan jenama Hard Rock edisi terhad kegemaran mereka:

Rock Spa® 
Urutan bahu selama 10 minit dengan harga RM15 nett per person

Rock Shop® 
potongan 20 peratus selected limited edition untuk t-shirt wanita Hard Rock Hotel Penang


𝗧𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗠𝗼𝗺 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗮 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗦𝘁𝗮𝗿 𝗮𝘁 𝗛𝗮𝗿𝗱 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗖𝗮𝗳𝗲 𝗣𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴
📍 Sunday, 9 May 2021
⌚ 6.30 pm - 10.30 pm at Starz Diner 
💸 RM 99.00 nett untuk Dewasa 🧔👩🧓👴
💸 RM 45.00 untuk Kanak-Kanak 🧒👧 (berumur 6 hingga 12 tahun).

Untuk tempahan meja, sila hubungi 📞 +604 886 8054 atau 📧 e-mel fb.penang@hardrockhotels.net


Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:

📍 𝗛𝗮𝗿𝗱 𝗥𝗼𝗰𝗸 𝗛𝗼𝘁𝗲𝗹 𝗣𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴
📫 Address : Batu Ferringhi Beach, 11100 Batu Ferringhi, Penang
📞 Tel : 04 - 881 1711

Email : info.Penang@hardrockhotels.net


You Might Also Like

0 inspiration

Powered by Blogger.

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Travel Buddies

Air Asia Bloggers' Community

Air Asia Bloggers' Community

The Butterfly Project Community